fearless13
נקודת המבט שלי על מה שקורה באתר לאחרונה

כולם לקרוא!

fearless13 04/06/2012 650 צפיות 9 תגובות
נקודת המבט שלי על מה שקורה באתר לאחרונה

הי לך, כן אתה זה שקורא את זה.
זה שחושב שזה עוד סתם סיפור. 
אבל זה לא. 
תעצור תסתכל לכל הכיוונים.
ואתה תראה כמה נזק נגרם כי הלכת בקו ישר והתעלמת.
רמסת כל מה שראית בדרך.
אבל בסיפור הזה תעצור תסתכל. 
כמה ילדים הפסיקו כי לא היה לך מה לומר? 
כמה ילדים נפגעו מהדממה?
אולי אם רק היית מסתובב מביט אל הצדדים ואומר מילות עידוד, הם היו עוד בדרך, יחד איתך.


תגובות (9)

נו מתי, FOR CRISST SAKE את מעלה את הפרק החמישי?!
מתי מעצבנת שכמותך?
מתיייייייייייייי?
מתיעייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111אחד

04/06/2012 09:30

חח בדיוק באתי להעלות אותו אבל האתר כבר העלה סיפורים….

04/06/2012 09:31

למה את מתכוונת? זה אכן מעליב ופוגע כשאף אחד לא מגיב..אבל זה לא סיבה להפסיק ולעלות פרקים..
אני זוכרת שכשנכנסתי לאתר והעאלתי סיפור…בקושי היו לי מגיבים..אחד מינימום שלוש מגיבים..וזה די פגע בי..שאין מי שאוהב מה שאני כותב..אז גם אני חשבתי לפרוש עד שמישהי אמרה לי שיש קוראים לא מהאתר שקוראים את הסיפורים ונהנים..אז אני יודעת שגם אם הגעתי רק לארבע או חמש מגיבים אני יודעת ובטוחה שחש עוד אנשים שלא מן האתר שקוראים את מה שאני כותבת..חוץ מזה גם תגובה אחת מספיקה לבן אדם בכדי לחמם לו את הלב… :-)

05/06/2012 00:16

אני לא מתכוונת אלי, לי לשמחתי יש הרבה מגיבים, אבל תסתכלי על האתר בזמן האחרון כולם פורשים כי יש להם קצת מגיבים.

05/06/2012 02:51

דיי איזה נכון זה אבל אני מנסה להגיב לילדים שלא מגיבים להם…

05/06/2012 08:28

איש שכותב בשביל עצמו מאבד את קוראיו;
איש שכותב בשביל קוראיו מאבד את עצמו.

05/06/2012 09:03

ריגשת אותי ברמות על קרן יקירתי.

כיוונת לדעת גדולים חחחח את מתייחסת בלא יודעין אלי ממש אלי.

אני פורשת כי יש שווים ויש שווים פחות.

היחס הכל כך מעליב שקיבלתי מאחד הקוראים שהוא אהוב נערץ הן על המערכת ועובדה כי הוא לא זקוק לאישורה אלא מעלה את סיפוריו בעצמו וחלילה וחס עיני לא צרה בו חלילה וחס אך הקטע הכל כך כואב שהוא כן אותו אור שכולנו אוהבים לאהוב כמעט ערף את ראשי כי מתוך טעות אנוש פרסמתי מספר סיפורים בודדים בודדים בודדים פעמיים האם כאש יש לך 1700 סיפורים ובטעות אתה כותב אחד או שניים ואפילו שלושה פעמיים אז מה קרה למה היחס המבזה המשפיל והכואב כלפי למה ???

אדם אדם מאד מאד רגיש ונעלבתי כמובן ממנו וגם מסיבה נוספת הרבה יותר מינורית לצערי אפרוש .

תודה כי ניתנה לי האפשרות להסביר לך קרן את מניעי והסקירה שלך לגבי האתר הלמה בדיוק את הכאבים בלבי,

ועוד משהו מדוע אינכם מגיבים לכל המחברים בפרט החדשים אשר משוועים לדעת באם הסיפור שלהם צלח וזה יתן להם את ה"פוש" להמשיך הלאה אז מה היה קורה אם הייתם מגיבים מה היה קורה ???

תודה רבה ממניב קי ♥

05/06/2012 09:13

בקי..לפעמים אנשים לא מגיבים לא כי אין כח או לא רוצים..אלא כי לפעמים הסיפור לא נשמע מעניין או שהכציבה לא טובה..ואף אחד לא רוצה לפגוע ולהעליב..אז מעדיפים דלא להגיב בכלל..
ברור שכשיש סיפורים שכתובים יפה..אבל יש גם ענין של סגנון…יש אנשים של רומן ויש אנשים של מתח וכולי..ולא כל סיפור בן אדם מתחבר אליו אישית…

05/06/2012 09:31

אני מסכימה עם סבריאל… לא תמיד מתחברים לסגנון הכתיבה, או לז'אנר הסיפור..
אני יודעת שאני אוהבת סיפורי פנטזיה ומתח, ופחות רומנטיקה, ואפילו מיתולוגיה יוונית אני פחות אוהבת לקרוא.. שירים זה ממש תלוי בשם של השיר..
כל אחד מתחבר לסגנון אחר ולז'אנר אחר, ולכן לא כולם מגיבים לכולם.. יש פה ילדים שאני לא מגיבה לסיפוריהם, ויש ילדים שלא מגיבים לסיפוריי, ואני לא נעלבת מכך.. (כמובן, אני לא בעמדה להגיד משהו, יש לי תגובות רבות מאנשים שעוקבים אחרי הדברים שאני מעלה), כנראה שקלעתי לטעם של אנשים מסויימים :)
בקי, אני יודעת שזה יכול להיות מעליב לא לקבל תגובות.. אני מכירה את זה ממקום אחר בחיי, ובכל זאת.. אל תפרשי.. אני אמנם לא קוראת את כל מה שאת כותבת, אלא להפך, אני קוראת ממש מעט. אבל זאת בעיה שלי.
את כותבת מדהים, אני פשוט בררנית ולא מתחברת בקלות..

05/06/2012 09:44
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך