alaska
מתאר את החיים שלי כל כך עכשיו זה לא הכי כתוב יפה ולא אכפת לי, פשוט הייתי כל כך נסערת מזה

לבד בדרך

alaska 03/05/2016 470 צפיות 3 תגובות
מתאר את החיים שלי כל כך עכשיו זה לא הכי כתוב יפה ולא אכפת לי, פשוט הייתי כל כך נסערת מזה

שמעתי היום את השיר youth, של להקת daughter. האזנתי לו שוב ושוב, קראתי את המילים והתחלתי לבכות.
התחלתי לתרגם אותו ולהוסיף לזה את המשמעות שאני לקחתי ממנו:
~ממליצה לשמוע את השיר ולהקשיב למילים לפני~
צללים נמצאים במקום בו היית לפני, אף אחד לא היה שם כדי להחליף אותך. נותר שם חור. אני לבד, לכן יש שקט בכל מקום, והוא מפריע למחשבות שלי לעוף למרחקים. מה שהיה באמצע לא חשוב, העיקר הוא ההתחלה המושלמת שהייתה, וקו הסיום. כולנו נולדנו והכל היה יפה, וכולנו גם נמות בסוף באותה הצורה. מה שעברנו באמצע לא משנה, כי כולנו נתחיל ונסיים באותה הדרך.
ואם אתה עדיין נושם, אתה מבעלי המזל, כי רובנו מנסים להצליח לנשום דרך ריאות סדוקות.
מציתים בליבנו אש, לשם ההנאה, אוספים שמות של אהבות שסטו מהדרך, נהרסו.
אנחנו המופרעים, חסרי הזהירות וחסרי התקנה, שמשנים את תכניות העתיד שלנו כל הזמן. יום אחד אנחנו נגלה את האמת, שיש כאלו שבכלל לא יגיעו לשם כדי לממש את התוכניות שלהם.
ואם אתה עדיין מדמם, אתה מבעל המזל, כי רובנו כל כך לבד שאנו מרגישים מתים, נעלמים אט אט עם הרוח, בלי שאף אחד ישים לב.
מציתים בליבנו אש, לשם ההנאה. אוספים תמונות מהבית ההוא שהוצף. ההצפה הזו הרסה את הבית הזה, שהיו בו את כל הזיכרונות שלנו מהחיים, כל התמונות שלנו, וברגע הכל נשטף לו. הוא הוצף מהבכי של אלו הבודדים, שבוכים ומחפשים רק שמישהו ישמע אותם.
ואתה אחראי לזה.
ואני כבר איבדתי את הכל, נותרתי רק צל, עוד פרצוף של מישהו בודד חסר חיים שאתה תכף תשכח. העיניים שלי לחות מהמילים שהשארת. מצלצלות במוחי, שוברות את החזה שלי, איפה שהלב.
ואם אתה מאוהב, אתה בעל המזל היחיד, כי לרובנו נותר טעם מר ממישהו.
מציתים בלבנו אש, כדי להסיח את הלב שלנו מלהתגעגע אליהם לנצח. אבל אני אתגעגע אלייך לנצח.
ואתה אחראי לזה.


תגובות (3)

אני חושבת שאת טועה כשאת אומרת שזה לא הכי כתוב יפה, כי זה ממש נגע בלב שלי..
הרגשתי שהמילים האלה פשוט עוצרות אותי לרגע, גורמות לי להקשיב להן, עד האחרונה שבהן, באמת יפה מאוד#
אל תוותרי, גם כשההרגשה ממש קשה.. וזה קשה לא לוותר, כי כשרע לנו זה גורם לנו להתכנס בעצב שבנו, ולא לראות את התמונה השלמה, גם לא להאמין שבכלל יש כזאת.. אבל היא קיימת, העיקר לא להתייאש מעצמך#

03/05/2016 17:08

    תודה רבה!! זה ממש מעודד ונחמד לדעת שיש מישהו שמקשיב לזה ואוהב את זה:)

    03/05/2016 17:10

אין בעד מה :)

03/05/2016 17:16
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך