Luna6666
אני נמצאת במחלקה פסיכיאטרית כבר ארבעה וחצי חודשים, ועכשיו מתחילים לדבר על שחרור. אלו החששות והרצונות שלי בדרך אליו...

יציאה מהמחלקה

Luna6666 20/08/2016 652 צפיות 3 תגובות
אני נמצאת במחלקה פסיכיאטרית כבר ארבעה וחצי חודשים, ועכשיו מתחילים לדבר על שחרור. אלו החששות והרצונות שלי בדרך אליו...

אם לומר את האמת, אני רוצה לצאת. אני רוצה לצאת בכל מאודי, רצון עצום. אבל אני גם מפחדת. אני מפחדת מהחיים בחוץ. אני מפחדת להתמודד איתם, לחיות כחלק מהם. הפחד מתחיל בשעמום ונגמר באנשים, מתחיל בשנאה עצמית ונגמר בהתמודדות. אני לא יודעת עד כמה אני אהיה חזקה, עד כמה אצליח לשלוט בעצמי בלי המסגרת סביבי.
אני רוצה לצאת. אני רוצה לאמץ תוכי כמו שתכננתי, ללמוד צ'לו, להדריך בשומר הצעיר, לבשל, לשמוח, לצחוק עם חברים, לאהוב, להיות נורמלית.
אני רוצה לצאת. אני באמת רוצה לצאת. אבל אני לא יודעת אם אני מוכנה. אני לא יודעת איך אמנע מפגיעה עצמית כשזה מגיע לרגעים של משבר בלי לדעת שתהיה לי בדיקת גוף לפחד ממנה. אני לא יודעת אם אני אצליח לפנות להורים שלי כשאני בוכה, כמו שסיכמנו. אני לא יודעת אם יהיה לי את הכוח להתרומם מהנפילות, אם יהיה לי את הכוח לדעת שמשהו יותר טוב נמצא מעבר לפינה כשלא יהיה אף אחד להראות לי את זה.
אני כבר לא רוצה למות, אבל השנאה העצמית שלי התגברה. אני רוצה להתקדם הלאה מהמקום שהייתי בו. אני כבר לא רוצה לפגוע בעצמי באופן מודע. אבל אני לא יודעת אם אני אוכל להימנע מלחזור אל הבורות העמוקים שלי כשאהיה בחוץ.


תגובות (3)

את יכולה לעשות את זה אני בטוחה ! את רק צריכה להאמין שאת יכולה לעשות את זה וכל פעם שהפחד מגיע תפזמי שיר שאת אוהבת ואת תראי את השינוי . תחשבי על הדברים הטובים שבך והחזקים וזה מה שאנשים יראו . כמה את יפה (אני בטוחה שאת מהממת ) וחזקה ומדהימה ! ובעיקר בהצלחה ותאמיני בעצמך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ושאת יכלה לעשות כל מה שאת רוצה !

20/08/2016 17:58

מסכימה מילה במילה^
אני מניחה שזה משהו שהולך להיות מאוד קשה ואולי גם מפחיד אבל אני בטוחה שאת יכולה לעשות את זה. אני בטוחה שהרצון להיות חלק מכולם יגבור על השאר ואת תשתלבי עוד לפני שתשימי לב. אל תחשבי על הפחד, פשוט תחיי ותשאירי את כל מה שהיה רע מאחור.. (וזה גם מאוד עוזר שיר או משהו אחר בתור הסחת דעת כשנכנסים ללחץ או כשמפחדים לעשות משהו)
שתהיה לך שנה חדשה ונפלאה♥

21/08/2016 13:23

זה קטע מקסים. זה מתאר את החשש שלי מהחיים כל יום כל הזמן, ואני לא במחלקה פסיכיאטרית. אני חושבת שזה חששות שיש לכולם, והם לגיטימיים. זה בסדר לחשוש ולהתחרט ולטעות. לומדים מזה. אני כאן לכל דבר שאת רק צריכה3>

21/08/2016 14:02
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך