לין :)
אז עוד מעט נגמר החופש (עוד יום!)
ואני אשמח לשמוע חוויות שלכם או פדיחות שקרו לכם.
אה... והיום בערוץ ניקלודיאון יש ספיישל וואן דיירקשן תראוו.
אוהבת אתכם לין!
אל תשכחו לכתוב חוויות ופדיחות שקרו לכם או לחברים שלכם או למישהו שאתם מכירים.

לכול הקוראים והקוראות באתר!

לין :) 26/08/2013 789 צפיות 13 תגובות
אז עוד מעט נגמר החופש (עוד יום!)
ואני אשמח לשמוע חוויות שלכם או פדיחות שקרו לכם.
אה... והיום בערוץ ניקלודיאון יש ספיישל וואן דיירקשן תראוו.
אוהבת אתכם לין!
אל תשכחו לכתוב חוויות ופדיחות שקרו לכם או לחברים שלכם או למישהו שאתם מכירים.

אני לא מאמינה שהחופש נגמר!
חודשיים(כמעט) עברו במהירות.
בחופש הזה אחד הזיכרונות החזקים שלי שפה בעיר שלנו יום שני פעם בשבועיים יש מסיבת ברכה אז הלכתי עם חברות שלי ואחת החברות שלי ממש ממש פדחנית.המסיבה עם די ג'יי אוכל והכול. היה שיר אחד שחברה שלי אוהבת אז היא התחילה לשיר אותו ולרקוד.לא לשיר בשקט ממש לצעוק. חברה אחרת שלי הלכה לעמדת הדי ג'יי ואמרה לו להוריד את הווליום של השיר, הדי ג'יי זרם וסגר את השיר בזמן שהחברה שלי(הפדחנית) המשיכה לשיר. כולם הסתכלו אליה כמו על מישהי שנפלה על הראש. היא לא שמה לב והמשיכה לשיר ולרקוד ועד שהיא הבינה מה קרה כולם כבר נשפכו מצחוק סיפרנו לה מה קרה והיא גם צחקה.יאו זה היה אחד הרגעים המצחיקים…. תחשבו שבערך מאה אנשים רואים אותך רוקדת ושרה בלי מוזיקה בבגד ים.

רגע לפני שנגמר החופש ומתחילה שנה חדשה בראשי עוברות מחשבות לקראת השנה החדשה
ליד מי אני ישב?
איפה אני ישב?{אני מקווה שבסוף הכיתה אני אפילו הולכת מוקדם כדי לתפוס שולחן בסוף הכיתה}
האם היו תלמידים חדשים בכיתה?
איפה תהיה השכבה שלי?
מי היו המורים?
ועוד מלא שאלות.
לאלה שעולות/עולים לכיתה ז' בהצלחה בלימודים אני יודעת שלעלות לכיתה ז' זה ממש מלחיץ חברים חדשים,מקום חדש,מורים חדשים,פתאום הופכים להיות הכי קטנים שביסודי בכיתה ו' היתם הכי גדולים. בהתחלה אולי מלחיץ אבל אחר כך מתרגלים וזה כבר לא מלחיץ. תכירו חברים חדשים את המקום שבו תלמדו עוד שש שנים. תכירו את המורים את הדרישות שלהם את המחנך או המחנכת שיעמדו לצידכם לאורך כול הדרך. נכון תמיד היו את הילדים המקובלים יותר שיחשיבו את עצמם מעל כולם אבל פשוט אל תתיחסו תזכרו שהם יותר חלשים מכולם. המקובלים הם רק חזקים על החלשים.
בקיצור בהצלחה בלימודים ובעלייה לחטיבת ביינים.

ולכול הקוראים והקוראות שבאתר אני מאחלת לכם (ולי) שנצליח בלימודים אל תזלזלו בלימודים שנזכה להגשים את כול השאיםות שלנו לשנה הזאת תהנו מכול רגע וגם אם הרגע הזה גרוע תזכרו שיש כאלה שהרגעים שלהם יותר גרועים בהרבה! (הבנתם או שסיבכתי?)
טוב לסיכום:שנה טובה ובהצלחה בשנת הלימודים החדשה.
♥♥♥לין


תגובות (13)

טוב אז הנה פאדיחה:
ביום האחרון ללימודים של כיתה ו, ישבנו כולם בכיתה והמורה קראה לכל ילד בתורו לקבל תעודה וחיבוק, וכשהיא קראה לאחד מהילדים ואני לא אתן שמות, הוא הקיא עליה, זה היה אחד הקורעים חחחחחח

26/08/2013 04:01

אני מאחלת לינוש גם את הטוב ביותר!!!!!!!! שהשנה הזאת תהפוך לשנה הכי קרובה לליבך!!!!! אוהבת הרבה כריסטינה *************

26/08/2013 04:07

וואי גמאני מחכה לספייישל וואן דיי!
חחחח ואת מזה חמודהה ♥♥

26/08/2013 04:07

הטלויזה שלנו מקולקלת :(
איזה מעצבן!!!!!!!!!!!!

26/08/2013 04:08

מורן-חחחחחחח יואו מסכנה המורה.
כריסטינה- תודה גם אני מאחלת לך שהשנה תהפוך לשנה הכי קרובה לליבך ובהצלחה בלימודים.
ליאל-תודה גם את ממש חמודה ויאלה אין לי כוח לחכות לספיישל שיתחיל כבר!!!
בהצלחה לכולכם לין♥

26/08/2013 04:10

חחחחח שירה לא נורא אני בטוחה שהיה שידור חוזר!
ובהצלחה בלימודים!
♥♥♥לין

26/08/2013 04:12

אני מקסימום אלך לדודה שלי חחחחחח

26/08/2013 04:15

חחחח חסר לך שאת מפספסת את הספיישל!

26/08/2013 04:16

אבל אני מתביישת פאדיחה לבוא לדודה שלך רק כדי לראות טלויזיה…
וגם אין לי כוח לזוז למרות שהבית שלה הוא שתי דקות ממני (ברצינות תוך 2 דקות אני מגיעה לבית שלה!!!)

26/08/2013 04:20

האמת שאת קצת צודקת אבל קצת!
אבל אמרתי לך לא נורא בטוח היה שידור חוזר.(חסר להם שלא).

26/08/2013 04:25

לין ראיתי את השידורים של ערוץ ניק וראיתי שרק בשמונ וחצי ייה ריי קרלי עם וואן די ואז בשמונה וחמישים וואןדי לייב וזהו….

26/08/2013 04:26

יהיה רק 2 דברים עליהם וזהו

26/08/2013 04:27

היה שלושה דברים עלהם
1) "איי קרלי מארחת את וואן דיירקשן"- משהו כזה
2) "ת'חייב לראות את זה"-מותחים את וואן דיירקשן
3)ואז "וואן דירקשיין לייב" שזה ההופעה שלהם.

26/08/2013 04:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך