לב שבור ….!

25/08/2014 577 צפיות אין תגובות

אהבה משנה עולמות משנה אנשים אהבה שינתה אותי …
הוא שיחק באותה ילדה תמימה שחשבה שהוא האחד … אבל בישבילו היא הייתה עוד אחת לאוסף של זיינתי וזרקתי … לאותו אוסף של ההשפלות וכשבאלו הוא הכי חמוד שיש וכשנימאס לו הוא מתרחק ומתחיל להיות קר … מתחיל להשפיל ליצחוק להגיד שהוא מתבייש בך ואת בוכה אבל למחרת שוב סולחת לו כי את אוהבת אותו אז שוב כל זה חוזר מההתחלה שוב הבכי שוב ההשפלות ושוב את סולחת לו … והוא ממשיך לחזור על אותן טעויות ובסופו של דבר אתם ניפרדים הוא החליט שזהו נימאס לו מימך ואת ? את נשברת הלב נישבר, ילדה שבורה את לא חוזרת להיות מי שהיית פעם ,כי את פגועה, כי אהבת ,נתת את כל כולך בשביל שהקשר יצליח אבל הוא זלזל ,פגע ועל הדרך הרס עוד ילדה תמימה שפשוט התאהבה … ועשיו החיוך שלה כבר לא אותו חיוך של פעם והצחוק לא מגיעה סתם ככה, והוא , ממשיך להתנהג כאילו כלום לא קרה אז הוא ממשיך הלאה , ממשיך ליפגוע בעוד כמה בנות תמימות ועל הדרך לשבור את ליבן !!
ממשיך לשחק בהן לזלזל ונצל ממשיך ליהיות אותו מניאק שתמיד היה אבל בסופו של היום כל זה בסופו של דבר יתנקם בו …

אני כתבתי את זה על חברה שלי זה מיקרה שקרה לה ליפני כמה חודשים ואני ישמח לשמוע את הדעה שלכן :)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך