תמר ברוך
אני לא יודעת מאיפה בא לי הרעיון הזה....ומי שרוצה שאני אמשיך את הסיפור אז שיגיד לי.אם לא יהיו תגובות,אני אשאיר אותו ככה.

"ילדת האהבה"-היומן שלי

תמר ברוך 28/07/2012 759 צפיות 2 תגובות
אני לא יודעת מאיפה בא לי הרעיון הזה....ומי שרוצה שאני אמשיך את הסיפור אז שיגיד לי.אם לא יהיו תגובות,אני אשאיר אותו ככה.

7:30: "וואי! אני לא מאמינה! הגיע היום,הוא באמת בא!!" אמרתי בהתרגשות.
"אני הולכת לפנימייה!" אני חייכתי מאוזן עד אוזן,ודרך אגב,אני לעולם לא קמה כזה מוקדם.
אמא ואבא באו ואמרו לי:"תראו תראו,הנה הנסיכה הנרדמת התעוררה לה.."ברגע שראיתי אותם אמרתי להם בוקר טוב,שתיתי שוקו חם,(כי זה אמצע נובמבר,אוקיי?) והלכתי למחשב שלי,התחברתי לסקייפ וראיתי שאוון וג'יל מחוברים,וגם וגם אליין! אליין אמרה לי ראשונה:"מזל טוב ילדה,היום את הולכת לפנימייה שחיכית לה המון זמן" "איך את יודעת על זה?" "מי לא יודע?" ואז ג'יל:"וואי,את לא מבינה איך אני מתרגשת בשבילך…" "תודה יפיפייה שלי <3" אז טום הצטרף:"מזל טוב מישל! את כבר מתארגנת?" "אני כבר מוכנה" "גם אני מתארגנת" אמרה אנט והוסיפה עוד,אתה מבין? "איזה מרגש הולך להיות נכון?" אז אמרתי:"מה גם את הולכת לשם?" "כן אמא שלי הכריחה אותי ללכת,עכשיו כשאני יודעת שאת הולכת להיות שם,אני מרגישה הרבה יותר טוב." מיד אחרי אני אמרתי להם:"אני חייבת ללכת אמא שלי קוראת לי,אנחנו יוצאות לדרך" ויצאתי בעצם לא,טסתי לכיוון המכונית. היית מאמין? התחלה חדשה לנערה בת 16.
8:00: פתאום אמא שלי שאלה:"את מתרגשת?" "איזו שאלה" "את יודעת,אני נורא בעדך ואני מאוד מתרגשת עמך." "אמא אולי תפסיקי לשחק אותה עם השפה הגבוהה ש'ך סבבה?" "בסדר,פשוט חשבתי שבגלל שאת הולכת לפנימייה כל-כך יוקרתית אז בטח תירצי להתאמן על השפה הגבוהה שלך זה הכל"
וסוף סוף הגענו לפנימייה. הסתכלתי מעבר לחלון ודרך העיניים שלי המקום הזה נראה פשוט מדהים. התקשרתי דרך הטלפון נייד שלי לחברה ואמרתי לה:"הגעתי את לא מבינה איזה מקום מדהים!" "באמת? תתארי לי אותו." במקרה זאת הייתה אליין. "עם דשא ירוק בכל מקום,בניינים מרוחקים זה מזה,מקום כלבבי." "כבר נכנסת לאווירה?" אמרה לי,אמרתי לה כן. ;)

9:00: יומן יקר,ניפגש אחר כך.יש לי שיעור עכשיו.
ממני,ילדת האהבה.


תגובות (2)

תמשיכי!

29/07/2012 09:04

אל תדאגו,אני אמשיך!

30/07/2012 04:56
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך