ARIA
אם אני ילמד לעוף אני אצטרך להתחיל להגן על עצמי מהנשר. ״להיות חופשי..״ לא הכל כפי שהוא נראה.

להיות חופשי זה להיות כלוא

ARIA 06/07/2014 702 צפיות תגובה אחת
אם אני ילמד לעוף אני אצטרך להתחיל להגן על עצמי מהנשר. ״להיות חופשי..״ לא הכל כפי שהוא נראה.

כולנו מחפשים את החופש, כולנו רוצים להיות חופשיים, המתבגר חושב \"כשאגדל ולא אצטרך לציית יותר להורים שלי, אז באמת אהיה חופשי\". אבל מה זה להיות חופשי?
להיות חופשי זה לא לשבת בכלא?
החופש מיוחד במינו,לפעמים, להיות חופשי ממלא אותך בחששות.
קראתי על מקרה של אדם שסבל מקצרת ונשלח לכלא. שהוא שהה בכלא המחלה נעלמה.
בכלא אין בררות, החופש מעניק לך אלפי בררות. החופש מכריח אותך לבחור, החופש \"מכריח\", זה ממש מתסכל.
צריך להיות מוכן כדי לדרוש חופש כי אתה עשוי להשיג אותו.
להיות משוחרר כמו לפקוח עיניים לאור אחרי תקופה ארוכה של חושך, החופש מסנוור, מעוור.
חופש נשמע כמו חוסר גבולות אך למעשה, להיות חופשי זה להיות חופשי לנוע בין גבולות מסויימים.
חופש זה הרבה יותר מסתם לבחור, זה לקבל אחריות לבחירה הזאת.
קל יותר לציית לאדם אחר מאשר לעצמך כי זו מהות החופש, לציית לעצמך.
מי אתה רוצה להיות?
אתה תקבל אחריות לבחירה שלך?
אתה תבחר? גם אם לא תרצה, גם אם לא תהיה מודע, אנחנו תמיד בוחרים.
נגזר עלינו להיות חופשיים.
להיות חופשי זה להיות עבד של ההשלכות של הבחירה שלך. הנה תסכול נוסף. קבלת אחריות להשלכות של החלטותיך.
כולנו מחפשים את החופש.
אך אתה תצטרך לקבל אחריות למה שעשית, למה שאתה עושה ולמה שתעשה ולזכות בחיים שבהם נגזר עלייך שיהיו חופשיים ומלאי טעם..


תגובות (1)

מדרגת חמש מתוך הזדהות עם הקטע.

06/07/2014 02:08
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך