מוזרררר תקראו !

לילוש דרקשנית! 18/11/2013 703 צפיות 2 תגובות

היה לי מלפני כמה חודשים חלום ממש ממש מוזר …

אני קופצת על ילד אחד , מחבקת אותו , אומרת לו שאני אוהבת אותו כל כך , ואני מאוהבת בו …
אך פרצופו לא נראה בכלל .

והחלום הזה חזר לי שוב , אחריי שבוע או שבועיים אני חלמתי את אותו החלום ..

ומאז לא חלמתי אותו שוב
אבל היה בו משו מוזר , אני קופצת על הילד הזה , אומרת לו שאני אוהבת אותו , אך איך שהמבט שלי עלה מהגוף שלו , הפנים שלו היו שחורות , כאילו לא ראו מיזה ..
אני רק זוכרת שהילד הזזה היה מורכב בגוף משני בנים שהרגשתי אלייהם משו פעם ..

ואז … לפני שבוע בערך …
קפצתי על ילד אחד בחיבוק שכל כך חיכיתי לו , אמרתי לו שאני אוהבת אותו … ואימלה זה כזה הזוי !!

זה הגיוני בכלל ?
אוףףףףף


תגובות (2)

תקשיבי, זה מאד הגיוני…
אבא שלי קרא פעם שחייבים לחלום, אי אפשר לחיות בלי חלומות (באמת מתים מזה) וגם אם את לא זוחרת, את כל הזמן חולמת. אני יגלה לך סוד: החלום שלך, עד כמה שנראה ארוך, היה בין שניה לשלוש בלבד!
החלומות הן לפי מה שאנחנו יודעים/מקירים. לדוגמא: את חלמת שמי שאת אוהבת אותו הוא זה שאת קופצת עליו. לי פעם היה חלום ממש מוזר: מישהו שהקרתי ולא אהבתי הציעה לי בחלום חברות והסכמתי… החלום הזה אומר משהו, אולי הייתי נואשת למצוא חבר? אולי דמינתי מישהו יחסית מקובל בגלל המאמד הנמוך שלי?
תחשבי מה אומר לך החלום שלך.
בקשר לחזרה על החלום, זה קורה להרבה אנשים וזה טבעי לגמרי…
אני אפילו בחלום (בגלל שהחלום הוא על בסיס ידע) זה היה אחד מהחלומוות החוזרים, אמרתי שאני מקירה כבר את המקום ושאני יודעת מה לעשות וזה נכון, כי כבר חלמתי את החלום!
(בבקשה תקראי הכל!)

18/11/2013 07:56

זה הכול התת מודע שלך, איפה שהוא בתוכך את מרגישה משהו לשתי הבנים האלה אז התת מודע שלך פירש לך בחלום שהאדם שקפצת עליו הוא תערובת של השניים
אבל זה הכול הגיוני חייים שלי, חוץ אם חלמת על דינוזאורים (כמוני) חחחחח אז כבר זה לא הגיוני -,-
לאבבבבבב יו סו מאץ !

18/11/2013 09:12
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך