לשבת בצד

איך זה מרגיש כשיושבים בצד, זה מרגיש שאנחנו מנותקים והמקום שאליו אנחנו צריכים להתחבר לא קיים.
איך זה מרגיש שכולם צוחקים שם בצד, זה מרגיש שצוחקים על הסיפור שלהם ובעצם גם עלינו.
איך זה מרגיש שהחבר עוזב אותנו והולך אל החבר השני, זה מרגיש שהוא כבר לא מעוניין בנו.
זה מרגיש כל כך רע, כאילו שאתה בן אדם בלתי נראה ואתה היחיד שמביט בהם.
כשהם בוהים בך זה מבט שאומר שהם נגד שלא אכפת להם מה יהיה לך.
הם לא יודעים איך זה מרגיש,
הם לא יודעים שזה מרגיש שאנחנו מנותקים והמקום שאליו אנחנו צריכים להתחבר לא קיים.


תגובות (4)

צודק שזה משו…
ואולי הם יודעים, אך מסתירים את זה יותר טוב ממה שאנחנו חושבים…
יצא לי לחשוב על זה, אבל זה בעצם לא נראה לי הגיוני. לכן אני פשוט חושבת שהם לא יודעים… כי אז הם בטח היו נוהגים אחרת.
התחברתי ואהבתי.
אופק כמו תמיד….
:)

28/05/2013 13:49

זה קורה לי כל יום מה שכתבת כאן זה מדמה מה שאני עוברת בבית ספר כל יום לכמה ליותר מחצי יום שאף אחד לא מדבר איתי ובכללי אני אוהבת להיות לבד אני לא כל כך אוהבת להיות עם אנשים אני אוהבת את השקט שלי ואת המוזיקה והמוזיקה זה מה שמחזיק אותי בהכל בעיקר בחיים…
כתבת מאוד יפה ואמיתי וכל השירים שלך והסיפורים שלך מאוד יפה וזה שאני לא מגיבה לכלום זה לא אומר שאני לא קוראת יש דברים שאני פשוט לא מצליחה להגיב השירים שלך כל כך עמוקים שהם נוגעים לי בלב ולא עוזבים אותי כמה שעות אתה פשוט מוכשר!

28/05/2013 14:05

תודה לשניכם :)

28/05/2013 14:14

?????????? אחי לא נראה לי שדיברתי עם משהו במשך שנתים בבית הספר וזה פשוט לא הפריע לי… מה הביג דיל?

28/05/2013 14:35
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך