תנו לי ראיונות לעוד פרקים כי הראיונות מתחילים להיגמר לי!

לצבוע ילדה שקופה פרק 9

05/11/2013 864 צפיות 6 תגובות
תנו לי ראיונות לעוד פרקים כי הראיונות מתחילים להיגמר לי!

קרן קמה בבוקרר, היא רצה להסעה וישבה מאחור, בפינה. למרות שזה היה יום ההולדת שלה! ראשה נך על החלון והיא שטקה, היא ניסתה להיות שוב בלתי נראת. היא רצתה להיות שקופה, שאף אחד לא יסים עליה!
לצערה, ברגע שמתחילים אי אפשר להיפתר מזה בכזות קלות. הצבעים המעטים שנעספו לה השירו כתמים על כל גופה, זה לא יורד ישר, כמו כתם מעצבן על סווצ'רת.
עכשיו, כשהיא סמה לב לזה: הסווצ'ר שלה באמת היה מוחתם, איזה באסה!
קרן ראתה את רן מתלחשש עם לי ויוני, מדי פעם הם הציצו לכיווני. אז ככה הם מדברים עליה מאחורי הגב?!?! (חתיכת חברים!)

בסוף היום קרן הלכה הבייתה בעצבנות, שום דבר מזה לא היה קורה לו בחרה לא ללכת למסיבה של דן מההתחלה, כמו תמיד. אבל לא… היא הייתה חייבת להיות כזאת צבועה! אוף.
קרן נכנסה בשער הבית, קרן עדיין חשבה מדוע המורה השעירה אותה שעה בבית הספר. היא כבר חשבה על תרוץ הולם: "סליחה אמא, היו לי שיעורים והחלתתי לעשות אותם בבי"הס, בשביל להתרכז בשיעורים וכל זה!" כן, זה יכול להצליח. קרן פתחה את הדלת ו…
"הפתעה!!!!" אמא של קרן צעקה. היא הדליקה את האורות. כל החדר היה מלא בלונים, היו שם גם כמה אנשים ועוגה. בפינה הייתה ארמה מזרית של מתנות יפות למראה.
"היי קרן! מה ניש?" שאלה לי ויוני מאחוריה עם כובע יום-הולדת.
"מה אתן עושות פה?" קרן התפלעה, היא עדיין כעסה קצת על הבוקר, אבל היאלא הראתה את זה.
גם רן היה שם. הוא ניגש לקרן ואמר בקולו המתוק: "מזל-טוב!"
"למה אתם עושים את זה?" קרן שאלה.
"מכיוון שהצלת את סבא שלי, גדי בן-טוב" אמר ואז חייך, "וכי את חברה שלנו.את חברה שלי. חברה לא נוטשים ביום הולדת, אני צודק?"
קרן הסמיקה. היא הודתה לכולם על המסיבונת שארכו בשבילה.
"זמן המתנות!" קרה אבא של קרן וקרן פתחה את כל המתנות, זו אחר זו.
"זה מדודה רינת שבחו"ל" אמרה אמא, היא נתנה לקרן מכתיו ומאה שקל במזומן, "היא שלכה את זה בדואר."
לי נתנה לקרן ספר: "זה פרסי ג'קסון!" אמרה, "את תמותי על זה!"
יוני נתנה לקרן טבעת עם הברק של הארי פוטר.
רן נתן לקרן שרשרת כסף מדהימה (רק ציפוי, כמובן).
ואז אבא ואמא של קרן הגישו לה קופסה קטנה ויפה. "את הוכחת לנו שאת מספיק אחריית בשביל זה!" קרן פתחה ובפנים היה טלפון נייד. לא נייד עם מגע, סתם נייד, אבל אפילו שזה לא היה בול מה שקרן רצתה היא אהבה אותו!


תגובות (6)

תפתחי את העינינים עם רן וקרן ותשמשיכי מהממם !

06/11/2013 11:22

טוב, תודה על התמיחה!

06/11/2013 11:29

תמשיכייייייייייייייי

17/11/2013 08:18

טוב!

17/11/2013 08:24

עוד מאט…

17/11/2013 08:32

בעצם… את רוצה להמשיך את הסידרה במקומי?

17/11/2013 09:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך