זה לא קטע קצר וגם לא ארוך.. מקווה שנהנתם!

לבכות בשקט

29/04/2015 1235 צפיות תגובה אחת
זה לא קטע קצר וגם לא ארוך.. מקווה שנהנתם!

את הולכת בהליכה. ברחוב השקט, מרגישה רוח ששיערך מתנופף על פניך . את מסדרת את שיערך, שתוכלי לראות את הדרך.
את הולכת עם דמעות קטנות המנופפות לצדדים בגלל הרוח, את יודעת שבכית מספיק ומנגבת את פניך כדי שתכנסי לתוך הבית.
את שונאת לבכות אך זה משחרר וגם את לא יכולה להפסיק את דמעותיך כי את סובלת בשקט. נכנסת לתוך הבית בשקט ורואה את הוריך בסלון רואים סרט רומנטי לא אמרת כלום , פשוט בהית לכמה שניות לסלון ועלית למעלה . את הלכת לחדרך בשקט כי את עם אחותך הקטנה שישנה בחדר, לקחת פיזמה ועוד כמה דברים והלכת להתקלח, הורדת
את בגדיך , ונכנסת למקלחת במהירות.
נתת לזרם של המים לזרום על עצמך, עצרת את הזרם של המים ושמת לעצמך שמפו על השיער באורך אמצעי, הפעלת שוב את הזרם ושתפת את השמפו על שיערך, ולבסוף שמת לעצמך מרכך בקצבות ושתפת שוב הרטבת את גופך ויצאת ושמת לעצמך מגבת נקייה ורכה . ניגבת את עצמך ולבסוף לבשת הפיזמה הנעימה שכל כך אהבת.
ניקית את המים ולבסוף סירקת את השיער ויבשת אותו בעזרת מגבת ואספת את שיערך לגולגול רופף. והלכת לחדרך לישון מרוב עייפות נרדמת מהר..
————————————–
קמת ולבסוף גם מהמיטה עשית כמה מתיחות בגוף והלכת לארון לבחור מה ללבוש. בחרת בסוף חולצה קצרה עם מכנס גינס דק מקופל וארוך. נעלת נעלי ונס כחולות ושמת שרשרת של שמך בצבע זהב לבן .
צחצחת שיניים ולבסוף גם שתפת את פניך במי סבון במיוחד לפנים ופיזרת את שיערך , וסירקתי את השיער. ירדת למטה במצב רוח בסדר, כרגיל בית ספר. הכנת לעצמך טוסט עם בקבוק מים. ושמת בתיק של בית ספר שסידרת אתמול אחרי בית ספר.
אמרת "ביי " להוריך, ויצאת לדרכך.
אחרי כחמש דקות הגעת לבית הספר, נכנסת בלי רגש או משהו ונכנסת לכיוון המבואה שבה
את לומדת , לבסוף נכנסת לכיתה ושמת את התיק במקומך והתיישבת על השולחן עם פלאפון ביד ..וחיכת לחברתך אבל כבר השיעור התחיל .והיא עדיין לא הגיעה..


תגובות (1)

וואו .. אין לי מילים . זה כל כך … וואו

28/05/2015 23:01
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך