Michal
טוב, כמה דברים. דבר ראשון-הייתי לפני שנתיים במצפה רמון, ועצרנו באמצע הכביש באמצע הלילה. לא היו מכוניו ושום דבר לא היה מואר. כמו בסיפור, הבטנו בשמיים ונהננו מהמראה המדהים ביותר בעולם שראיתי מימיי חות מעוד אחד (מפלי איגואסו-המפלים הגדולים בעולם בדרום אמריקה. כן, הייתי שם). נהננו כל כך, לא רצינו לעזוב. הכל היה מלא בכוכבים, לא היה צורך באור! ראינו את שביל החלב-מה שראיתי רק פעם אחת. הדבר השני הוא שהסיפור מבוסס על הרצון שלי. אני רוצה לצרוח פעם אחת, כשאין אף איש מסביבי שיפריע לי. אני רוצה לברוח מהכאוס ולהבין הכל. אני רוצה לחשוב בלי שאיזה רעש מפריע לי. אני רוצה שקט. כתבתי את הסיפור הזה בוורד, והדגשתי כמה מילים בסיפור. לצערי אי אפשר להדגיש כאן. ממש אשמח לתגובות.

לברוח

Michal 21/07/2014 778 צפיות 11 תגובות
טוב, כמה דברים. דבר ראשון-הייתי לפני שנתיים במצפה רמון, ועצרנו באמצע הכביש באמצע הלילה. לא היו מכוניו ושום דבר לא היה מואר. כמו בסיפור, הבטנו בשמיים ונהננו מהמראה המדהים ביותר בעולם שראיתי מימיי חות מעוד אחד (מפלי איגואסו-המפלים הגדולים בעולם בדרום אמריקה. כן, הייתי שם). נהננו כל כך, לא רצינו לעזוב. הכל היה מלא בכוכבים, לא היה צורך באור! ראינו את שביל החלב-מה שראיתי רק פעם אחת. הדבר השני הוא שהסיפור מבוסס על הרצון שלי. אני רוצה לצרוח פעם אחת, כשאין אף איש מסביבי שיפריע לי. אני רוצה לברוח מהכאוס ולהבין הכל. אני רוצה לחשוב בלי שאיזה רעש מפריע לי. אני רוצה שקט. כתבתי את הסיפור הזה בוורד, והדגשתי כמה מילים בסיפור. לצערי אי אפשר להדגיש כאן. ממש אשמח לתגובות.

אני פותחת בזהירות את דלת חדרי, בלי להרעיש ולהעיר את כולם.
אני הולכת בזהירות אל מרפסת ביתי ופותחת בשקט את הדלת, מיד סוגרת אותה חזרה.
רוח קרה פוגשת אותי וגורמת לצמרמורת קלה ונעימה בגופי. הקור מרעיד אותי, אך אני רוצה להישאר.
כל כך שקט. רק רישרוש העלים והמחשבות נשמעים בראשי, רק את הרוח הקפואה אני מרגישה.
אני נושאת מבט לכוכבים. הלוואי והייתי יכולה לבורח הרחוק מפה אל אחד הכוכבים. אני סורקת את השמיים עם מבטי. כוכב אחד זוהר מהאחרים נגלה אלי, יפה ובוהק בחשיכה. הנה! לשם אני רוצה!
מלא שקט ואור, כשמסביב עלטה וערפל, והכל לא מובן. כוכב אחד יחיד ששם אני יכולה להבין הכל, לעזוב את הבלבול שלי, לחיות ברוגע.
הרוח מעבירה בי עוד צמרמורת ומחזירה אותי למציאות הרועשת והלא ברורה.
אני נשענת על המעקה וחושבת איך היה בעולם לולא כל הרעש והכאוס. בטח היה מדהים.
נכנס בי רעיון משוגע. אני רצה אל חדרי, לובשת את המעיל ואת המגפיים, ויוצאת מהבית, טורקת אחרי את הדלת בשקט.
אני רצה על הדשא הלח, מוחצת אותו עם מגפיי. כשאני מגיעה לגבעה אני כבר מתנשפת וחמה, ליבי דופק במהירות.
אני הולכת אל קצה הגבעה. הנוף מדהים-שום בית או אור אנושי לא מפריע.
אני מביטה בשמיים. כל השמיים מלאים בהמון המון כוכבים, אפילו את שביל החלב ניתן לראות. המראה מרהיב עין.
הלוואי והייתי יכולה להישאר פה לעולם. אני מתקדמת עוד קצת, לעבר הצוק, מותחת את ראשי קדימה וצורחת הכי חזק שאני יכולה.
עשיתי את זה. עכשיו נשאר רק להבין.
אני חוזרת לביתי, נכנסת למרפסת ובוהה בכוכבים במשך כל הלילה.
הלוואי והייתי יכולה לברוח.


תגובות (11)

אהבתי. זה קצר יחסית אבל יש בו כ"כ הרבה…

21/07/2014 13:36

    זה קצר כי זה סיפור-סיפור לא צרךי להיות ארוך, אלב האתמ שגם יחיסת לסיפור זה באמת יצא קצת D:
    את צודקת שיש בו הרבה-ואני אומרת את זה מניסיון כי אני מרגישה כמו הילדה בסיפור. בגלל זה כתבתי אותו.

    21/07/2014 15:43

    אע ותודה XDXD

    21/07/2014 15:46

*לברוח הרחק

יש משהו בקריאה של הסיפור הזה שפשוט מרגיע, ממש גורם לעצום עיניים ולדמיין את הכל.
אהבתי מאוד, סיפור מעולה בעיני.

21/07/2014 13:44

    לא. רק לברוח. כי זה לא הרחק. את רואה את כ"לבורח מהעולם". אני רואה את זה כמשהו אחר.
    ותודה רבה :)

    21/07/2014 15:45

אהבתי מאוד (:
את כותבת מדהים וממש התחברתי
לסיפור ולתחושה שהוא מעביר. (:

21/07/2014 14:30

    תודה רבה! D: שמחה לשמוע♥

    21/07/2014 15:48

ממש מהמם!
תקראי אצת הסיפור שלי תגידי מה דעתך D:

21/07/2014 17:32

    תודה רבה! ואני אשמח לקרוא :)

    21/07/2014 18:19

ווואו! סיפור ממש יפה!

גם אני, לפעמים, הייתי רוצה לעצור הכל ולהסתכל על הכוכבים, ולברוח ולברוח עד שהייתי מוצאת לעצמי מקום חדש לקרוא לו בית.

ואז, וחוזר חלילה, לבהות בכוכבים עד שארצה לברוח שוב!

21/07/2014 19:15

    כן…
    אני רוצה לברוח אל מקום שקט שיאפשר לי לחשוב בשקט ורוגע ולהבין.

    21/07/2014 19:20
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך