ChocolateChip
עם זאת שלא נוח לא לגמור את הנושא עד הסוף, לפחות סגרתי יש השגחה ורואים זאת בעולם! הכל מכוון מלמעלה, כמו הדרכה נשלחים אלינו סימנים לחיים המכוונים את מסלול חיינו ומנתבים את כיוונו לפעמים מבלי שנרגיש.

מושג כפשוטו #12

ChocolateChip 24/05/2020 320 צפיות אין תגובות
עם זאת שלא נוח לא לגמור את הנושא עד הסוף, לפחות סגרתי יש השגחה ורואים זאת בעולם! הכל מכוון מלמעלה, כמו הדרכה נשלחים אלינו סימנים לחיים המכוונים את מסלול חיינו ומנתבים את כיוונו לפעמים מבלי שנרגיש.

ללא ספק דברים בעולם מתרחשים ומתקיימים ללא הסבר הגיוני או מדעי.
אתה מקשיב לחוקרים והם מניחים מולך תוצאות באחוזים,
(בפרק עשר התייחסתי קצת לאחוזים ולהקשר שלהם לאמת, הסבר קצר למי שלא הספיק לקרוא= הרי אחוזים זה רק מה הסיכויים, זה לא האמת הגמור ושאין דרך אחרת).
כל פעם שמתרחש מקרה שהסיכוי שלו היה קלוש קוראים לזה- מזל.
אם אתה בסביבת חיים קצת שונה יקראו לזה- נס.
כמה שלדבר על המושג "ניסים" יהיה מאוד מהמם, זה לא מה שהתכוונתי לפרק הזה…
מושג דומה שאני מכירה מאוד טוב נקרא-
"השגחה"- ניסים קטנים (בדרך כלל המשתלבים עם הטבע) המשגיחים עלייך מלמעלה בכדי לכוון אותך למקום הנכון.
אין סוף מקרים כאלה ביממה אחת.
פעם שמתם לב לעצמכם מודים למישהו שאמר או הציע משהו ולאחר מכן אתם מגלים שזה מה שחיפשתם כל חייכם? או פשוט ממש עזר לכם?
לדוגמא אדם שמאוד נהנה מספר ומשוחח עם מישהו שבמקרה אוהב לכתוב ומספר לו על הספר, האדם רק מציע ומספר לאדם השני הוא אינו מחייב או דוחף אותו לידיו.
משם האדם הולך ושומע ביקורת על הכתיבה שלו וכמה הוא צריך להשתפר.
שני המקרים לא קשורים בהכרח, אבל מתחת לפני השטח אם האדם ילך לקרוא את הספר המוצלח ומשם הכתיבה שלו יכולה רק להשתפר.
כל החלקים הקטנים האלו נחשבים להשגחה,
ממש מכוונים משמיים כל פרט ופרט בשביל משהו גדול.
יש גם השגחה שברמה קצת אחרת ואותה אפשר לזהות בקלות יותר,
לדוגמא- מישהו פיספס אוטובוס וניצל מתאונה למרות שמיהר להגיע בזמן.
בסוף תמיד מה שנכון קורה וכל הדברים הקטנים בחיים מכוונים אותנו לשמה.
כל דבר קטן, אפילו תזוזה של אצבע היא בכוונה מלמעלה.
כל דבר קטן כל כך חשוב בשביל להזיז את האדם למסלול ששייך רק לו.
יש השגחה משמיים והיא תוביל אותנו, אבל זה לא אומר שאנו לא צריכים לעשות כלום שהכל יגיע לבד.
לפרק הזה אני חושבת שאשאיר כאן המון סימני שאלה,
אם הכל מוכרז משמיים איפה הבחירה? מה התפקיד שלנו מחוץ לביצוע היעוד? למה דווקא אותי?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך