כותבת אחת
הפעם זה היה פרק קצר אבל אני ימשיך ויעלה היום עוד פרק :) מחכה לתגובות

'לה פרביולטה' פרק 2

כותבת אחת 16/08/2015 531 צפיות אין תגובות
הפעם זה היה פרק קצר אבל אני ימשיך ויעלה היום עוד פרק :) מחכה לתגובות

אני אשמה ואני יודעת את זה, הוא בעצמו אמר שאני אישה ושאני יפה…
זה היה בשיעור דרמה, מאז ומתמיד אהבתי להציג ובשנה האחרונה החלטתי להצטרף לשיעור בגלל כל הדברים שקרו עם אבא שלי ועמית ודניאל המעצבן ידעתי שלשחק ולהציג הם הדברים היחידים שיעזרו לי להתמודד עם העולם ועם עצמי.
בשיעור היום המורה, אלון, עשה לנו תרגיל בהתחלה, הוא תמיד עושה את זה כדי לפרוק מתח ובשביל להרגיע אותנו לפני שהשיעור מתחיל והוא גם משתתף בתרגילים האלה… מהפעם הראשונה שראיתי אותו בשיעור הראשון ידעתי שיהיה לי טוב איתו… הפעם הוא אמר לנו להסתובב במרחב וכל פעם שהוא מוחא כף לחבק את מי שנעצרנו מולו "אל תהיו רק ליד החברים הקרובים שלכם, תיפתחו" הוא אמר והתחלנו, הוא מחא כף ומצאתי את עצמי עומדת מול גיא, הוא ממש חמוד ואנחנו ידידים ממש טובים אז לא הרגשתי אי נעימות שאני צריכה לחבק אותו אלא להפך… אחרי 5 שניות המורה מחא כף וראיתי אותו עומד מולי "דנה" הוא אמר בקול מרגיע, תמיד אהבתי אותו, הוא היה סוג של אבא שני בישבילי… התחבקנו, בהתחלה זה היה נעים ,חיבוק חם אבל אז הוא הכניס את היד שלו מתחת לחולצה שלי והעביר את אצבעו אל גבי בצורה שעשתה לי צמרמורת, זה גרם לי להרגיש ריגוש כזה אבל זה נהפך מציק תוך שניה ואז הוא אמר להתחלף ואחרי כמה פעמים של חיבוקים עם אלין, המאמי של השכבה, עם דן שכולם מכנים אותו מוזר ולא נראה לי שהחלפתי איתו מילים כל השנה חוץ מהי ובי, עם אביגיל שהיא החברה הכי טובה שלי ועם אפרת שהיא גם ממש חמודה נגמר התרגיל והתחיל השיעור, לא הייתי מרוכזת בכלל וכשאלון המורה התחיל לדבר אלי לא שמעתי דבר וחצי דבר וכשסוף סוף קלטתי שהוא מדבר אלי הוא הבין שלא הקשבתי לו בכלל ואמר "בסוף השיעור תישארי יש לי כמה מילים להחליף איתך" נבהלתי, לא יודעת למה…

המשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך