♥Kitty Girl
אני מקווה שתפנימו את זה...

לכל משתמשי האתר סיפורים ! חשוב ! (כנסו)

♥Kitty Girl 29/05/2014 998 צפיות 32 תגובות
אני מקווה שתפנימו את זה...

טוב, יש משהו חשוב מאוד שרציתי להגיד…
האתר סיפורים הוא יותר משמש לנערים פחות או יותר, ומעלה, נגיד בגיל 15 בערך.
אני יודעת שיש פה גם משתמשים שהם בני 11 12 13 וכ\'ו (ואני אחת מהם).
תמיד יהיו את האלה, שהם יותר בוגרים, שחייבים להגיב ביקורות רעות.
שתמיד אומרים שהבנות שטותיות ורדודות,
עם כל הסמיילים והפאנפיקים.
בקיצור – מה אני מנסה להגיד ?
אנחנו ילדים !! כן, אנחנו כותבים עם סמיילים, עם שפת סלנג, וסיפורים על מפורסמים.
מה קרה ?
אנחנו חייבים להיות \"חכמים גדולים\" ?
חייבים לכתוב הכל בשפה מושלמת ומסודרת ? בשפה כל כך גבוהה ? כמו סופרים ?
זה שאנחנו רוצים לכתוב סיפורים,
לא חייבים להיות מושלמים.
אנחנו בסך הכל י-ל-ד-י-ם !
זכותו של כל אחד לכתוב איך שירצה,
סיפורים על מפורסמים,
עם סמיילים,
אותיות מוכפלות,
סלנג,
ועוד.
זה רק מה שאני מנסה להגיד-
כל המשתמשים הבוגרים בעיר הספרים, בבקשה אל תעבירו ביקורות על הצעירים ממכם !
הם מתחילים לכתוב ! וזכותם לכתוב איך שהם רוצים !

לכן אני שאני בת 12 פרשתי, והצטרפתי ל\"עיר הספרים\".
אני לא אומרת שזה אתר יותר טוב,
תאמת ששניכם אתרים מעולים באותה מידה !
אני פשוט חושבת שהאתר הזה מתאים יותר לגילאים יותר בוגרים,
עיר הספרים מתאים לילדים יותר צעירים.
תאמינו או לא ?
שם, הכרתי מלא חברים חדשים.
ושם אני יכולה להביע את עצמי מבלי שיכתבו לי-
\"את כותבת במלא שגיאות כתיב, ובשפה לא נאותה\"
או
\"כמה אפשר סיפורים על מפורסמים ?!\"
או
\"די כבר עם כל הסלנג הזה ! תכתבו בשפה יפה ומכובדת !\"
לדעתי עיר הספרים מתאימה יותר לגילאים צעירים.

זה בסך הכל מה שאני מנסה להגיד, בקיצור :
די לשפוט !

זהו. אמרתי את דברי.


תגובות (32)

אני עדיין לא מבינה מה הבעיה…
גם אני כותבת סיפור בהמשכים וגם סיפור מופרסמים, לא קיבלתי הערה אחת על הסיפור מפורסמים.
ולפי דעתי ביקורת משנה אותך על הצד הטוב ביותר.
וכנראה שמי שכותב בשגיאות כתיב באמת צריך לדעת איך כותבים.

29/05/2014 17:03

מה זה קשור? אז כן, באתר צריך להיות שפה שהיא לא מפוצצת בסלנג אדיוטי, אפשר קצת. סיפורי מפורסמים, אני חושב\ת שכל מי שהוא לא מעריץ של 1D (למשל אני) לא יעבור בשקט על הכתיבה הזאת. חוץ מזה יש הרבה סיפורי מפורסמים שהם גם טובים, אז מעירים בעיקר לאלה שהם לא, (לפי דעתי).

29/05/2014 17:07

אני לא מתכוונת לחשוף את הגיל שלי אך אני מתחת לגיל 15. ואין לי ספק שאת קצת צודקת. אבל אף אחד באתר הזה לא כותב ביקורות "רעות" אלא כותב ביקורות בונות.
אני אישית לא מכירה את האתר שדיברת עליו.
קשה לי לשמוע שאנשים חושבים שכותבים בוגרים (שזה גם לא נכון) כותבים ביקורות רעות או יותר לנכון (למה שאת התכוונת) שליליות.
יש כאלה שבאמת מזלזלים. אבל נדיר שאני רואה תגובות כאלה (לא רק אצלי).
אם מישהו כותב לל ביקןרת כזאת תגיבי לו מה שאת חושבת שלי לחשוב פעמיים.

29/05/2014 17:09

לכולם יש שגיאות כתיב אפילו לסופרים הכי גדולים בעולם , אבל לגבי הסמיילים
ואותיות כפולות זה משהו אחר . לא כותבים ככה , ותאמיני לי הייתה מריבה גדולה
במשך שנתיים כמעט על סיפורי מפורסמים ובגלל זה פתחו את הזאנר הזה ..

29/05/2014 17:11

ישלי שאלה אלייך, את באתר הזה כדי לכתוב, לפרוק להשתחרר או כדי לכתוב ולהשתפר בכתיבה ?

29/05/2014 17:11

אני חושבת שאת ממש צודקת. ילדים בגיל 12 נגיד, לא צריכים לדאוג בגיל הזה משגיאות הכתיב שלהם. זה לא אתר של סופרים ומשוררים דגולים שיזכרו לנצח, זה אתר בשביל הכיף. ילדים להנות לכתוב פה סיפורים, ולא לספוג ביקורות קשות. למרות שעל החלק של הביקורות אני קצת לא מסכימה איתך, כי מביקורות אמורים ללמוד ולא חס וחלילה להיעלב. לא להשתמש בסמיילים בסיפורים (בכל זאת, סיפור) אבל אפשר בתגובות! אל תצאי מהאתר פה רק בגלל זה כי יש עוד המון ילדים כמוך שהם מתחת לגיל 15 (אני אחת מהם) ואני בטוחה שהם אוהבים את הכתיבה שלך.

29/05/2014 17:21

    הם באתר הזה כדי להשתפר.
    לכתוב בלי להשתפר הם יכולים לכתוב בוורד לעצמם.
    פה זה כדי להשתפר- הביקורת זה לטובתכם- אבל אתם לא מבינים את זה.
    אתם נפגעים מאנשים שרוצים לעזור לכם.

    29/05/2014 17:29

אוקי סלנג אבל לא ברמה מטורפת.
מפורסמים? תכתבו באתר אחר כי את הרוב זה משעמם.
בספר פרסי ג'קסון יש סלנג ורמת כתיבה טובה.
תנסי לכתוב יחד ויצא לך יופי.

29/05/2014 17:27

אבל לדעתי על זה מבוסס האתר. את מפרסמת כדי לקבל חוות דעת וביקורת, כדי שבעתיד תשתפרי.
אני לא רואה בעיה עם סיפורי מפורסמים, אני רואה בעיה עם צורת הכתיבה שלהם.
כל הקטע של אתר סיפורים הוא להפוך לסופרים. א לא חייבת כמקצוע, אבל לפחו כתיבה הכי מינימלית שיש. אבל יש כאלה שכותבים תת-רמה ואין מה לעשות. אני בגיל 12 לא כתבתי ככה, כתבתי סביל בגיל 12, אבל אם היו מעירים לי על הכתיבה שלי אז ייתי לוקחת את זה למקום מאוד רציני ורואה איך אפשר לשפר
אם את באה לפה בשביל לכתוב אותו דבר כמו שאת כותבת סטטוס בפייס או שיחה בצ'אט אין סיבה לעשות את זה כאן. זה אתר של סיפורים. \סיפורים\! סיפור נכתב בידי סופר אז כן! כשאת באתר הזה את סופרת! אבל לכתוב באותיות כפולות זה לא טוב לסיפור! צריך לפחות משלב לשוני בינוני אם את לא בקטע של גבוה.
אין בעיה עם סלנג אם זה סיפור של ימינו, אבל אי אפשר להשתמש רק בסלנג כל הסיפור!
תפתחי ספר, בו יש סיפור, תקראי ותראי איך סיפור נראה.
סיפור לא עמור להייייייייייראותתתתתתת ככה!!!!!!!!! [וכן זה היה בכוונה]
סיפור אמור להיות כתוב ברמה כלשהי
וכן אני עצבנית
כי כל העניין של אתר לסיפורים הוא לכתוב סיפור ולהשתפר בכתיבה
ואני לא מבינה למה להיעלב מביקורות
אנשים באים לעזור לך לשפר כתיבה, לא לרדת עלייך

29/05/2014 17:28

    ליזה חסכה לי את כול ההסברים(תודה לך) והם נכונים וצודקים.

    29/05/2014 17:35

    מסכימה עם כל מילה ומילה שלך…

    29/05/2014 20:05

לי אין בעיה עם ביקורת אני בעצמי ביקורותית לגבי עצמי כשמשהו לא טוב אצלי אני מעל החמש עשרה ואם נותנים לי ביקורת תתקבל בברכה השתפר ואלמד לכתוב נכון. אני על היום הראשון שלי כאן זכיתי בביקורת למשל להשתפר בסימני פיסוק פתחתי ספר לשון והתחלתי ללמוד. כי הייתי תקופה מסויימת לא בארץ וזה עזר לי כשאני מביטה אחורה אני רואה שלמדתי כאן הרבה דברים ואני מודה לכם לכולם. :)))))

29/05/2014 18:07

הם אף פעם לא יבקרו אותך לרעה.
האתר נועד כדי שיבקרו אותך, כדי שתדעי להמשיך הלאה ולהרגיש יותר טוב עם הסיפור שלך כשאת מתקנת אותו ולא כשהוא מלא בטעויות.
אז, בסדר, את רוצה עשרות תגובות רדודות של "תמשיכי" בעיר הספרים, אז בסדר.
הייתי שם. בהתחלה אהבתי את האנשים, אבל כל פעם שניסיתי לבקר, אפילו בצורה הנחמדה ביותר, אופס נמחק הספר.
אופס, קבוצה של אנשים יוצאת עליי.
אופס, חסמו אותי.
אז אל תצפי לקבל שם ביקורת, מעבר לזה שיש שם סיפורים שאפילו לא נקראים לסיפורים, שהילדים יודעים הרבה יותר לכתוב שם, אבל הם פשוט באים להצחיק ולדבר. כאן זה בשביל לכתוב, לא בשביל צ'אט.

29/05/2014 18:35

    אם את אוהבת לכתוב- בקיצור, הייתי ממליצה לך להישאר כאן, אני בת 13, ויש כאלה שאני מכירה שהם בני 16 והם כותבים כמו ילד ביסודי. אם את כותבת מהמם, הגיל לא משנה.

    29/05/2014 18:39

תראי אני בעצמי קטנה, (בת 13) אבל אני לא מבינה אותך.
רוב הביקורות כאן הן כדי לבנות, לעזור, לשפר, לא שום דבר אחר.
על סיפורי מפורסמים, מה יש להגיד? הזאנר חרוש, רוב הסיפורים (אמרת רוב!) שם כתובים בצורה רדודה ונדיר למצוא סיפורים טובים. אני ממש לא רוצה להעליב, אבל אנשים שלא מעריצים את וואן די לא באמת רוצים לקרוא את הפנטזיות שלכן עליהם! בטח תגידו, אז אל תקראו! בסדר, לא קוראים, זה פשוט זאנר שמציף את האתר (ברמות כאלו שכל סיפור שלישי זה סיפור על 1D, ואני לא מגזימה. מוזמנת לבדוק.)
דברים כמו פסיקים, שגיאות כתיב וסלנג, אלו דברים שלא אמורים להיות בכתיבה. כמובן מותר לפעמים להכניס סלנג, אבל במידה!
אני מקווה שתביני את מה שאני אומרת ולא תפגעי…
המטרה שלי היא להראות לך שאני לא מנסה להתנשא, שאני לא מראה שאני גדולה יותר (לרוב אני באמת לא גדולה יותר) וזהו.

29/05/2014 19:19

אוי נו בחייך טוב לך בעיר הספרים סיפורים או איך שלא קוראים לזה? לכי תהיי שם.
פה באתר הזה צריך לדעת לקבל ביקורות יש סיפורי מפורסמים מדהימים ויש גם סיפורי ערסים שהם יוצאים מן הכלל.
יש שפת סלנג שאני מכונה לסבול אבל לא כזו פיסקה למשל:
״אז עלינו אליי לחדר
ניילוש: 100לפת שלי
אני: כוסון שלי
ואז עשינו מעשים מגונים עד הבוקר״

ותאמינו לי ראיתי סיפור כזה, קטסטרופה.
אמרתי את דבריי היה שלום

29/05/2014 19:24

    איפה. ל – ע – ז – א – ז – ל. ראית סיפור עם 100לפת.
    בזה עוד לא נתקלתי.

    29/05/2014 19:27

    בחיים שלי שראיתי כזה דבר אם לא היית רואה לא הייתי מגיבה.

    29/05/2014 19:28

    גם אני לא נתקלתי אני מודה.

    29/05/2014 19:37

    אוי תנו לי שנייה להבהיר את הדברים.
    זה היה פרק ארוך בהרבה יותר ואלה שלוש שורות שאני זוכרת, זה היה ״פאנפיק״ על נייל וכל מה שמסביב

    29/05/2014 19:40

    כנראה שנייל בסיפור הזה חשב שהיא לפת.

    29/05/2014 19:43

    חחחחחחחח אמש אני לא מפסיקה לצחוק

    29/05/2014 19:45

    חחחחחחחחחח א.מ.ש

    01/06/2014 16:02

אבל את צודקת שיש כאן כותבים שמעירים ומבקרים אותך בצורה הכי מגעילה

29/05/2014 20:01

אני אישית, לא אוהבת את סיפורי המפורסמים, אבל זה פשוט כי אני לא מתחברת לזה. וחוץ מזה, אני כבר חשפתי את גילי באחד הפוסטים (עוד שבוע בערך בת 14) אז אני לא כל כך יודעת איפה אני בכל הסיפור הזה. אני האמת, מגיבה לפעמים תגובות נוקשות, אבל אני קוראת לזה ביקורות בונות. אני מגיבה ביקורות רעות (רק לכאלה שממש הטרידו אותי, או כאלה שכתיבה שלהם סתמים לגמרי. אני מסכימה איתך, בתור ילדה, ובתור "נערה", לא.

29/05/2014 20:13

    מזל טוב :)

    28/07/2014 20:52

העובדה שאת בת 12 לא נותנת לך תירוץ לכתוב עם הכפלת אותיות או סמיילים. היא לא תירוץ ללא להשתפר.

29/05/2014 20:32

צודקת מאה אחוז!!!

29/05/2014 20:35

טוב תראו כן ראיתי שאנשים כתבו פה באמת דעה על מה שאמרתי, ויש כאלה שלא צודקים. וכן, זאת זכותם. אבל מי אמר שדיברתי על ביקורות בונות ? אני יודעת שיש גם כאלה, אבל ברצינות שיש אנשים שכותבים ביקורות ממש מגעילות. עובדה. אני יודעת שחלק אמרתי דברים מוטעים, ולפעמים אני מודה שיש הרבה ספרים שהם קצת יותר יותר מידי סלנג ואפילו קללות. אבל אני רואה באתר הזה תגובות ממש מגעילות, אפילו נתקלתי בתגובה אחת:
"ממש גועל נפש. סיפור מגעיל מטופש ורדודה, שכותבת ילדה בת 10. אם את רוצה לכתוב סיפורים כדאי שתלמדי לכתוב קודם כל, עזבי את כל זה ועופי לשחק בקלאס". כן, כזאת תגובה ראיתי. אבל אחר כך שניסיתי להיכנס שוב, לא עבד לי. נראה לי שבגלל התגובה הזאת הכותב\ת מחק את הסיפור.
זה בסך הכל מה שאני מנסה למנוע. את הדברים האלה.
וכן כן אני מודה שכתבתי דברים קצת מוטעים בטקסט הזה, אני מודה.
ואם טעיתי אני חוזרת על מילותי.
לפעמים יש סיפורים באמת מוגזמים,
אבל יש סיפורים שהם יחסית בסדר, ולא יפה להגיב להם ביקורת רעה.
יש הבדל בין ביקורת בונה, לביקורת רעה.
זה רק מה שאני מנסה להגיד…
ואתם לא חייבים להסכים איתי.
כל אחד והדעה שלו.

01/06/2014 15:59

אני אגיד לך את זה בפשטות:
אם את מורידה מערך עצמך בגלל הגיל שלך, אל תהיי מופתעת שאחרים מזלזלים בך גם כן.

אמרו לי פעמים רבות שאני כותבת כמו בת שמונה עשרה, עשרים, עשרים וחמש, שלושים. וברור לכולכם שאני לא בת אף אחד מהגילאים האלה. אבל אם הייתי נכנסת לגישה של "אני בגיל כזה וכזה וזו הרמה שאני צריכה לכתוב בה" כמוך הייתי כותבת ברמה נמוכה הרבה יותר.
צר לי שעליי לחזור על כך שוב ושוב אבל האתר הזה נועד לאנשים שרוצים להשתפר. מאוד קל להחליט שאנחנו בקבוצת גיל מסוימת ולכן חלילה לנו להשקיע ולחרוג ממנה, אבל לא זו הדרך להשתפר. וכמו שכבר אמרתי, אם מטרתכם אינה להשתפר האתר הזה לא בשבילכם. ולא בקטע מעליב, פשוט ככה. כמו שאני לא אלך לאתר של סיפורי אהבה. זה לא מתאים לי.
"עדיף להיות זנב לאריות מראש לשועלים" אומרים. אני חושבת ששני אלה עדיפים מלהיות "זנב לשועלים". עלייך לשאוף הכי גבוה שאת יכולה. לפעמים מותר לנוח קצת אצל השועלים, זה נכון, אבל צריך תמיד לשאוף להשתפר ולהשתפר.
אני מעדיפה להיות כותבת פחות טובה מרמתם של מבוגרים ממני כל עוד אני יודעת שאני נכנסת לאסכולה הזו. ואל דאגה. אם מתאמצים, יום אחד כולנו נגיע ונזכה להיות "ראש לאריות".

28/07/2014 20:47

וואו.
לא!
יש לי חברה, אוקיי?
עכשיו, הייתי אצלה לפני כמה שבועות, ובאמצע שיחה שלנו, אח שלה [בן 8] ואחות שלה [11] נכנסו לחדר וקראו לנו לבוא רגע. באנו איתם לחדר שלהם, והם [לתדהמתי הגדולה!] מראים לנו על המסך של המחשב את האתר הזה. הסתכלתי על המשתמש שלהם, וזה היה אחד המשתמשים היותר מוערכים שלי באתר!
לא סיפרתי להם שאני גם באתר, אבל לפני זה, היה לנו מלא שיחות ממש כיפיות באתר, כשהגבנו דברים דומים, או סתם צ'וטטנו ביחד, ולא יכולתי להאמין שהם בני שמונה ואחת עשרה!
עכשיו אני מבינה שילדים בני שלוש יכולים לכתוב באתר הזה, ואם הם גאונים, לא ירגישו בזה.
מי יודע? יכול להיות שאני בכלל בת עשר, אחת עשרה, שאני בת שלושים!
באתר מבקרים מי שיש על מה לבקר לו.
אני יכולה להיות בת עשר ולכתוב מושלם ולא יעירו לי על שגיאות כתיב, ואני יכולה להיות בת שש עשרה ועם שגיאות כתיב נוראיות!
זה לא קשור בכלל לגיל!
אבל בסדר, אם אתם רוצים לכתוב בצורה ירודה ושטחית, או סתם עם שגיאות כתיב, לכו לאתרים אחרים. תאמיני לי? לא אכפת לי.

הכל מאהבה…

28/07/2014 20:59

אני לא מסכימה איתך, ביקורות קשות נועדו לעזור לך להשתפר. אם מישהו נותן לך ביקורות קשות, סימן שאכפת לו. אני לעומתך, הייתי ממש שמחה אם היו נותנים לי ביקורות קשות והייתי לומדת מהן.

28/07/2014 21:02
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך