מישהי מיוחדת
סתם סיפור קצר שכתבתי..
הצחשק לי לפרסם:::)

כוח פנימי

מישהי מיוחדת 04/05/2013 1206 צפיות 4 תגובות
סתם סיפור קצר שכתבתי..
הצחשק לי לפרסם:::)

קמתי בבוקר משירת הציפורים אחרי שינה נפלאה על מזרון עשיר ירדתי במדרגות ישבתי עם אבא שלי ודיברתי איתו על המשחק של אתמול אוכל צלחת פנקייקים שאמא שלי הכינה אחי יורד מאושר מחזיק בידו כדור חדש,אומר בוקר טוב לכולם ויום טוב ,מוסר לי את הכדור ואנחנו יוצאים לבית הספר צוחקים עם כל שאר אלה שמלווים אותנו אז זהו שלא…. קמתי בבוקר מהסיוט השלישי אחרי שכל הלילה בקושי ישנתי על הקרש הקשה, שלו, אני קורה מזרון (אבל התרגלתי) הסתכלתי על התמונה של אימי שעמדה על השולחן הקטן בחדר שלו, קראתי בית, צעקתי לבן אחי שצריך ללכת והוא בא לבוש גינס קרוע ,וידיו משחקות באולר הישן.שנינו בכיתה יא לומדים ביחד אימא אין לנו ואבא אמור להיות בכלא אין לנו שום דבר בחיים האלו רק אחד את השני.עברנו המון אני ואחי בן ואף אחד לא יודע איך אנחנו עדין בחיים. יצאנו מה"בית" הולכים ביחד ומתייחדים בשנאה לחיים מגיעים לבית הספר נכנסים לכיתה שאר הבנים מסובבים מבטם והבנות מסתכלות נושכות שפתיים ,המורה נכנסת לכיתה,.מחלקת מבחנים מחמיאה לשנינו כרגיל על הציונים הגבוהים ,נגמר השיעור הפסקה, הבנים לא מתקרבים רובם מפחדים ומי שלא ..מעיז רק לנעוץ מבטים .הבנות יושבות בקבוצות,צופות מתות להתקרב מבטם מלא פיתוי אבל עדין הן מלא פחד,אין חדש יום רגיל,שעה שבעיית שיעור ספורט ריצה,כדורגל שכיבות סמיכה וכרגיל תחרות רק בין שנים אלירן ובן- אני ואחי,מה לעשות החיים גרמו לנו לפתח יכולות הישרדות ,כושר גופני,ועם זה באים גם שרירים ואלו שלושת המרכיבים בשיעורי ספורט שכאלו.נגמר היום שעה אחרונה המורה מסבירה שמחר תצטרף תלמידה חדשה,הבנים מחייכים כולם ורק אני ובן מגלגלים עיניים .אין מה להתלהב היא תבוא מחר תחייך תתבייש תסתכל תפחד ותשתלב ברוח בית הספר .
שום דבר חדש….אני בטוח


תגובות (4)

ממש יפה…. החיים קשים |:
חחחח את חדשה פה באתר?
אם כן, שיהיה לך כיף באתר (בטוחה בזה), תכתבי הרבה סיפורים מוצלחים (בטוחה גם בזה) ו… רק טוב, באמת!
היומניסטית ^_^
אני אוהבת לעשות את זה: ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^

04/05/2013 07:33

סיפור מעניין, אשמח לקרוא עוד!!
תמשיכי.

04/05/2013 07:36

חחחחחחחח אני אחת הוותיקות אני פשוט לא מפרסמת הרבה.. באה והולכת
היומניסטית את יכולה להיכנס לפרופיל שלי יש שם כמה סיםורים

04/05/2013 07:38

1. והוא בא לבוש – והוא בא *ב*לבוש…
2. נקודותיים ומרכאות.
אומר:" בוקר טוב ויום טוב לכולם"
אם עדין לא הבנת מתי מוסיפים יש פה מלא ילדים שיוכלו להסביר לך יותר טוב, את יכולה לשאול אותם.
3. סימני פיסוק. נקודות ופסיקים לא באו במקום הנכון וזה מאוד מבלבל לקרוא כך.
אני מציעה שתקראי הרבה ספרים ורק ככה לומדים. מתוך הקריאה של סיפורים קשים. את גם יכולה להתייעץ עם בנות או בנים מהאתר שמבינים בנושא.
היו עוד כמה שגיאות שלא היה לי כוח לתקן, מצטערת. וגם סליחה אם העלבתי בדרך כלשהיא.
בסך הכול, עלילה יפה וכתיבה בעלת הרבה מאוד פוטנציאל. יש לך כישרון גדול ואל תפסיקי לכתוב, את תהיה עוד סופרת דגולה.

05/10/2014 15:38
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך