ניסיתי לרגש........... ריגשתי את עצמי בעיקר.

מה זה הרגש הזה (שווה קריאה)

25/12/2014 595 צפיות 2 תגובות
ניסיתי לרגש........... ריגשתי את עצמי בעיקר.

אם אתם חושבים שזה סיפור רגיל\פטתי תקראו ותבינו כמה שלא.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אני עומדת על הרצפה….
אני כבר לא כל כך בטוחה לגבי העובדה שאני עומדת,אני יושבת יושבת על הרצפה ובוכה וצועקת ומתפרעת,לידי אני רואה את החברה הכי טובה שלי ואת החבר שלה.
אני מסתכלת עליהם והם מסתכלים עלי בחוסר הבנה ומנסים להבין,עלי,על גברת מושלמת שבוכה רק כשהיא צריכה משהו,בכי של תאטרון.
אני חושבת שזאת הייתה הפעם הראשונה שהוא היה אמיתי מכל הלב,אני מניחה שאף פעם בכל חיי לא חשבתי שאני ארגיש את התחושה הזאת,זאת אפילו לא הייתה תחושה לא היה רגש,כמו נכה בכיסא גלגלים אשר אינו מרגיש את רגליו, הן כבר פשוט לא איתו.
אני רואה אישה אשר יוצאת מביתה מתקרבת אלי, מביטה לי אל העיינים והפנים המוצפות בדמעות ואומרת מה קרה ילדה מישהו מת ? לא, אף אחד לא אבל ההרגשה דומה…
האישה הביטה בי והיה נראה כי היא תסתובב ותלך מבלי להגיד מילה אבל היא דיברה היא אמרה משהו לא צפוי אך זה חדר אלי כמו סכין ונתן לי את התחושה שאני ילדה קטנה שלא מבינה שום דבר מחייה "זה בטח סתם בגלל בחור" ,אני מניחה שהמשפט הזה יהדהד בראשי לנצח.
החבר של החברה היסס מאט ואמר בצחוק מתגלגל "תסתכלי כמה רחוק גרה האישה מפה היא היא יצאה רק בשבילך" המשפט הזה העלה לי חצי חיוך הוא היה סתמי וריק אבל חיוך…
סביר להניח שהאישה צדקה,זה סתם בחור מעולם לא היינו יותר מסתם ידידים אבל נראה לי שאף אחד לעולם לא יבין מה הוא גרם לי להיות.
מכיתה א-ו ילדים היו מתעללים בי הורסים את חיי,ביום הראשון בכיתה ז לא רציתי להתחבר לאף אחד רציתי להיות לבד ושימשיכו שישפילו שיעליבו שיגלגלו אותי לרצפה זה כבר לא הפריע לי. ואז הכרתי אותו הוא העמיד אותי על רגליי,שיניתי את כל ההתנהגות שלי בשביל להיות בקרבתו נהייתי יותר מסתם סמרטוט נהייתי בן אדם אם משמעות אשר אהוב על בני גילו,הוריו ומוריו. אבל תמיד הייתה איזו פינה בלב שרצתה שיראה שהכל נעשה בשבילו כדי שהוא יהיה מרוצה . המשמעות היחידה בכל חיי לקום בבוקר לריב איתו להשלים איתו לצחוק איתו. חוץ ממנו לא הייתה מטרה לחיי……..
הוא עזב, עזב את עיר מגוריי בגלל ריב עם אימו. אימו לקחה לו את הטלפון,הוא ניסה להתקשר שום דבר לא עבד.
ואיך אני נכה על כיסא גלגלים אשר איבד את הרגש של רגליו ושל ליבו אמור להמשיך בלי מטרה לחיים,בלי רצון לכלום ? אם כל הריקנות אם כל זה….
מה זה הרגש הזה?
הרי כל הרגשות כבר לא איתו,ככה עייפה מלבכות ולהשתגע נשכבתי על הרצפה הקרה בחוסר הידיעה איך אני הולכת לקום…


תגובות (2)

ריגשת

26/12/2014 21:30

יפה מאוד, אשמח אם תקראי את שלושת הפרקים הראשונים של "תפוח מרגל"!

25/01/2015 18:44
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך