בנות <3
אם אתן צריכות עזרה במשהו על מישהו על אהבה כל דבר !
אני פה <3
אני מבטיחה לעזור <3

לכל אלו שנפגעו מאהבה- עזרה

15/09/2013 715 צפיות 2 תגובות
בנות <3
אם אתן צריכות עזרה במשהו על מישהו על אהבה כל דבר !
אני פה <3
אני מבטיחה לעזור <3

תמיד חיכיתי רציתי שמישהי תכתוב טיפים על אהבה,
רציתי לראות שאני לא היחידה שעוברת את זה.
ועכשיו אני רוצה לעזור לבנות שאולי צריכות עזרה בכל העיניין הזה.
אני כותבת את זה ממה שעברתי ולמדתי.
כן זה היה נורא.
__________________________________________________
קודם כל המשפט ששמעתן כל כך הרבה פעמיים אבל הכי נכון.
אם הוא הלך יבוא אחד יותר טוב- בדוק.
ברגע שקורה משהו עם אותו אחד שאת אוהבת את מרגישה שאת מתה מפנים קשה לך להפנים את זה את כל כך רוצה שהזמן יחזור אחורה ותשני את המילים שיצאו לך מהפה. (וואו כמה פעמיים אני מתחרטת שלא אמרתי משהו או שלא הגבתי נכון מיליון פעמיים)
אלו הם הבנים יש כאלו עם אגו בשמים שמשחקים בבנות כמו בובות ואני לא צוחקות פשוט ככה.
וכל זה בגלל שבנות פגעו בהם ( אני יודעת את זה כי שאלתי את אותו אחד :/ )
אבל אחרי שעזבת/הרפת ממנו את רואה את העולם מחדש את רואה את הבנים כמו שהם באמת את רואה בנים חמודים לא עם אגו בשמיים שיפגעו בך. כן עדיין יש כאלו (;
זה שהם משחקים בנו זה לרוב בגלל שבנות שחקו בהם וזה מה שהם חושבים שטוב.
בקיצור האגו משחק בשבילם. מאלו כדי להזהר אלא אם את מהבנות שיודעות להעמיד בנים ולהפוך את העולם שלהם ברגע שמסתכלים עלייך.
עוד משהו שחשוב שתזכרי תמיד !
כלום לא בסדר כשמרגישים שזה טוב מידי.
זאת אומרת שאם את מרגישה מאושרת בעיניני אהבה תמיד יהיה את הדבר שידחיק אותך עמוק לפינה וותשכחי את זה שבכלל צחקת או שמחת. (יש כאלו שלא יסכימו איתי)
אבל הזמן מרפא את הכל ותאמינו או לא זה הדבר הכי נכון שיכול להיות.
אני אתן דוגמה משל עצמי.
בתחילת ז' התאהבתי בילד, הייתי אז עוד תמימה לא ממש הבנתי בבנים, לא ידעתי כמה אני הולכת לסבול ואיזה טעות אני עושה.
באמת שהיו ימים שהייתי ממש עצובה וקרה וממש נכנסתי לזה עמוק שממש הייתי מצוברחת לא יכולתי ממש לדבר הייתי עצובה ממש עצובה והייתה לי הרגשה שאני נכנסת לדיכאון אבל אחרי יום אמא שלי שמה לב שמשהו לא בסדר איתי והיא הציע שנלך לקניון וברגע שנסגרה הדלת של הבית פשוט התפרץ לי הכל החוצה.
התחלתי לספר לה כל מה שקרה ועבר עליי, ואני כל כל מודה לה היא ממש עזרה לי זה קרה ממש לפני פחות מחודש (כיתה ח') ואם זה לא היה קורה השיחה אני לא רוצה לדעת מה היה קורה.
נפגעתי ממנו אני מודה שהוא פגע בי גם אם זה לא היה בכוונה חדה כאילו משהו שהוא אמר אלא כל ההתנהגות שלו הזלזול.
אני חושבת שהוא פשוט מבולבל כי היא מאלו שיש להם בטחון עצמי גבוה אבל איתו זה היה שונה היה כיף לדבר והכל אבל היו רגעים שהוא היה "קופא" משתנה כזה ולא הייתי מצילחה להבין אותו.
אז אחרי שנה שלמה ! מכיתה ז' עד ל- ח' הייתי מאוהבת אבל עכשיו הבנתי שהוא יהיה ידיד ולא יותר.
כי בזמן האחרון נפגשנו והצלחתי להכיר אותו מי הוא באמת.
אבל עכשיו בכנות אני איפשהו שמחה שזה קרה, התבגרתי ואני יודעת כבר מה מצפה לי עוד דברים קשים יותר וזה לא ישבור אותי ( :
*כן אולי חפרתי עליי פשוט סתם שתדעו*
כשכל זה קרה לי לא היה לי ממש מי שיעזור לי כל החברות שלי לא חוו כאלו דברים ובשום מקום אחר לא היה כתוב כלום אז החלטתי לכתוב ממש טיפה ממה שאני יודעת.


תגובות (2)

יא כול הכבוד לך !
גם אני רציתי כאלה פעם!
היום כבר התבגרתי חחחח
אבל זה כן עוזר ויעזור (-:
למרות שאי אפשר לדעת =)
כול בן אדם זה סיפור אחר

15/09/2013 12:38

כל מה שרשמת – נכון
כל דבר מפה- צריך ללמוד
כל מה שרשמת- צריך להפנים
ומקווה שזה יעזור להרבה בנות (:

15/09/2013 13:48
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך