שחר הוראן
עצוב אבל נכון :( לפחות כלפיי
ואל תשכחו אף פעם לא מאוחר כדי לבקש סליחה

לא יכולה להישאר חזקה

שחר הוראן 12/12/2012 825 צפיות 5 תגובות
עצוב אבל נכון :( לפחות כלפיי
ואל תשכחו אף פעם לא מאוחר כדי לבקש סליחה

יש כאלה שאומרים לי להישאר חזקה אבל בם לא באמת יודעים מה עובר עליי הם לא יודעים מה אני מרגישה בפנים נמאס לי ״ללבוש״ חיוך מזויף אני צריכה לבכות כדי שתבין שפגעת בי? אולי אתה יודע איך קוראים לי אבל אתה לא יודע את הסיפור שלי מה שאני מרגישה בפנים על כל צחקוק קטן עליי או על כל כאב קטן שכואב לי אני פשוט לוקחת סכין וחותכת מכאיבה לעצמי על זה שקראת לי שמנה אני כבר לא אוכלת על זה שאתה מעליב אני מרביצה לעצמי מכאיבה בוכה על כל רגע של החיים האלה יש אנשים שאומרים לי את צעירה מידי כדי שהעולם ישבור אותך אז תנו לי לספר לכם משהו אני לא אני רוצה לעלות למעלה ולגמור עם החיים האלה אני לא יכולה להישאר חזקה פשוט לא…


תגובות (5)

וואו.. צמררת אותי.

13/12/2012 07:22

יפה שאת כותבת מה שאת מרגישה מדוייק כל כך! , ואף אחד לא יכול להבין מה את עוברת, כל כך מוכר הקטע הזה אבל יש אנשים שלפחות יקשיבו, עוד משהו שאני רוצה להוסיף את הרצון להנות לחיות ולהיות מי שאת ! אל תתני לאף אחד להוציא לך , ואולי אומרים לך תהיי חזקה, אני פשוט אומרת לך, כמה שזה קשה , -תשרדי- את צריכה לשרוד כמו כולנו, בני אדם מרגישים טוב עם עצמם כאשר הם פוגעים באחר הם מרגישים חזקים כאשר הם משאירים אותך כואבת ופגועה אל תתני להם את הסיפוק הזה תלחמי! הכל עובר כאב געגוע כל תחושה לא נעימה עוברת תמיד תזכרי את זה ואם את צריכה מישהו לדבר איתו אני כאן !

13/12/2012 09:49

מור תודה אני חושבת שזאת מחמאה (נכון?)
י.ש.א אני מנסה אבל זה קשה ותודה רבה על התמיכה <3

13/12/2012 14:17

כותבת מדהים שחר יקירתי אבל מה שאני מתפללת שהתחושה שלך תהיה רגועה יותר ותאמיני לי הכל יחזור למסלולו הטבעי – צריך יותר מטיפת סבלנות – ממני בקי ♥♥♥

13/12/2012 14:23

תודה בקי באמת ואם באלך המשכתי את הסיפור <3

13/12/2012 14:47
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך