ariela
היה לי הסכם עם חברה בבגרות בדקדוק שאני אכתוב לה את החלק של ההבעה והיא תעביר לי את החלק שלה בדקדוק .. מפה לשם דקדוק זה לא הצד החזק שלי , אז אם אתם רואים איזשהיא טעות מביכה נסו להיות סבלניים איתי כמו הבוחנת בבגרות : )

מהמגירה של אלה שיודעים הכל ושכחו איך זה לחלום

ariela 19/12/2016 616 צפיות 2 תגובות
היה לי הסכם עם חברה בבגרות בדקדוק שאני אכתוב לה את החלק של ההבעה והיא תעביר לי את החלק שלה בדקדוק .. מפה לשם דקדוק זה לא הצד החזק שלי , אז אם אתם רואים איזשהיא טעות מביכה נסו להיות סבלניים איתי כמו הבוחנת בבגרות : )

"אתה יודע שאנחנו לא יכולים להיות ביחד" , היא אמרה , צללי הירח מטילים צורות משונות על הפנים החיוורים , " אתה יודע נכון? ",מתחננת . מקצה השני של המיטה עם הגב אליה נשמע רחש , תמיד הוא היה השקט יותר. היא אוהבת את זה , מבט נוגה ומשפטי מבחנה . היא ממשיכה בולעת את הרוק וזה סימן לתחילת מונולוג , הוא כבר יודע , הוא היה מנשק אותה עכשיו אם היה יכול . " אני אעזוב מחר בבוקר , אצא מכאן וזהו ". בחושך נהיים אמיצים יותר היא חושבת .
" נהיה ידידים ואתה תמצא לך חברה חדשה , אתה תמיד מוצא . הן נדבקות אליך ", היא מגחכת, " אתה מסתכל עליהן בעיניים צרות מקשיב להן , בוחן אותן , אתה מבין אותן וזה כל מה שהן צריכות אתה יודע . היא תהיה בלונדינית גבוהה דומה לדוגמנית ההיא בשומר מסך שלך , ואנחנו נהיה ידידים". העיניים שלה נוצצות בחושך . אם הוא היה רואה את העיניים שלה אז , הוא בחיים לא היה נותן לה ללכת . " היא תהיה מלאת חיים , צוחקת הרבה , בוכה הרבה , ואתה תסתכל מהצד , תתפעל איך אפשרי להיות לרגע כל כך קל דעת , לבכות על חברה שלא החזירה הודעה וברגע השני להיות בוגר ומכיל . היא תסחב אותך לקניות ותשאל אותך על שתי חולצות שנראות אותו דבר איזה מהן יפה יותר ואתה תקשיב, אתה תמיד מקשיב גם אם אתה לא באמת מבין .
לא משנה מה היא תגיד, התמימות והטוהר שלה ישבו אותך וכשתהיה איתה תרגיש שהעולם באמת יכול להיות טוב יותר ." , היא מפסיקה את המונולוג לרגע כדי לקחת אוויר וכמו היא רוצה לשמור אותו אצלה היא מחבקת את הברכיים צמוד לחזה . " אנחנו נדבר מידי פעם , אתה ואני , אבוא לבקר , נשב כמו פעם נשחק כל הלילה במשחקי מחשב , נתמסטל ובשקט נסתכל אחד לשני בעיניים ונדע הכל" .
" פעם היא תתקשר אליי לשאול איזה מתנה לקנות לך כי היא לא מבינה בדברים האלה , היא תדגיש את המילה האחרונה כמו שהיא רוצה להדגיש את השוני ביני לבינה . היא תשתף אותי בסיפור עליך ותתייעץ . לפעמים שתיקח קצת זמן לעצמך היא תקנא לרגע בסוג הקשר שהיה לנו ותנסה להיות קצת אחרת , תמיד עם ביקורת עצמית ולא משנה כמה תגיד לה שהיא יפיפייה היא לא תאמין לך . אני גם אמצא משהו ואתה יודע הרי שאנחנו לא יכולים להיות ביחד…
אני אתחתן , זה יקרה , ולא אוכל לשמור איתך על קשר , שום קשר " , היא מחקה טון מאיים מגחכת וממשיכה , " אנחנו נגדל , כל אחד ימשיך הלאה . אני לא יכולה להבטיח לך שתישאר עם הבלונדינית . אבל לפעמיים כשאני אשב באיזה בית קפה ביום גשום ויעבור על מסמכים מהעבודה , ארים את הראש מידי פעם בתסכול ולרגע אני אדמיין ברחוב שראיתי אותך , אבל הרגע יחלוף ואני אשאר עם דקירה של געגוע ".
דממה . זה הסימן מאז ומתמיד לסיום המונולוג , נדמה שהיא שאפה את הכל האוויר מהחדר בדיבור ולא נשארו יותר מילים בעולם .
" אתה גם תרגיש דקירה של געגוע ? " היא שואלת ויודעת שרק העיניים שלו יענו לה את התשובה ולא המילים . אז היא קמה מהמיטה , הרצפה קפואה והרגליים שלה יחפות . מהחלון נכנסת רוח דוקרנית . היא היתה סוגרת את החלון אבל הריח חזק מידי , במקום זה היא פותחת אותו יותר ומביטה אל הירח , הוא מחזיר לה חיוך מתריס ומלגלג כמו בכל לילה והצללים שהוא מטיל על פניה החיוורים מוחשיים כמעט . היא מפנה לו את הגב ומגיעה לקצה השני של המיטה , הוא שוכב שם , היא מתכופפת אליו . הוא מסתכל לה בעיניים , הוא היה רוצה לגעת בה אבל היא רחוקה כל כך , או ככה לפחות היא רוצה לחשוב אבל העיניים שלו פעורות בהלם והוא רק בוהה נכחו . היא מסיטה את העיניים לידיים שידעו לנחם אותה פעם אבל הם חסרות שימוש עכשיו . הגוף שלו קשה ואפור , שטפי דם שחורים מנקדים את העור הדק והריח נהיה כמעט בלתי נסבל , אפילו לה .
היא מעבירה ליטוף על העיניים שלו והן נסגרות ברוך. " זמן לישון ", היא לוחשת , " אבל אתה יודע שאני שונאת לדבר פעמיים , היית צריך להקשיב לי בפעם הראשונה , ועכשיו אתה יודע שאנחנו לא יכולים להיות ביחד כי הירח רואה הכל " .


תגובות (2)

זה מאוד מעניין ולמרות שאפשר לשבצר זה כתוב בצורה שהיה לי נעים לקרוא, משהו קצת אישי שכזה וסוחף

19/12/2016 10:22

    תודהה ????

    19/12/2016 12:32
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך