~Shaked~
מה שקורה לי בנפש...

כלואה בנפש

~Shaked~ 18/07/2015 685 צפיות 2 תגובות
מה שקורה לי בנפש...

לעולם לא תדעו מה אני מרגישה …. את זה אפילו לפסיכולוג אני לא הולכת לספר . זה פוגע בי כל פעם .
אז ככה אני בת 14 גובה 1.60 ואני לא הכי רזה בעולם אני גם לא הכי שמנה בעולם אני פשוט לא כמו כל הבנות כמו כל אלה שבשכבה כאלה שאין להם בטן גבהות אמא שלהן עושה להם כל הזמן פדיקור מניקור טיפולי פנים מקובלות היה להם כבר חמישים אלף בוייפרנדים
הן עסוקות באיפור ובבגדים ושהורהם יקנו כל מה שצריך כל פעם אני עוצמת את העניים וחולמת שגם אני רוצה להיות כזאת
למה נדפקתי בגוף כזה
אני מרגישה נעולה אני רוצה לפשוט את העור שלי ואת כל המגננות ולהיות כמו הן….
אבל מה לעשות החליטו כניראה שם שאני צריכה לעשות עבודה קשה.
ואני שונאת ספורט ולאכול כל הזמן אוכל בראי למה אני לא יכולה להיות כמו אלה שכל היום אוכלות בורקסים ושטיות אני לא יכולה!!
כל פעם שאני קמה בבוקר אני מעדיפה כבר לא להסתכל בראי כי אני פשוט יראה שם ילדה דוחה! לא רוצה להסתכל על עצמי!
אני רוצה להיות יפה רזה בריאה ואני רוצה גם מערכת יחסים נמאס לי רק מאזור הידידות ושכל הזמן הידידים שלי עסוקים בלהסתכל על חברתי ולמה ..כי היא רזה וקטנה זהו זה ככה ! כל פעם יש לה חבר לי לא היה לעולם הייתי עסוקה בלהמציא שיש לי חבר אבל אני כלכך רוצה להרגיש מה זה!! אני רוצה להתאהב להיתחבק להתנשק וגם יותר מאוחר בחיי לקיים יחסי מין אבל זה עוד יקרה יותר מאוחר…
אני פוחדת אני פוחדת להישאר לבד!
זה משהו שממש מציק לי הלבד הזה כי אני כל חיי לבד ההורים שלי גרושים ואני בת יחידה
וזה שאני בת יחידה זה לא אומר שאני מפונקת אני פאקינג עושה יותר דברים מכם כל האחריות אלי אני לא יכולה לקבל את תקן האחות המפגרת ! אני צריכה להשקיע ולילמוד כל הזמן הכל כל פעם נופל אלי קיבלת את הציון הזה אוי ואוי וצרחות !
נמאס לי נמאס לי מי זה שאנשים תמיד מסתכלים ויש להם מה לומר !

נמאס לי שידיד בא אלי ואומר לי אהה רזית קצת אני רואה אה רגע לא זה בגלל השמלה!

נמאס לי שאם יש בכל זאת מישהו שאוהב אותי אז הוא מתבייש בי!

נמאס לי שהחבר הכי טוב שלי מתבייש ללכת איתי ברחוב כי אני לא ניראת כמו ״פרוצה״

נמאס לי שאני מה לעשות מתחברת יותר עם בנים כי הם לפעמים מבינים יותר אז הבנות קוראות לי בשמות גנאי!

נמאס לי מהעולם הזה שאני רק חולמת על אהבה אבל לעולם לא מקבלת אותה

נמאס לי מי זה שאם יש לי כישרון אז תמיד יש את האנשים הרעים האלה שיגידו ״כמה שאת גרוע״ ולנסות להתחרות בי רק בגלל שלא מגיע לי שהיה לי משהו שאני אוהבת!

כל לילה מחדש ! ללכת ולבכות כמו מטומטמת ״והצומי״ ועוד פעם ״הצומי״ שכן בסופו של דבר אני מחפשת כי לא מתייחסים אלי! מה לעשות שגם אני רוצה תשומת לב!

אף פעם לא קיבלתי תשומת לב בא לי להרגיש מה זה לדעת מה זה שאוהבים אותך!

אני רושמת את כל זה כי אני פגועה פגועה ובא לי להגיד סוף סוף את מה שיש בתוך תוכי נמאס לי לשמור הכל בפנים כמו שאני עושה תמיד .


תגובות (2)

היי תקשיבי..
אני מזדהה איתך ברוב הדברים שכתבת…
אם את צריכה כל דבר את תמיד יכולה לפנות אליי..
אני מבינה אותך..

18/07/2015 14:02

    אני כלכך שמחה שיש מישהו מזדהה איתי
    ומצד שני אני כלכך עצובה שיש עוד אנשים שפגועים מכאלה דברים
    תודה , את ממש מקסימה
    וגם כלפייך אם את צריכה משהו אני פה (-:

    19/07/2015 23:40
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך