love
תודה לכל העוזרות לי להתמודד

לעבור ד'ירה

love 14/09/2013 664 צפיות 4 תגובות
תודה לכל העוזרות לי להתמודד

עברתי לפני חמישה ימים דירה לוילה אם בריכה בסביון אבל היה לי טוב במושב אם כל החברות שלי והחברים ועכשיו אני בביהס" שחצני וסנובי של עשירים אין לי חברות ואין לי חברים
אבל איתכן שמרתי על קשר בממחשב ויש לי חדר ענקי משהו
כזה רק בלבן
http://www.adira.co.il/pics/catalog/02_2012/20120223140222-b.jpg
הבית ענק ויש לי גם בריכה
והוא יפה והכול אבל אני מאוד מתגעגעת עזרה בבקשה.


תגובות (4)

חיימשלי אני בטוחה שכולם יתחברו לילדה מושלמת כמוך!!!
תתחברי עליהם גם את תזמיני לבית שלך חברים או חברות
תבקשי מההורים ללכת לפעמים למקום שבו גרתם פעם ותפגשי עם חברות שלך
ואני מקווה שיהיה לך שמח במקום החדש :)
לאב יו ♥♥

14/09/2013 13:15

תודה שירה

14/09/2013 13:17

תראי שאני עברתי בית אומנם לא עברתי רחוק אבל אני עברתי בית-ספר ועכשיו אני בקשר עם אחת החברות שלי רק בטלפון כי היא גרה רחוק הבית-ספר לא היה של יישוב אלא של מועצה אזורית ויש לי עוד חברה שאותה יוצא לי לפעמים לראות ועוד חברות שלא היו איתי בכיתה ואת אחת החברות שלי פגשתי פתאום שהייתי בכיתה ד' אם אני לא טועה כשהלכתי לקנות נעליים.
אז אני לא מנסה לספר לך את סיפור חיי אלא להגיד לך שיכול מאוד להיות שבמקרה תפגשי חברה שלך או בנות משפחה שלה למשל אני פגשתי פעם אחת את אחותה של חברה מאוד טובה שלי וחשבתי שזאת היא בהתחלה אני חושבת שאחותה קטנה ממנה בשנה בקיצור את יכולה לנסות לשמור על קשר ולנסוע פעם בכמה זמן לבקר אותן, אני אומנם לא יכולה כי הן גרות בכל מיני מקומות אבל יש כמה חברות שלי לא כולן בגילי שאני רואה לפעמים!!! וגם יש לי חברות חדשות אבל אני לעולם לא ישכח את הישנות למשל כמה פעמים בכיתה ד' אז בכיתי בבית-ספר ובחוגים וגם בערך פעם אחת בכיתה ה' בשיעור ספורט ששיחקנו הבנות מחניים אז חלק חשבו שבכיתי כי נפסלתי אבל בכיתי בגלל הגעגוע ואיזה 5 חודשים לא בכיתי!!! וגם אני עכשיו גרה ליד מלא חברות!!! פעם בבית הקודם קודם (אני אומרת קודם קודם כי ממנו עברנו לבית בשכירות לאיזה שנתיים וחצי וביולי עברנו עוד בית!!!) אז גרתי יחסית קרוב לחלק מהחברות שלי אבל שנפגשתי איתן לא בזמן בית ספר או עבודות משותפות אז נפגשתי איתן בעיקר בימי הולדת!!! אז עכשיו אני גרה קרוב למלא מלא חברות שלי!!! אז אני מקווה שיהי לך כיף במקום החדש!!!
מקווה שעזרתי לפחות קצת!!!
וסורי על החפירה!!!

14/09/2013 13:32

גם לי הייתה חברה גם אני מתגעגת אבל יתגברתי על זה אבל את ממש חמודה אני רוצה לראות אותך ולחבק אותך

30/09/2013 09:27
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך