ימים של קיץ

סיפורונת 18/07/2013 590 צפיות אין תגובות

הנה אני, הגעתי לזמן מעבר קשה בחיי .
בקרוב אתחיל דף חדש לגמריי : בית ספר חדש, ילדים חדשים, חברים חדשים, תווי נגינה חדשים .
אבל איך אני יכולה לצפות למשהו טוב אם הימים של קיץ מביאים לי רק רע ?
כל החברים או שמה שנקרא לו " חברים " כבר לא מדברים איתי, אנשים שבעבר סמכתי עליהם בעיניים עצומות, מפנים לי עכשיו גב וזה כואב .
63 מחוברים בפייסבוק, ואף אחד מהם אפילו לא רוצה לדבר איתי, אני רק רואה את הסטטוסים שלהם על השיחות בוואטסאפ, שדרך אגב, הוציאו אותי ממנה אחריי ריב מטופש .
וככה אני עוברת את ימיי הקיץ, בהתעלמות מוחלטת מחבריי .
אבל מצאתי לעצמי כמה חברים : הפייסבוק שלי, שכבר לא כל כך חשוב לי אחריי שאין לי עם מי לדבר, אבל אני מתחברת אליו בעיקר כדי להפעיל בקבוצה שאותה אני מנהלת, היא מעלה לי את המצב רוח ועושה לי טוב :)
החיות שאני מוצאת בגינה ליד הבית שלי, כן הן בהחלט חברותיות .
המוסיקה, היא מעלה לי מצב רוח ומרגיעה אותי ובעיקר השיר שדיי מדבר אליי בזמן האחרון : wings של ליטל מיקס .
ושניי האחים שלי והמשפחה שלי .
וגם חברה אחת שאין לה וואטסאפ והיא לא כל כך יודעת על המץרחש אבל היא תמיד תהיה לצידי .
אני חושבת שזאת רק הירידה שלי כדי שהרוגטקה של החיים תעלה אותי למעלה, אני אופטימית ואני מבינה שאהל הם הלקחים של החיים, שהייתי אולי אמורה להבין את זה כשאחד מחבריי לכיתה גנב ממני כסף ( ואני עד עכשיו לא יודעת מי זה ) אבל כבר כמעט ושכחתי את המקרה הזה, אבל מקרה ועוד מקרה מביאים ללקח אחד גדול .

אני מקווה שהתקופה הזאת תעבור מהר, אולי מהר יותר משאני חושבת :/


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך