אליאנה
תתעלמו מה" ציצים גדולים" אני לא כזאת זה פשוט שהקייטלין הזאת אמורה להיות היפה של בית הספר שיוצאת על המייק פאקט הזה........

מועדון השלדים-הקדמה- לא כולל פחד ואימה

אליאנה 10/10/2014 828 צפיות תגובה אחת
תתעלמו מה" ציצים גדולים" אני לא כזאת זה פשוט שהקייטלין הזאת אמורה להיות היפה של בית הספר שיוצאת על המייק פאקט הזה........

-הקדמה-
סיפור על ילדה בת 16 שמתעללים בה בבית ספר וקוראים לה בשמות.אך אחרי בית הספר היא הופכת למה שהיא לא…אחרי בית הספר כל "לא מקובלים" מתאפרים וניהיים שלדים.
לכל אחד מהחבורה הזאת יש שלד שונה….
דמויות:
גיבורת הסיפור (טם טטם טטטםםםםםםם): אביגיל לואיס: שיער תכלת, עיניים אפורות, גובה ממוצע, היא יחסית רזה (היא בעצם בעבר נסתה להרעיב את עצמה בעקבות קללות בבית הספר)

ליאם סטיוארט: גבוה ממומע ,שיער שחור מורם למעלה אם פס בלונדיני, עיניים כחולות בהירות עם פס כחול-אפור כהה בקצה, רזה (בגלל מבנה גוף)

ג'יימס ריצ'רד: נמוך, רזה, שיער בלונדיני ובסוף ירוק וגלח בצד,עיניים ירוקות.

מייק פאקט: גבוה, רזה, שרירי, שיער שטני, עיניים כחולות – ירוקות (ובקיצור חתיך הורס…)

קייטלין מתלייב (מת חיי – מת לייב חחח לא הבנתם?! לא?! בכלל?! ….. טוב לא….): גבוה, רזה עיניים כחולות, בלונדה, עם ציצים גדולים (תרביצו לי עם כפית אני לא יודעת מה אני כותבת…. לא באמת אני לא כזאת….)


תגובות (1)

בהתעלם מ"הציצים"… לאביגיל יש שיער בצבע תכלת?
אם זה בגלל שהיא כאילו "מוזרה", או משהו כזה, אז היא רוצה לתת להם סיבות לצחוק עליה?
אני רק אומרת, שכל מראה הדמויות שלך בנוי על סטיגמות. זה קצת פתטי. כלומר, המוזרים נראים מוזר, המקובל מקובל רק כי הוא חתיך, אבל בעצם בתוכו יש עולם מופלא שהוא מסתיר, הפאקצה המקובלת והמגעילה הגיעה לאן שהיא הגיעה רק בגלל מה שנמצא לה מתחת לפרצוף… כל זה מאוד מגעיל, לא ככה?
מצטערת אם פגעתי…

10/10/2014 16:09
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך