אני כל כך עצלנית שלא טרחתי בכלל לעשות יותר מ6 שאלות.

אם עניתם על יותר משלוש שאלות בתשובה הפחות עצלנית, אתם לא עצלנים, והשעשועון הזה לא בשבילכם. קישט קישט, החוצה! אם לא, אני אוהבת אותכם ואנחנו מעכשיו חברים לנצח.

שאלת בונוס לציניים ביותר מבינינו. אם מיילי סיירוס וג'סטין ביבר היו טובעים והיה לכם זמן להציל רק אחד מהם, איזה סוג של כריך הייתם מכינים?

למעריצים של ג'סטין ביבר ומיילי סיירוס אני מצטערת. הכל בצחוק, ואין לי אף כוונה להעליב מישהו. (טוב אולי רק קצת :)

לאנשים עצלנים! השעשועון בשבילכם!

25/09/2013 737 צפיות 6 תגובות
אני כל כך עצלנית שלא טרחתי בכלל לעשות יותר מ6 שאלות.

אם עניתם על יותר משלוש שאלות בתשובה הפחות עצלנית, אתם לא עצלנים, והשעשועון הזה לא בשבילכם. קישט קישט, החוצה! אם לא, אני אוהבת אותכם ואנחנו מעכשיו חברים לנצח.

שאלת בונוס לציניים ביותר מבינינו. אם מיילי סיירוס וג'סטין ביבר היו טובעים והיה לכם זמן להציל רק אחד מהם, איזה סוג של כריך הייתם מכינים?

למעריצים של ג'סטין ביבר ומיילי סיירוס אני מצטערת. הכל בצחוק, ואין לי אף כוונה להעליב מישהו. (טוב אולי רק קצת :)

אז. אתה חושב שאתה משועמם?? so you think you are bored???

ברוכים הבאים לשעשועון שטלטל את המדינה (כשהמדינה היא ליליפוט). לכל האנשים שיושבים כרגע בבית ומתעצלים לפתוח חלונית חדשה, ברוכים הבאים ואני מקווה שתיהנו מהשאלות שהכנו לכם היום. מטעמי נוחות לצופים, הכל יהיה איטי ומובן ביותר.

1. אתם צופים בטלוויזיה ופתאום מופיע שיר של מיילי סיירוס.אתם מגששים מסביבכם ומגלים הו לא! השלט נמצא על השולחן במרחק של 40 סנטימטרים! האם אתם בולעים את הקיא ומנסים לשרוד את השיר, או עושים את המאמץ הנוסף ומגיעים לשלט. (אם בחרתם באפשרות ב מזל טוב, מגיעה לכם עוגיה)

2 . אתם לבד בבית. לפתע יש לכם דחף עז לאכול עוגייה. לצערכם הרב, העוגיות נמצאות במטבח. האם אתם

א. הולכים לאכול עוגייה
ב. מחליטים להטריח את הבן אדם הבא שייכנס בדלת. גם אם זה פורץ. (אם בחרתם באפשרות א, מזל טוב. מגיעה לכם עוגייה. אבל לצערי העוגייה במטבח והפורץ לקח את הפלזמה וברח.)

3. אתם חוזרים מבית הספר (או עבודה, אני לא שופטת. פחח מוזרים) ואתם נזכרים שיש לכם שיעורי בית. האם אתם

א. מחליטים שלימודים זה דבר חשוב
ב. מנפנפים את המחשבה בביטול ומחליטים שתדבקו בצירוץ הישן והטוב של דינוזאור מעופף לקח את שיעורי הבית להר געש.
(אם בחרתם באפשרות א, מזל טוב. אתם אנשים טובים ממני. ועכשיו אני שונאת אותכם לנצח.)

4.

העולם עולה באש. כל מי שאי פעם אהבתם הולך למות. אתם נמצאים בחדר שלכם ומכרסמים בשקט שקית של תפוצ'יפס (לא פרסומת! אני חוזרת, לא פרסומת! תפוצ'יפס, טבעי שלא תשלוט בעצמך)
האם אתם

א. ממשיכים לכרסם בשקט תפוצ'יפס ומקווים שהמקקים המוטנטים יחשבו שאתם עלובים מכדי שיתעסקו אתכם

ב. הולכים להציל את העולם ולשחק אותה ספיידרמן (אני אישית יותר טיפוס של דוקטור הו)

5. אין אוכל בבית (האימה!) כל מה שנשאר זה חצי עגבניה ופרוסת גבינה עבשה. האם אתם

א. מתאמצים מספיק בשביל לצלצל לפיצרייה הקרובה ולהזמין אוכל

ב. כריך גבינה, עגבנייה, וכל מה שמצאתי מתחת לארון. יאםם.

6. שמעתם שיש חתלתול צמרירי שמשחק עם כלב אמסטף אכזרי מתחת לבניין. האם אתם

א הולכים להסתכל על החתלתול ומקווים שהאמסטף לא יאכל אותו עד שתרדו במעלית.

ב. נשארים בבית ובודקים אם יש משהו מעניין בערוץ דיסני.


תגובות (6)

אני אישית הייתי מכין כריך טונה.

25/09/2013 16:41

חחחחחח אחלה שאלון אבל הוא קשה כלומר אני ספיידרמן

25/09/2013 16:42

עצלנית לנצח:)
אני לא יאריך אין לי כוח לכתוב…

25/09/2013 16:43

הבא בתור : 15 סימנים לכך שאתה משועמם
ומיד אחר כך : האם אתה ביישן?

כן. התשובה היא כן.

25/09/2013 16:46

חחחחחחחחחחחחח אני כזה "איך הפורץ נכנס?"
ואז "או… פרץ את הדלת!"
חחחחחחחחחחחח די את גדולה

25/09/2013 16:47

אני עצלנית בטירוף

25/09/2013 17:55
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך