בקי
אחת הזמרות הנפלאות המוערכות בארצנו וכן בכל חלקי העולם נפרדה מאתנו היום כשהיא בת 86 שנה תהייה נשמתה צרורה בצרור החיים אמן ♥

יפה ירקוני המדהימה הלכה היום לעולמה יהי זיכרה ברוך ♥

בקי 01/01/2012 455 צפיות אין תגובות
אחת הזמרות הנפלאות המוערכות בארצנו וכן בכל חלקי העולם נפרדה מאתנו היום כשהיא בת 86 שנה תהייה נשמתה צרורה בצרור החיים אמן ♥

הגב' יפה ירקוני זיכרה לברכה ♥♥

היום נפרדנו מזמרת נפלאה, זמרת שליוותה את החיילים במהלך כל המלחמות ולכן נהגו לכנותה : "זמרת המלחמות", כינוי זה לא נעם כל כך ליפה אך בפועל היא הייתה אכן זמרת שהגיעה לכל מקום שחיילים נלחמו והיא שרה ועודדה אותם, זמרת שטסה בכל העולם כולו וייצגה את ישראל בכבוד בלתי רגיל.

יפה ירקוני זיכרה לברכה התברכה במשפחה מקסימה, יש לה 3 בנות מס' נאה של נכדים וגם נינים.

ביתה היה פתוח לכל, היא אהבה לארח היא אהבה לבשל תבשילים טעימים לחיך, היא אהבה את החיים והחיים אהבו אותה.

הערב שודרה בערוץ הראשון תכנית בשידור חוזר כשאבי גינאי ראיין אותה קרוב לוודאי לפני 10 שנים פלוס מינוס.

היא סיפרה שנהגה להתעמל מדי יום ביומו , אהבה לטייל באוויר הצח, פשוט אהבה את החיים.

לצער כולנו לפני שנים מספר חלתה במחלה קשה וכל כך כואב כי לצערנו טרם נמצאה לה תרופה אשר עשויה לעזור ולו במקצת על החולים , וזו מחלקת האלצהיימר.

הזיכרון הלך ממנה והלאה, היא לא זכרה את היותה זמרת נפלאה, זמרת שאהבנו לאהוב אותה, כל המדינה כולה, זמרת בעלת קול מלטף, כל זאת נמחק מזיכרונה כלא היה.

בתחילה היא טופלה בביתה עם מטפלת לצידה אך לאחר שהמצב כנראה הדרדר מאד היא אושפזה בבית חולים "רעות" ושם הבקר מצאה את מותה. כשהיא בת 86 שנים.

בכתבה של גינאי לשאלתו" כיצד את רוצה שיזכרו אותך לאחר מותך"? היא חייכה ואמרה שישמיעו את השירים שלי זה מספיק לי.

אני מקווה שאכן השירים שלה הכל כך אהובים ,יושמעו בכל ערוצי המדיה, כי פשוט הם שירים נפלאים שירים שחודרים לתוך תוכו של המאזין.

גברת יפה ירקוני האהובה עלי מאד מאד :"אני נפרדת ממך בעצב רב וקדה לך קידה גבירתי היקרה על היבול הרב שהותרת בלכתך והכוונה לשירים רבים רבים רבים.

ת ו ד ה!!!

תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים
אמן!!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך