gabi22
זה מה שאני חושבת על לחץ בחיים שלי.. מה אתם חושבים?

לחץ

gabi22 23/01/2015 708 צפיות אין תגובות
זה מה שאני חושבת על לחץ בחיים שלי.. מה אתם חושבים?

יותר מידי לחץ…
לחץ, כמה לחץ..
יש כל כך הרבה לחץ בדברים שאנחנו עושים שאנשים שוכחים בעצם ליהנות ולחיות את הרגע. בבית ספר כולם כל כך בלחץ לדעת את החומר טוב ולקבל 100 במבחנים ולא עוצרים רגע ובעצם חושבים כמה מעניין החומר שהם לומדים.
בחיים בכללי אנשים תמיד ממהרים להספיק כמה שיותר. מה יקרה אם פעם אחת האנשים האלה יעצרו, ייקחו לעצמם איזה כמה רגעים ופשוט ינקו את הראש, ינוחו, ירגעו. הם יכולים לצאת החוצה, לשכב על הדשא הנעים והירוק, להרגיש את הטבע והאוויר הנקי והמרגיע ולתת לכל הלחצים לעזוב את הגוף.

בגלל זה בית הספר עושה עבודה מוטעה לדעתי. במקום להלחיץ את התלמידים עם ציונים, הצטיינות ושעתידם תלוי בכל אלה, הם יכולים לדגול בחינוך יותר רגוע ושלו וככה אני גם חושבת שהתלמידים יתעניינו יותר בחומר הלימוד ויגיעו לציונים טובים יותר.

כשיש לי יום שעבר רגוע אני אישית מספיקה הרבה יותר דברים מאשר ביום חוץ. כשאני רגועה אני לא נותנת לשעון לשלוט בי ואני עושה את כל מה שאני רוצה וגם מוצאת לעצמי זמן להירגע ולחשוב ולעשות דברים שאני אוהבת ועושים לי טוב לנפש.

אני כל כך אוהבת ימים מרגיעים, חבל שיש יותר מידי לחץ…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך