יש עוד תקווה…

Lili01 01/08/2014 662 צפיות 2 תגובות

ובלילה כשהכוכבים מגיעים , תתכסי בשמיכה מלאה בשקרים , ולא תרדמי כי הלב שלך לא נותן לך מנוח . הים כבר לא שקט, הגלים מתחזקים . הביטי רחוק, תנשמי עמוק, את מרגישה את הכאב מתעצם או שזה רק הנשימות? תשטפי את הפנים לפני שדמעה תתמזג עם פנייך , תשאירי את החיוך על שפתייך,הדליקי את האור כי זהו יום חדש. את רואה את האישה היפה בהשתקפות של המראה, זו את . את לבושה בחיוכך, שמלה צמודה ונעלי עקב , כבר לא אותה האחת שבכתה בלי הפסקה. העיניים כבר לא נפוחות מלאות דמעות,הן מלאות תקווה והתחלה חדשה. הנייד שלך היה כבר הרבה זמן על שקט , הגיע הזמן להוסיף קצת רעש לחיים .. אז תצאי ,תבלי, תרקדי , תשתחררי .. יש בחור שגנב לך את הלב , יש בחור שיודע את החולשות שלך, ויש בחור שיודע שזו את לבושה בלבן, הוא ידע שאת היחידה שיכולה לחדור לו עמוק ללב כמו קעקוע . הוא לא מתעלם, הוא יודע מי את, הוא יודע איך הוא מרגיש כשאת איננה.. הוא מחפש קצת שקט בחיים, הוא לא מבין שהשקט הזה בלעדייך הוא כמו מוות . אל תשאירי אותו לבד כי עוד קיימת תקווה, לאהבה חדשה .. תשאירי את חיוכך על שפתייך, הדליקי את האור כי זהו יום חדש.


תגובות (2)

אני ממש אהבתי את הסיפור. הוא היה קצר, מדהים וקולע. אהבתי את הנושא ובהחלט יש לך כישרון. מדרגת חמש :)

01/08/2014 11:52

זה סיפור מדהים, קצר ולעניין. אהבתי מאוד!
אבל יש בעיה עם הפסיקים, כשעושים פסיק עושים רווח אחריו, כלומר:
תשאירי את החיוך על שפתייך,הדליקי את האור כי זהו יום חדש. X
תשאירי את החיוך על שפתייך, הדליקי את האור כי זהו יום חדש. V
וכמובן גם שלא עושים רווח לפני נקודה.
אחרי הכל הסיפור מדהים נורא יפה (: !

01/08/2014 12:22
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך