מזימות, תככים, לא חשבתי שאגיע כל כך רחוק עם הסיפור הזה,
אבל הסיפור פשוט יוצא מדהים ככה, הוא מסתבך יותר ממה שחשבתי, ואפילו חשבתי על הסוף ;)

מה לא עושים למען חלום – פרק 6

23/01/2012 657 צפיות 2 תגובות
מזימות, תככים, לא חשבתי שאגיע כל כך רחוק עם הסיפור הזה,
אבל הסיפור פשוט יוצא מדהים ככה, הוא מסתבך יותר ממה שחשבתי, ואפילו חשבתי על הסוף ;)

לא התחשק לי ללכת לסטודיו היום, התכסיתי בשמיכה כמה שיותר חזק כדי שהרוח לא תחדור מתחת לשמיכה הדקה שלי, אור חדר מהחלונות אל תוך הבית וכיסיתי את עיניי כמעמיד פנים שלא ראיתי שיש אור בחוץ, אבל לשווא, ידעתי שהייתי חייב לקום לעבודה, התלבשתי ויצאתי להזמין מונית.
כאשר נכנסתי לסטודיו שמתי לב שמייגן מתקרבת לכיווני, קיוויתי שהיא רוצה לדבר איתי, אבל היא התעלמה כאילו שאני לא שם והמשיכה ללכת, ורק עיניי הובילו אותה אל המקום בו היא הלכה, אל המשרד של וולט דיסני.

ישבתי במשרד שלי וחיכיתי למייגן, משום מה היא רצתה להיפגש איתי, וקיוויתי שזה א עוד חנפנות של אחד העובדים לקידום או לבונוס… פתאום שמעתי דפיקות על הדלת. "יבוא" אמרתי וציפיתי למענה, מייגן נכנסה,
"שלום" היא נכנסה במהירות והתיישבה, נראה כי משהו מלחיץ אותה נורא. "קרה משהו? את נראית נורא לחוצה.." ציפיתי בכיליון עיניים לראות מה מביא אותה לכאן. "אמ… כן רציתי לדבר איתך על משהו" היא אמרה וגירדה את עורפה בחוסר נעימות. "פשוט… לא כל כך נעים לי להגיד את זה אבל… זה יושב לי ממש רבה זמן בבטן… זאת אומרת… מאתמול אבל…" ניסיתי לזרז אותה. "את רוצה קידום?" מייגן נראתה פתאום מופתעת, תמיד היא נראתה לי כמו מגזימנית "לא! בכלל לא! זה… פשוט…" היא עצרה לרגע "כן?" לא היה לי כוח לשטויות שלה. "אני פשוט… רוברט מתנהג בצורה נורא מוזרה בזמן האחרון… חשבתי אולי אתה יודע משהו" ראיתי בעיניים שלה שהיא משקרת, ושהיא יודעת יותר ממני, אבל הסכמתי לשחק במשחק שלה. "האמת? הוא גם נראה לי די מוזר בזמן האחרון… את יודעת מה? יש לי רעיון" הסתכלתי לה ישירות בעיניים. "את תעזרי לי לגלות מה מוזר אצלו.. ובתמורה.." היא חיכתה שאענה. "בתמורה אני אתן לך קידום של אלף דולר" העיניים שלה זרחו אך היא ניסתה להישאר אדישה. "עשינו עסק"

יצאתי מהמשרד של וולט בתחושה מלוכלכת, אבל אני לא יכולה להסתיר דבר שכזה, וחוץ מזה עם קידום של אלף דולר זה שווה את זה… אני רק אנסה להוציא קצת סודות מרוברט כאילו אני באמת מנסה להוציא ממנו סודות. אני מודה שאני באתי בפעם הראשונה להלשין לוולט על כך שרוברט יהודי, אבל לא יכולתי, השתפנתי. אני פשוט אנסה להוציא את זה מרוברט בדרכים אחרות, ואולי אוציא ממנו דברים אחרים, אני לא רוצה לגרום לו לפיטוריו, אני רק רוצה…
על מי אני עובדת?! אני יצאתי מלוכלכת יותר מקודם! אבל אני נכנסתי לזה… ואני גם אצא מזה.


תגובות (2)

וואו כרגיל מדהים ברמה יוצאת דופן!
חחח רק תכתבי או יותר טוב תעשי סימן שכל בית זה מבט ראיה שונה…
עד שהבנתי מי זה מה…
אבל אל תקחי את זה בצורה של בעיה קשה או משהו כזה!
חחח כנראה זה רק אצלי…

23/01/2012 10:38

לא האמת חשבתי על זה שבהתחלה אולי קשה לזהות מתי מי זה מי…
אני אקח את זה לצומת ליבי ^^

23/01/2012 10:44
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך