מיכי26
אשמח לתגובות (: !!!!

מה היא אהבה?

מיכי26 19/04/2016 748 צפיות 2 תגובות
אשמח לתגובות (: !!!!

הזמן עובר ודברים משתנים ביניהם גם אנשים הסובבים אותי אבל האהבה, האהבה הזאת היא פשוט נשארת ולא הולכת לה כמו הבן אדם עצמו.
אז נכון שהיא אולי שונה או אחרת אבל היא עדיין קיימת והיא חיה בתוכי.
איך היא יכולה לעבור אם אפילו אני לא יודעת בוודאות מה היא האהבה הזאת?
אנשים אחרים אולי יודעים חלק יגידו שזה עניין של כימיה ואחרים יעידו כי אהבה היא אפילו חוש שישי ואולי החזק ביותר אבל אני, אני אחרת.
אני לא יודעת מה זה להיות נאהבת על ידי בנים ואלו שכן חשבתי שאהבו אותי כך, קמו ועזבו אותי כאילו אני עוד אחת מבין רבות אחרות וכל פעם מחדש שפיתחתי ציפיות או רגשות הלב שלי התנפץ לאלפי חתיכות.
אבל האם אהבה היא רק רומנטית?
ובכן לדעתי האהבה היא שונה ומשונה ויש לה הרבה צורות וצבעים, האהבה קיימת בכל מקום כי היא כמות אויר לנשימה השאלה היא איך האהבה הזאת מתבטאת.
חברים, חבורה של אנשים מגובשים שלא מסתירים אחד מהשני סודות ונפגשים אחר הצהרים כביכול תקועים אחד בתחת של השני או לפחות לפעמים זה ככה נראה מהצד.
מה מחזיק חבורה כזאת?
לפעמים זה הרגל אבל ההרגל הזה בא מאהבה, אהבה לאותם האנשים שכיף לנו איתם ולא בהכרח מינית זה אהבה אחרת אהבה שונה זוהי אהבה בין חברים.
משפחה, כל אחד מרגיש שייך למשפחה שלו גם כשקשה גם כשמתאכזבים או מתביישים כי הרי בסופו של דבר רק המשפחה מקבלת אותנו כמו שאנחנו ומאחלת לנו את הטוב ביותר ואוהבת אותנו הכי חזק שיש והנה איך לא שוב פעם האהבה מתערבת.
כשיש לך כלב בבית ואתה מטפל בו כמו שצריך ונותן לו את כל היחס הטוב שמגיע לו ואז הוא מגן עליך אז כנראה כי חינכת אותו טוב אבל גם כי הוא באמת אוהב אותך גם אם בשפה שלנו הוא לא יכול להגיד את זה.
שלוש דוגמאות שונות לאהבה ואלו הן רק חלק קטן מרשימה ארוכה ואין סופית כי לכל בן אדם האהבה בחיים היא משהו שונה.
אז בנים ובנות שפוחדים שאין אף אחד בעולם שאוהב אותם כי בחיים לא הציעו להם לצאת או כי אמרו להם בדרך כזאת או אחרת שאי אפשר לאהוב אותם בגלל סיבות א' או ב' תדעו לכם שגם אתכם אוהבים אולי לא בהכרח רומנטית אבל גם זה יבוא ברגע הנכון.
פשוט תחייכו ותמשיכו להיות כמו שאתם כי אם תהיו כנים עם עצמכם ולא תחבשו מסכות ותאהבו את עצמכם למרות החסרונות מישהו כבר יבחין ביופי שלכם וזה לא משנה אם הוא פנימי או חיצוני כי אף אח לא מושלם.
העיקר שכשתמצאו את האחד הזה או האחת הם יאהבו אתכם עם החסרונות שלכם כי מבחינתם אתם תהיו מושלמים כי האהבה מטמטמת.


תגובות (2)

ואוו טקסט כל כך אמיתי ויפיפה. את כל כך צודקת. יש משהו בכתיבה שלך שגרם לי לעלות חיוך ולהעריך יותר. מעורר מחשבה תמשיכי לכתוב!

20/04/2016 10:00

    תודה רבה אין לך מושג כמה חשובה לי הביקורת הזאת!

    20/04/2016 23:56
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך