זה סיפור אישי מאוד. אם מישהו מכיר אותי או מזהה אותי בבקשה תשמרו אותו לעצמכם. תודה ❤️

לבחור ששדד ממני את התמימות שלי

01/12/2016 695 צפיות 3 תגובות
זה סיפור אישי מאוד. אם מישהו מכיר אותי או מזהה אותי בבקשה תשמרו אותו לעצמכם. תודה ❤️

לבחור שלקח את תמימותי
אני לא יודעת אם אתה זוכר, אבל כשהייתי בכיתה ב, ואתה היית בכיתה י, הרסת לי את החיים. הרסת לי את השנים הכי טובות שלי, את אלו שאני אמורה לחוות עכשיו, בכך שאתה והחבר שלך חשבתם שזה יהיה מצחיק לגרום לחברה שלי להתפשט מולי, להראות לנו את איברי המין שלכם ולשחק בעצמכם מולנו, בזמן שאתם מסתכלים על איבר המין של ילדה בת שבע. זה היום בו איבדתי את אמוני בגברים. לצערי, עכשיו כשאני בגיל שבו אתה היית כשבחרת לעשות את המעשה הנורא הזה, אני לא יכולה להיות עם גבר. לא כי אני לא רוצה, אלא כי אני נרתעת מכל בני המין שלך. אך ורק בגללך ובגלל חברך היקר. אני עדיין רואה אותך ואת החבר שלך מדי פעם ברחוב, ובורחת לכיוון השני. אני עדיין חושבת על מה שקרה כל יום ומחביאה את המחשבה הזאת עמוק בראש, או בלב. אני כבר לא יודעת. אני עדיין יכולה לראות את היום בו לקחת ממני בכוח את הילדות שלי וניצלת את תמימותי בשביל לקחת אותה ממני.
אז בחור יקר שחשב שיהיה מצחיק לנצל שתי ילדות בנות 7, ולהרוס חלק בהם לתמיד- אני מקווה שאתה זוכר את מה שעשית, ולעולם לא תצליח לשכוח.
שלך הילדה, שעכשיו כבר נערה, שאבדה את תמימותה בגללך.


תגובות (3)

עצוב לי מאוד לקרוא את סיפורך. אין מילים שיכולות לתאר את המעשה המזעזע שעשו לך ולחברתך. החיים הם גלגל תזכרי, יום יבוא והם ישלמו על כך. מאחלת לך למצוא דבר אמיתי שיגרום לך להאמין ולהרגיש נאהבת. שולחת לך ים של חיזוקים.

02/12/2016 15:41

גבר*

02/12/2016 15:42

איזה רוע, איזה גועל. אלו הסוג השפל והדוחה ביותר של בני אדם. הם צריכים לחיות בבושה במשך שארית חייהם בגלל מה שהם עשו, ואת צריכה לצעוד בגאווה ששרדת את זה ואת ממשיכה לתפקד ולשרוד.
אני לא יודעת אם סיפרת את הסיפור הזה למישהו בסביבה שלך, אבל אם לא, לדעתי כדאי לך לשקול את זה. תמיכה ואהבה יכולות לעשות פלאים בהתגברות על אירועים טראומטיים.
ובאותו הנושא: אני שולחת את כל החיוביות והאהבה שיש לי לתת.

05/12/2016 01:06
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך