לצאת מהשיגרה

12/08/2015 652 צפיות תגובה אחת

חשבתי מה הבני האדם מסוגלים לעשות כדאי לצאת מהשיגרה של היומיומית, אולי יש שחושבים שלצאת מהשיגרה ולעשות דברים שונים עדיף מאשר לעשות דברים רגילים אך הם טועים!
הדברים שאנו עושים כדבר רגיל כשיגרה בחיינו שזה לזרום, כלומר אולי התכוונתי שההפך אבל למרות הכל, אנחנו עושים דברים כמו רובוטים כדוגמה ניקח את ההורים כל בוקר קמים בשש או שבע בבוקר כדאי ללכת לעבודה, לעבוד כדאי לפרנס את המשפחה בשביל לקנות אוכל ומשחקים ואולי גם לטיולים לחול בשביל הילדים שלהם..אבל יש ילדים שאולי לפעמים חושבים שהורים שלהם צריכים להיות איתם ובשביל גם לקבל יחס מהוריהם.
אולי זה בשביל הילדים אבל הילדים מרגישים בודדים בעיקר עם זה ילד אחד שאין לו אחים!
בכל מקרה שהורים חוזרים מעבודה, קודם כל זה לסדר את הבית אולי לפני לאכול ארוחת צהריים. אולי זה דוגמה אחת מכמה סיבות שכדי לצאת מהשיגרה אבל השיגרה היא חלק מהחיים שלנו!
בלי שיגרה כמו ללכת לבית הספר או לגן או כל דבר החיים שלנו היו חסרי ערך והיו לנו חיים משעממים..אבל במקום לתלונן צריך להגיד תודה שיש לנו,דבר כזה שנקרא שיגרה ..
אז מסר חשוב אולי ציינתי שכדאי לצאת מהשיגרה אבל כנראה שטעיתי בתחילת הקטע אבל כדאי לזוכר את המסר שעברתי לכם !
ותחשבו על כל מה שכתבתי כרגע לכם ..


תגובות (1)

המשכתי את הסיפור את מוזמנת לקרוא…

13/08/2015 17:21
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך