Drunk Alaska
מקווה שזה לא יהיה יותר

כמו שאומרים-קמתי על רגל שמאל

Drunk Alaska 03/04/2014 617 צפיות תגובה אחת
מקווה שזה לא יהיה יותר

היום הזה יכל להיות גרוע יותר?
קמתי,כרגיל חסרת רצון,עם ההפתעה של אמא טבע על המיטה והתחתונים,ולנחש שאין לי עם מה להחליף.לבוא לבית הספר כשציפיתי לדבר עם אנשים שאני רוצה לראות על הבוקר,אבל ישבתי לבד כמו בנות מפגרות צועקות.
ניסיתי להחזיר את האנרגיה אחרי שהעייפות שטפה אותי,ונשענתי על הקיר ועצמתי עיניים.ואז הגיעו הבנות מהכיתה שלי והעירו הערות,ואני אמרתי עליהן שירדו לי מהחיים,ואחת אמרה שקמתי על רגל שמאל.החלפתי מקום כי 'העדר' הגיע,ושמה שוב עצמתי עיניים.ואז מישהי ניסת להעיר אותי בכוח אבל עצרתי אותה לפני שהצליחה.אחרי זה המורה הגיעה והתחילה לדחוף לי את הרגל,כי חסמתי איתה את הדלת וגם כי ישנתי.
'המשכתי' את העבודה הדבילית של מחשבים,או יותר נכון ישבתי בטמבלר וחיפשתי תמונות קשורות לנושא.זאת אומרת לא עשיתי שיט.אחרי שחברה שלי סגרה לי את המחשב כשאמרה שהיא תדליק אותו.
חזרתי לכיתה ודביל אחד התחיל לתופף על השולחן שלי,והייתי כבר בעצבים אז אמרתי שיפסיק.המשיך.קיצור,צעקתי עליו כמה פעמים,עד שידיד שיושב לידי אמר שקדח בשכל ויפסיק.
לקחתי כדור הרגעה,ואז מישהי התחילה להשתגע,לבכות,לא יודעת מה זה היה,אבל היא הרביצה לשולחן שלי עם דף.ואז חברה אחת הבינה שהכדורים שאני לוקחת הם להרגעה,למרות שהיא הסתכלה עלי כאילו אני לוקחת סמים…
ואז חזרתי הביתה,כיבסתי בגדים,והיה לי רצון מאוד מפגר לנקות שיט שלא צריך לנקות,אז עבדתי וניקיתי כמעט 3 שעות,ואז נחתי עם פרק של הדוקטור,ואז סידרתי את ערמת הבגדים שהייתה לי על המיטה.המיטה שני מטר על 75 ס"מ,וכל המיטה הייתה מלאה בבגדים עם הר של 50 ס"מ.ואני לא מגזימה.הרבה בגדים -,-
ואתמול,אני ישבתי אצל מישהי,שכל מה שמשעמם,מלהיב בשבילה.וכל מה שמשעמם בשבילה,עיניין אותי. וקיבלתי את הגיליון הציונים שלי.53 במתמטיקה,אחלה -,- אבל לפחות ממוצע של כל הציונים 82,למרות שהיה לי 86 !~!
ואני עייפה בשמונה,פאקינג שמונה!אני בן אדם כל כך חסר חיים…..
ובזמן האחרון,הטלפון בוחר בעצמו לגרום לכך שלא תיהיה לי בטרייה,אבל אני בקושי שומעת שירים….
יום חרא….


תגובות (1)

תמיד יש ימים רעים.
תמיד יש גם ימים טובים.
:>

06/04/2014 18:47
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך