לשאוף לפסגה – פרק עשרים ושמונה

time machine123 23/02/2016 630 צפיות אין תגובות

פרק כ"ח

ישבתי בחדר שלי וצפיתי בתוכנית שטולי מככבת בה. " אמור מיו" , שם היא גילמה תפקיד ראשי את אחת הדמיות המעניינות ביותר שראיתי אי פעם מעודי.
מאז ומתמיד , טולי היתה הכוכבת הראשית של הכיתה , ממהרת להירשם לאודישנים דרך האינטרנט.

וכשהתוכנית הגיעה לסיומה , היא העבירה שם אחד מהקטעים המצחקים והרומנטיים, שכל-כך סקרן אותי לדעת , רק שלא ידעתי שאין לזה המשך.

קוויתי שהיא תשתתף בתוכנית אחרת .

שעתיים יותר מאוחר , אוראל התקשר אליי והציע לי שנלך להופעה ביחד . לא ידעתי מה לענות , עד מהרה מצאתי את עצמי נמצאת בין הפטיש לסדן , לרגע התלבטתי אם להסכים להזמנה זאת , לבסוף נאנחתי ואמרתי : " טוב , אני מסכימה שנלך יחד להופעה! יש!" קראתי בשמחה.
" עם מי הולכים?" התעניינתי.
" יצטרפו אלינו דוד, אריאל וחלק מהחברים של תום בתנועת הנוער אליה הוא משתייך," הכריז אוראל.

בשש בערב התחלתי להתארגן להופעה של משה פרץ שתתקיים באמפיתיאטרון בריכת הסולטן בשמונה וחצי.

השתמשתי בעיפרון השחור של אימא שלי ולאחר מכן עשיתי לי תסרוקת בשיער . הלכתי לחדר , שלפתי מהמגירה את המחליק של אחותי והחלקתי אותו קלות.

כשהבטתי בראי, חלק מתלתליי הזדקרו כעמודים, וניסיתי לסדר אותם יפה ככל שיכולתי , אך ללא הצלחה.

סמוך לשבע ורבע , הבנים הגיעו לאסוף אותי מהבית שלי אל בריכת הסולטן .

התיישבתי לצד אוראל והבנים הביטו בי בחשדנות . מדי פעם בפעם אריאל , חבר של תום , היה מוודא שלא קורה דבר מה ביני לבין אוראל.

בהפסקה אני ואוראל התגבנו בחשאי בקרבת מקום בשביל שהחברים של תום לא יגלו שאנו ביחד .

" זה מאוד מסוכן מה שאנו עושים!" אמרתי לאוראל בזמן שסובבתי את ראשי שאין עוד אף אחד מלבדנו.

" אל תדאגי , יותר לא נצטרך להתחבא מכולם ולהיות בהיכון כל הזמן סביב כל העניין הזה , אני אוהב אותך, ואני מאושר שאני איתך!!" קרא אוראל באושר.
" אני גם , אבל אנחנו צריכים להיזהר . כי אריאל חושד בי וזה לא הזמן המתאים לשחק משחקים מסוכנים שכאלה!!" אמרתי בעצב, בחושבי על תום.

הזמן לא פעל לטובתי , " הנה אתם , אז אתם ביחד?! נראה מה תום יגיד על זה. " הוא שלף מכיסו האחורי את האייפון שלו ותר אחר מס' טלפון הנייד של תום. אבל לפני הוא הספיק לחייג את המספר , בקע קולה של המזכירה האלקטרונית .

" אוחח , איזה עצבים , נברר איתך את העניין עד שתודי באמת," אריאל לא הרפה.

" ראית?! הוא עכשיו יודע עלינו הכול והוא לא יהסס לספר לתום את האמת, כל עוד שהאמת לא תצא לאור, הוא לא יעזוב אותנו במנוחה," קראתי.
" תירגעי , הכול יסתדר!!, עכשיו בואי נלך חזרה לאמפיתיאטרון , ההפסקה כבר מזמן הסתיימה. בואי שלא נאחר!!" דחק בי אוראל.
משה פרץ שר את השיר " אני נשבע לך " , אוראל ואני קמנו ממקומנו , והרמנו ידיים . רק שאחר כך אריאל נדחק בגסות בין שנינו וניסה למנוע מאיתנו להתקרב אחת זו לזה. " את שכחת שיש לך חבר ?!" הזכיר לי אריאל בעוקצנות.

" אני לא רוצה שתהיה דבוק אליה , אתה שכחת פרט אחד: שהיא החברה של אחיך התאום. אנא , אל תהיה בקרבתה ." איים אריאל על אוראל בקול ארסי.
" לא שכחתי , אני והיא רק ידידים , טובים מאוד." אמר אוראל בהתגוננות.
" תיזהר , אני יודע מאוד טוב לקלוט את המבטים שעוברים ביניכם, מה חשבתם , שאני כל-כך טיפש?! שיר , את נשארת איתי , אני לא רוצה בשום ואופן שאת תהיי איתו!" אמר אדיר ודחף אותי , נזרקתי על הכיסא.

" תום ביקש ממני לשמור עלייך כי הוא לא איתך וכי הוא הסביר לי מפורשות שאני לא אתן לאוראל להיות בקרבתך!!" אמר אדיר בדעתנות.

" אני חברו הטוב , ואני רק ממלא את בקשתו . זה ברור? ובכן , אל תפחדי , שירוש , את בידיים טובות." אמר אדיר .
" אני לא מפחדת , אני רק חוששת," אמרתי בקול מתגונן.
" יופי , אני רק רוצה לוודא שאת לא תהיי עם אוראל , ואני כולי תקווה , שאת תביני אותי ואת כוונתי . בסדר?"
" אני מבינה , אתה לא רוצה שתום יתאכזב ממך!!"

" מה שנכון נכון , אני שמח ששנינו שוחחנו , ובכן , את יודעת מה תום מכין לך , זאת אומרת , מה אני פולט שטויות אני בכלל לא יודע על מה אני מדבר ."
" על איזו הפתעה אתה מדבר?" שאלתי בסקרנות.

" כלום , אל תתייחסי אל השטויות שאני אומר , שלא תטעי , אין מצב שאני מגלה מה תום מכין לך , את תגלי לבדך , טוב?"

" אדיר , בבקשה תגלה לי מה הוא מכין בשבילי? פליז , פליז , פליז!!!!"

" תשכחי מזה , אני לא מגלה לך דבר, תשכחי את כל שאמרתי וזהו."

" בסדר. " אמרתי בהססנות.

שבתי לשבת לצד אוראל ודממתי. " היי, " קרא בחיוך.

" היי , " החזרתי לו חיוך מאולץ.

" הכול בסדר?" אמר בקול שקט .

"כן , הכול טוב. ואיך אתה?"
" בסדר. נהנה מהמופע . ומה איתך? את אוהבת את השירים של משה פרץ?"

" בוודאי שכן . אוהבת בייחוד את השיר " שתיים בלילה" , לדעתי , זה שיר יפה!"
" גם אני חושב כמוך , שיר, את יודעת. , אני לא ילד של מסיבות ויציאות , אני אוהב להיות עם עצמי," הצהיר.
" גם אני כזאת. אני אאוטסיידרית . לא חלק מהקבוצה." אמרתי בהזדהות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך