"ילדת האהבה"-היומן שלי מפחדת

תמר ברוך 02/08/2012 597 צפיות אין תגובות

11:00: אני נורא מפחדת מהעניין הזה.עדיין לא אמרו לנו את תוצאות הבדיקות ואני בלחץ.רגע הטלפון מצלצל,אולי זה הם…אני תכף אחזור…
11:20: אני לא מאמינה.הם אמרו שאני צריכה לעבור עוד בדיקות,אני מפחדת ממחטים זה אחד הפחדים הגדולים שלי.הסקייפ מנגן!אני עכשיו הולכת לומר את מה שאני תמיד אומרת בהתחלת שיחה:"היי ח'ברה,מה קורה ח'ברה?" "שמענו על מה שקרה" "מה קרה?" "אידיוטית מדברים עלייך."ג'יל אמרה והתפרצה לשיחה ביני לבין אליין,"מישל,את לא חייבת להעמיד פנים שאת לא יודעת כלום.את יודעת בדיוק מה הולך פה." "נו די בנות אתן מלחיצות אותי טיפה" ואז אוון הצטרף:"מישל,אני לא ידעתי על זה לפני,אני ממש לא יודע מה להגיד" "להגיד על מה??" ואז הם התפרצו ביחד:"על הבדיקות!!!" אז הבנתי.אז שמעתי את אמא שלי עולה במדרגות אז סגרתי את השיחה קבוצתית.ואחרי שעלתה אז אמרה:"מישל,אנחנו הולכות עכשיו."
12:00: כן,מה ששמעת אני נסעתי.אבל לא למקום שמח במיוחד,אלה לבית-חולים.ערכו בי עוד בדיקה בדיוק לפני דקה ועכשיו בוחנים אותה.הנה הרופא מדבר עם אמא שלי מה הוא אומר לה?רגע,אני לא מאמינה.לנשום,לנשום,הכל יהיה בסדר,יומן,לא נשאר לי הרבה זמן.אנחנו צריכים לכתוב מכתב משאלות ולעשות אותן כי יכול להיות שזאת השנה האחרונה בחיי.

12:01:אני צריכה להתמודד עם המציאות.ויכול להיות שאני צריכה זמן לעצמי.
ממני,ילדת האהבה :(


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך