לפרוש?

Estonian 04/07/2012 1337 צפיות 79 תגובות

תדמיינו רגע שהעולם הוא מקום עבודה. בעולם יש לא מעט עבודות:
יש כאלו שיראו את החיים בתור משרד משעמם, שבו פשוט עובדים עוד ועוד בלי סוף, ורגעי השיא הם הרגעים בהם הם נוטלים כוס, ממלאים במים ושותים, ואולי גם מחליפים מילה עם אלו שבצדדים.

יש כאלו שיראו את החיים בתור במה, ומהיותם שחקנים, הם ישחקו תפקידים בהצגות דרמטיות או קומדיה, מדע בדיוני ופנטזיה.

יש כאלו שיראו את החיים בתור אומנים, ולכן כל דבר שהם יעשו – צריך להיות אומנותי.

ויש כאלו שיחליטו שהחיים לא טובים להם – ויתפטרו.
להתפטר משמעו לעזוב את העבודה שהם החיים, כלומר, להתאבד. לפרוש מהחיים.
האנשים האלו שהחליטו שרע להם שם – עוזבים.

הם לא מחכים לכך שהעבודה תפטר אותם או תקדם אותם, כי מי שהיה טוב ומגיע לו גמול יקודם אחרי החיים, ומי שהיה רע, יפוטר לאלתר לנצח, אבל מי שהתפטר מיוזמתו לעולם לא ידע מה הוא היה. הוא עוד נקודת אור מרחפת שעזבה לפתע, ונדדה הרחק, וכעת אף אחד לא יראה אותה שוב. התפטרויות זה סופי. אי אפשר.

האם אתם באמת רוצים לפרוש?


תגובות (79)

אני מכירה מישהו שהתאבד …
זה אבא של ילד מהכיתה שלי .
אני זוכרת שבכיתה א׳ הוא בא לכיתה עם פנים אדומות ועם דמעות בעיניים ואז סיפר שאבא שלו התאבד .
הם לקח רובה וירה לעצמו בראש :

04/07/2012 00:21

גמאני מכירה מישהו שהתאבד.. דוד שלי.. אני לא יודעת איך הוא בדיוק עשה את זה כי העדיפו לא לספר לי.. אמרו לי שחבר שלו מצא אותו.. מת.. אמרו שזה בגלל שאולי היה לו הרבה לחץ, ובעיות כספיות, והוא לא שיתף אף אחד במה שעובר עליו… עצוב..
ובכיתה א'?! יו איזה מסכן הילד הזה קורן.. :(

04/07/2012 00:51

אני יודעת שהוא מסכן …
אבל עכשיו הוא ערס ברמות ! ><

04/07/2012 00:52

אה כן?
כנראה הוא רוצה לשכוח את זה על ידי סיגריות\פירסינגים\קללות וכאלה..
ואת עולה לח'?
ערס בז'?
הממ.. די מוזר לדמיין את זה.. אבל אני יכולה. :)

04/07/2012 00:58

( אני מרגישה שאני מדברת כמו איזו סבתא או משהו) זה סיפור מאוד מוסרי. אף אחד לא באמת רוצה לפרוש. כל מי שרוצה, הוא לא שלם אם זה, אפילו לא עם חצי לב. ואני מכירה מישהו שהתאבד. אני לא מכירה, אבל ראיתי אותו מתאבד. הוא עמד באמצע הרחוב, צרח " אני הולך לעזאזל! כמו שכולם אמרו לי!" וירה בעצמו. זה טראומתי.

04/07/2012 01:14

לכן צריך לעבוד בעבודה שאוהבים ולא שונאים או שמוכרחים לעבוד בה..
אם אני אוהבת לצייר או לרקוד ואני יודעת שיש לי עתיד בזה אז אני אלך ללמוד בבית ספר מיוחד לאמנים , ואם אני ארצה לרקוד אני אלך למיומנה!
וככה אני איהנה ולא ארצה לפרוש,בשתי המובנים!
הבעיה של האנשים היום :
יש לי חברה ,שהיא גאון מהלך..משהו מפחיד!
היא טובה בלצייר ואוהבת,אבל היא לא הלכה למגמת אומנות כי היא חושבת שיפגע במה שתעשה שהיא תהיה גדולה יותר.-מדענית בטכניון
מה שהיא לא ידעה זה שהיא הייתה יכולה ללכת למגמת אומנות ועדיין להיות מה שהיא רוצה,ולדעתי זה היה בזבוז כשרון גדול.
אני טובה גם בעניינים מדעיים(פיזיקה,ביולוגיה וכ'ו) אבל אני יודעת שאני אוהבת לעסוק ביצירה ובאומנות.אז ככה שאני אוהבת ללמוד את המקצוע ולא לבוא למתכונת עם עיגולים שחורים מתחת לעיניים -מה שהיא.

04/07/2012 01:21

חח ליאן כן אני עולה לח׳ …
ואל תגזימי ! אין לו פירסינגים אבל הוא מקלל הוא מעשן הוא נוגע בחברה שלו כמו לא יודעת מה ! ><
ואני לא רוצה להמשיך :

04/07/2012 01:29

מי עוד רוצה לעבוד בתחום הקולנוע?זוהי עבודה שנהנים לעבוד בה!קולנוע וסופר!

04/07/2012 01:44

חחחחחחחחחח על בטוח! אבל כל אחד והסטייל שלו! =]

04/07/2012 01:49

איזה יפה זה!!

04/07/2012 05:03

אני שרה במקהלה, ורוקדת, מקצועי…… אבל אני מציירת גרוע :)

04/07/2012 05:55

לברוח מהחיים, משמעו לוותר על עצמך, להפסיק להילחם ולברוח מהקושי במקום להתמודד איתו. כתיבה מדהימה, כל כך פשוט ונכון. אהבתי! (:

04/07/2012 07:08

פיוווווו חשבתי שאתה פורש או משהו…חחח
לגבי הקטע- קטע חזק, כתבת אותו ממש יפה.
אתה צודק. לאלה שמתים יש כבר חשבון לאחר המוות על פי החיים שלהם, הם פוטרו.
אלה שחיים פשוט חיים.
אבל מה קורה עם אלה שבוחרים לעזוב את החיים מיוזמתם האישית?
אני לא חושבת שצריך לפרוש…
החיים יפים גם כשרע. החיים הם מתנה וצריך לשמור עליהם.
מי יודע שבעולם הבא טוב יותר?

04/07/2012 07:10

יש דבר כזה בכלל ׳עולם הבא׳ ?? XD

04/07/2012 07:11

קורן…את מדברת אלי? חח

04/07/2012 07:16

פחחחחח אני דתיה ואני לא באמת יודעת אם יש עולם הבא בכלל, מביאים לבצפר שלנו אנשים יהודים דתיים שעברו מוות קליני, והם סיפרו לנו הכללל על אלוהים שישב על כיסא מלכות ומלאכים טובים ורעים שדנו אותם, אבל לא סיפרו לנו שגם נוצרים עברו מוות קליני, ותנחשו מה הם ראו? את ישו!! אז אני כבר לא יודעת מה זה אלוהים ולא יודעת מה זה עולם הבא כי פשוט אין דבר כזה!
דינוזאורים הרבה יותר אמיתיים מאלוהים , והם לפחות היו קיימים!

04/07/2012 07:16

משכית את דתייה ואת לא מאמינה בה׳ ? XD

04/07/2012 07:21

חחחח אהבתי את המשפט שלך משכית: דינוזאורים הרבה יותר אמיתיים מאלוהים והם לפחות היו קיימים!
חחח לדעתי זה די נכון אבל בואו לא ניכנס לדעות שלי כי יש לי כל כך הרבה והן מוזררות ומגוונות.. חחח:)
ואת באמת דתייה ולא מאמינה באלוהים? זה לא נוגד אחד את השני?

04/07/2012 07:26

גם אני מעוניינת לדעת…האחד סותר את השני. להיות דתייה משמעות הדבר- להאמין באלוהים, לא ככה?
חחח ודינוזאורים באמת קיימים אבל לגבי העולם הבא…אף אחד לא בטוח.
זה יותר עניין של אמונה.
אמונה שיש המשכיות לחיים.
האמונה כי כל נשמות המתים לא נעלמות להן סתם כך ביקום.

04/07/2012 07:34

אור…כל הכבוד!כתבת את זה מקסים!
אני מסוג האנשים שמאמינים שאדם ישלם על כל מה שהוא עושה בסוף חיים,
ז"א,יקבל את מה שמגיע לו.
ואנשים ש"פורשים" עוזבים את העולם הזה בכוונה לשים סוף.
אבל אף אחד לא יודע אם לסוף הזה יש המשך…
נ.ב משכית,דתייה שלא מאמינה באלוקים?

04/07/2012 07:47

אני דתייה כי ככה ההורים שלי נתנו לי חינוך מסוים שאני מתנגדת לו, כי יש גיל כזה שאנחנו מתחילים לחשוב מה הדעות שלנו ובמה אנחנו מאמינים באמת!
אני לא מאמינה באלוהים, כי אין דבר כזה אלוהים.
כיל 18 – בייביי לדת המפגרת הזאת!! כרגע אני דתייה לכל דבר..

04/07/2012 07:59

תודה רבה כולם! אני שמח שנהנתם !

ומשכית – אני חושב שזה נפלא שאת מפתחת את הדעה שלך ולא "נכנעת" למה שכפו עליך. זה מראה על אופי חזק מאוד אצלך.

04/07/2012 08:12

תודה רבה ! אהבתי מאוד את הכתיבה שלך!:)

04/07/2012 08:15

חח משכית את יכולה כבר עכשיו להגיד להורים שלך *שלא* באלך להיות דתייה…
תכלס ? אני מרחמת עלייך כי בשבילי זה סיוט ללכת עם שמלות וחצאיות בשיא החום !
אני אוהבת ללכת עם ג׳ינסים קצרים וגופיות או סטרפלס..

04/07/2012 08:18

חחחח קורן ניראה לי כולן אוהבות ללכת ככה… :)

04/07/2012 08:20

חח כן ..
תכלס .. אני וחברות שלי תמיד אומרות : ״ אם יש לך גוף תנצלי אותו ..״
ואל תלכי עם חצאיות ארוכות..
חיחי אם אני אגיד לך משו את לא תצחקי ?? S=

04/07/2012 08:22

אהההההה דווקא הייתה מריבה נורא גדולה, איימו שאם אני אהיה מרדנית יותר מידי- ישלחו אותי לפנמייה חרדית בבני ברק, אם את חושבת שחצאיות הן סיוט תחשבי מזה פנמייה חרדית , והמשפחה שלנו בכלליות – לא חרדית, פשוט דתית. אז מרשים לי חצאיות ג׳ינס עד הברך.ואני ממש אבל ממש מרדנית- משהו מפחיד.. אז הייתי צריכה להכריח את עצמי לשבת בשקט ולשתוק , וזה לא כל כך נורא , שנה הבאה אני חוגגת 18.

04/07/2012 08:26

אמא. מסכנה .. :<
טוב לספר אז ??

04/07/2012 08:29

קורן, אני לפעמים מתה להוריד ת'חצאית או את החולצה הארוכה כי בתכלס- זה חם בטירוף.
אבל דווקא בגלל שזה חם ללכת בלבוש צנוע – אז לכן השכר שלנו יהיה יותר גדול.
אולי אנחנו עכשיו "סובלות" אבל זה עדיף מהגהינום!
וכן, אני מאמינה בזה!

04/07/2012 08:29

אממממממ לא יודעת, טוב עשית אותי סקרנית- דברי!!

04/07/2012 08:30

חח באמת ? O :
אז כאילו אם אני אלך עם מכנסיים קצרים וחולצת בטן אני אלך לגיהינום ? O':

04/07/2012 08:31

אין לי מושג , אני לא מאמינה – אבל ספריי ליי כבר!!

04/07/2012 08:33

אמ… זה ברור לא?.
אלוהים לא אסר עלינו ללכת חשוף סתם כי מתחשמק לו…. אלא כי זה לא צנוע, זה מחטיא, ועל זה מקבלים עונש =גהינום…

04/07/2012 08:35

טוב משכית אני מספרת אבל שוש !
בכיתה ד׳ קיבלתי התקף גדילה ענק ..
נהייתי מפותחת יותר וגם יותר גבוהה.. הייתי נראית כמו ילדה בת 14
ואז ילדים מהכיתה שלי אמרו לי ״ יש לך ציצים״ או ״יש לך תחת״ וזה..
ושזה הוריד לי את הביטחון העצמי ילדה מהכיתה שלי (שהיום היא החברה הכי טובה שלי!) שלא הייתי כ״כ בקשר איתה .. היא באה אליי וכאילו החזירה לי את הביטחון העצמי היא אמרה לי כזה ״ את יפה , את מושלמת ! אולי עכשיו הם לא מבינים את זה אבל בעוד 4 שנים שנהיה בנות 14 הם יחפשו בנות כמוך ! תסתכלי על עצמך פעם אחת במראה ! יש לך שפתיים מדהימות ! עיניים מושלמות ! שיער חלק ויפה ! ויש לך גוף יפה ! ״
ומאז עד עכשיו היא החברה הכי טובה שלי !
חחח אני מרגישה חופרת…
תראי כמה כתבתי XD

04/07/2012 08:36

אפריל אבל חם לי לפעמים ! :<
ה׳ מבין את זה לא ? O_O
אוקי עכשיו אני סתם אהבלה…

04/07/2012 08:37

חחחחח כן שמעתי על התפתחות בגיל צעיר לילדים קטנים, גמלי זה קרה אבל בתדירות נמוכה יותר בגיל 10 וחצי בערך, שזה ממש לא הגיל הנכון
עכשיו זה קורה ליותר ויותר ילדים!!

04/07/2012 08:40

חיחיחיחיח, חמודהההה, גם לי חם, לא, בעצם רותחחחחחחחחח, אני שונאת ת'קיץ!

04/07/2012 08:41

גמני שונאתת בניוחד ת׳שמש המסריחה הזאת!!!

04/07/2012 08:44

זה לא כל כך נכון להגיד שמי שתלך בלבוש חושפני תלך לגהינום.. פשוט על ידי כך שאת הולכת בלבוש לא צנוע שמבליט את הגוף את גורמת לגברים רבים לחשוב מחשבות אסורות שגורמות גם לך וגם לאותם גברים להענש… אני לא חושבת שמישי שהולכת בלבוש לא צנטע תלך לגיהנום כי היא לא יודעת על דרכי היהדות והיא לא התחנכה על פיהם אז.. אל יודעת מה להגיד ובכלל מי שרוצה לדעת יותר בנושא שתלך לשעור בערכים…

04/07/2012 08:47

כן, אה?אבל מה, בחורף נשתגע לקצת שמש…
ככה זה לפחות אצלנו, יש לנו בתיכון נקודה אחת שיש בה שמש… כולם רבות עליה.XD

04/07/2012 08:47

איזה שיחת בנות פתחנו פה, חחחח סליחה אור!!

04/07/2012 08:47

סורי שאני נדחפת וכל זה, אבל נכון צריך כאן צ'אט או משו כזה?!
חחחח קראתי את כל השיחה שלכן וזה ממש מצחיק ומוזר חחח :)

04/07/2012 08:50

חחחחחחחחחחחח אופס? כן אני גם חושבת כמוך, זה יהיה ממש מגניב!!

04/07/2012 08:53

כן, צודקת!
ואור, אהבתי מאוד את מה שכתבת, אתה מביא דברים שאנשים בכלל לא היו חושבים עליהם, ואתה גם עורך את זה בצורה הכי יפה ומעניינת שזה יכול להיות!
תמשיך כך!
(בעעע, אני נשמעת כמו מורה! פויה אפריל!)

04/07/2012 08:53

חיחי חזרתי ! D:
אתן שונאות את הקיץ ? O_O
אמא אני מתה על קיץ ! X =
אני אוהבת בריכה וזה… XD

04/07/2012 08:56

חחח אפריל.. :) אבל אניי לא בטוחה אם המנהלים של האתר יסכימו, כי אולי הם יגידו שזה אתר לסיפורים ולא לצ'אט, למרות שאפר לנסות לשאול אותם בפייס, כמה כאן ביקשו מהם דברים קטנים
כאלה והם הסכימו.. לא יודעת, אולי זה היה חד פעמי או משהו כזה.. לא חשוב אני לא יודעת על מה אני מדברת בטח.. :)
ואני מסכימה עם אפריל ;)

04/07/2012 08:58

חחחחח,גם אני מתה על הקיץ!
והיי,טוב לדעת שאני לא היחידה כאן שמאמינהבאלוקים!
~אז תנו כיף~
חחחח,הלוואי שיהיה צ'אט!!!!!

04/07/2012 08:59

מסכימה בבחינת מה?

04/07/2012 09:01

~כיף וירטואלי~
אם היה פה צ׳אט ?? אבל כאילו באמת ..
חח אמ׳לה זה היה מה זה מגניייב D =

04/07/2012 09:01

אני מסכימה עם סבריאל אבל רק שתדעו שאומנם עכשיו חם לכם עם חצאיות ארוכות אבל שווה לסבול את זה כי ככל שהניסיונות יותר קשים כך השכר יותר גדול ולדעתי שווה לעמוד בניסיונות כי בעולם הבא (ויש עולם הבא) נשאר לנצח והייתי רוצה לקבל שכר גדול…

04/07/2012 09:01

כןןןן!!! זה יהיה אדיר!!

04/07/2012 09:03

-טאק-
זה אמור להיות הכיף הורטואלי שלי, לילוש ;)

04/07/2012 09:04

טוב לי לא אכפת מהגיהינום כי תכלס ? אני אהיה כבר מתה ! הם יהרגו אותי עוד פעם ??
ואז לאן אני אלך ?? לעולם הבא הבא ? O_O
אז חח אני ממשיכה ללכת עם חשוף XD

04/07/2012 09:04

כן, איך אפשר לא לאהוב את הקיץ? נכון, גמאני לא מתה על השמש שעושה אותי מסריחה, את היתושים ואת החחחום הבלתי פוסק, אבל זה גם חופש גדול, בריכה, ים, גלידות (אני יותר אוהבת טילון אבל לא חשוב..חח) וזה כיףף!! חחח למרות שאני גם אוהבת את החורף בגלל הגשם כי זה כיף לרוץ בו ולהירדם איתו ולאכול קרמבו מוקה, אבל. . לא יודעת. אני אוהבת את שתי העונות. אולי את כל העונות. חחח אני לא החלטית.. :) אבל אני כן חופרת. . ;)

04/07/2012 09:04

יופי ירדן! מישהי חושבת כמוווווני!!!!

04/07/2012 09:05

חחח יו איזה מצחיקות אתן זה כזה משעשע אותי :)

04/07/2012 09:06

אשכרה קורן!
אגב-איך אפשר לבקש מהם בפייס?

04/07/2012 09:06

חח אפריל לא נראלי שיש דבר כזה גיהנום אס את סתם מתאמצת..
תעשי מה שאת רוצה , מה שאת אוהבת ..
Live your life לא ? O ;

04/07/2012 09:07

אפשר להיכנס לקיר שלהם ולבקש ..
או שאפשר לכתוב להם במייל XD

04/07/2012 09:08

יש קבוצה של האתר בפייס, וגם דף שהמנהלים פתחו.. אפשר לבקש מהם ניראלי..

04/07/2012 09:08

נכון, וגם במייל..

04/07/2012 09:09

מה? אתן עושות צחוקקק??????
כאילו, באמת חשבתם שהאש של הגהינום היא לא כזו מאיימת?
אז יופי, נביא קצת מרשמלו….
הגהינום זה עונש לנשמה, והאדם מרגיש את זה כאילו שזה על הגוף שלו!
וזה הדבר הכי נורא שיכול להיות.
אני אישית קראתי קטע של אדם שמת מוות קליני (ככה כותבים??) וזה היה מזעזע, מחרייייד!!!!!!

04/07/2012 09:10

אני בטח יוצאת מפגרת, אבל מה זה מוות קליני…?

04/07/2012 09:11

לא משנה ביקשתי צ'אט,נקווה שעכשיו הם יסכימו.
ןאם לא!-
נעשה להם התקפה של הודעות כאלה
ואז הם יצטרכו להסכים=] מה לעשות,אני מרדנית.

04/07/2012 09:11

חחחחחח משכית, אני בעדד!!:)

04/07/2012 09:13

חחח אני בפנים D ;

04/07/2012 09:14

חחחח,מרדניות!!!!
וקורן,סתם שתדעי…אני מתה שמלות ומלמלות וחצאיות!!!!!זה הכי נשי שיש!(ואני יודעת שאני נשמעת כמו איזה פאקצה!אבל אני באמת אוהבת את זה!)

04/07/2012 09:22

חוח אומגאד ! O :
גם אניייי ! יש לי ארון רק של שמלות מלמלות ויש לי שם גם כמה חצאיות ! D :

04/07/2012 09:30

זה ממש לא פאקצה!
אם את אוהבת להיות נשית-זכותך!

04/07/2012 09:31

אבל לא חצאיות כמו של הדתיות..
חצאיות קצרות .. XD

04/07/2012 09:31

שוב שיחת בנות…אנחנו ממש חייבות צ'אט,ושוב אור-סליחה .

04/07/2012 09:39

חחח צריך לעשות מסיבת פיג׳מות של כל הבנות באתר XDDDD
חח סתםסתם…

04/07/2012 09:40

למה לא? יש גם מפגש מחברים בקניון עזריאלי.

04/07/2012 09:43

אהבתי מאוד את הסיפור,
ואת סיגנון הכתיבה שלו.
לפעמים אני רוצה פשוט לעזוב הכל,
לפרוש או למות, פשוט למות.
אבל אז אני חושבת: איך לעזאזל אני אמות ואפרוש הרי זה בלתי אפשרי פשוט לומר: די!
בלי לגמור את העבודה.
ובשבילי זה פשוט הדרך הישירה למוות…
טראגי, אה???
ובקשר לדת,
בצד אחד זה טוב ליהיות דתי\חרדי. הי צריך להאמין במשהו, גם עם זה בלתי נראה.
ומצד שני בא לי לחנוק אותם. כי מה זה לעזאזל כל החוקים האלו???????!!!!!
אז אני כבת אדם, ללא שום שריטה בראש, לא מאמינה בכלום!
זהו! אין לי שמץ איך נוצרנו וגם לא אכפת לי!
אז בואו ניהיה בני אדם, ולא נשפוט אחרים.
אם הם רוצים, שיאמינו!
ואם לא, אז לא…

04/07/2012 09:44

יש לך כתיבה נהדרת, שמביאה רגע עמוק מאוד, מעניין ומקורית. לא רואים סיפורים ברמה כזו כל יום. הכתיבה עצובה ומתאימה להכול, כמו שאמרתי – יש בה הרבה מאוד רגש. ההשוואה של העבודה מאוד מקורית, מעניין מאוד ופשוט עד שזה מסובך.
כמו שאמרתי – יפיפה, מכל הבחינות.
שושית: את באמת סבתא.

04/07/2012 11:20

יש לך כתיבה נהדרת, שמביאה רגע עמוק מאוד, מעניין ומקורית. לא רואים סיפורים ברמה כזו כל יום. הכתיבה עצובה ומתאימה להכול, כמו שאמרתי – יש בה הרבה מאוד רגש. ההשוואה של העבודה מאוד מקורית, מעניין מאוד ופשוט עד שזה מסובך.
כמו שאמרתי – יפיפה, מכל הבחינות.
שושית: את באמת סבתא.

04/07/2012 11:20

אם העבודה היא עם חרא שכר בחרא תנאים וכל שאר העבודות תפוסות אני לא רואה למה לא להתפטר D:

04/07/2012 11:50

לא יכול להיות שכל העובדות תפוסות..

04/07/2012 12:00

כזה נכון, הכתיבה שלך פשוט מדהימה!
אני רואה את החיים בתור קומדיה (אל תשאלו למה)

05/07/2012 02:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך