לין :)
משהו קצר שכתבתי אותו מכול הלב☺
אני יודעת שמאוחר לעלות אבל לא נורא
מזל טוב לוואן דיירקשן המושלים האלה
מקווה לתגובות ♥

מזל טוב וואן דיירקשן♥♥(קצר) מקווה שתקראו!

לין :) 24/07/2013 695 צפיות 7 תגובות
משהו קצר שכתבתי אותו מכול הלב☺
אני יודעת שמאוחר לעלות אבל לא נורא
מזל טוב לוואן דיירקשן המושלים האלה
מקווה לתגובות ♥

הכול התחיל לפני 3 שנים כשהבנים נבחנו לאקס פקטור.
כול אחד לבד מיוחד ובעל אישיות מיוחדת משלו וביחד הם פשוט יותר ממושלמים
חברות שלי לא מבינות למה אני אוהבת אותם
הן לא מבינות שהם(הבנים)מדברים למעריצות בגובה עיינים
הם מנסים לתת לכול המעריצות את אותו היחס,הם כול הזמן מודים לנו
הם הגיעו לאיפה שהם בגלל מי שהם בזכות מה שהם.
עם השיר שלהם:"What Makes You Beautiful" הם העלו לי את הביטחון שלפני בכלל לא היה לי. הייתי מתביישת בעצמי באיך שאני נראת תמיד חושבת מה אחרים יגידו ומה יחשבו עלי.
בזכותם בזכות השיר שלהם כבר לא אכפת לי מה כולם חושבים עלי ומה יגידו לי.
חברות שלי אומרות שאני 'מושפעת' מהם כי יש לי מלא דברים שלהם ואני חורשת על השירים שלהם אבל אני לא מתביישת בזה ומודה להם על שהעלו לי את הביטחון.
אני דרקשנית גאה.

יש אנשים ששונאים את וואן דיירקשין ומקללים אותם
זכותם לשנוא את וואן דיירקשן אבל למה לקלל?
מה הם עשו לכם שאתם שונאים אותם ככה?
אם יש כאלה ששונאים את וואן דיירקשן אשמח לשמוע למה.


תגובות (7)

יפה !! ♥♥ מזדהה עם זה כלכך !! (:

24/07/2013 03:34

ממש יפה מישפחת הדיירקשניות גאה בך חחחח :)

24/07/2013 06:10

צודקת<3
(: וואן דיירקשן שליטה :)

25/07/2013 10:21

תודה לכן על התגובות.
דרקשניות פוראבר עד הקבר!!!!
♥♥♥

25/07/2013 11:27

אני אישית לא מתה עליהם. יש שירים שלהם שאני שומעת לפעמים, אבל אף פעם לא מצאתי משהו מיוחד בשירים האלה.. כל הזמן על בנות ואהבה וזה ודביק..
אני גם לא מי-יודע-מה אוהבת את הזמרים עצמם. כלומר, תכל'ס, לצאת עם בחורה שגדולה ממך ב-15 שנה נראה כאילו כל הבנות בעולם נהרגו. אין מישהי בגילך שאתה יכול לצאת איתה? (הארי) אבל זו הדעה שלי..
אני לא מקללת אותם וכאלה, וגם לא שונאת אותם. באמת שאני עצמי לא מבינה איך אפשר לשנוא מישהו שלא פגע בך בצורה חמורה אישית, ובעצם בכלל- למה לשנוא? גם כששנאתי מישהו זה היה רק לתקופה הקצרה שבה הכאב ממנו היה טרי, אבל אחר כך שאלתי את עצמי "מה, את דפוקה, כאילו? לשם מה לשנוא מישהו? למה זה מגיע למישהו השנאה הזו?" והפסקתי. אז אני לא שונאת אף אחד, וגם לא אשנא, כי לשנוא פירושו להיזכר בכל פעם מחדש ברע שנגרם לך, ובעצם אתה מכאיב לעצמך עוד פעם ושוב, יותר משאתה מכאיב למישהו אחר.
וחוץ מזה.. הנערים האלה גרמו להרבה נערות ונערים להעלות חיוך על הפנים, אז מי אני שאשנא אותם? ☻
ומזל טוב לכן, הדיירקשנים, כי זה בטח יום מיוחד בשבילכם! ^^

09/08/2013 08:27

MorChan123, מור אני איתך לא צריך לשנוא אותם או מישהו אחר סתם ככה בלי להכיר אותו או בגלל שפשוט לא מתחברים אליו.
אבל לצערי אני מכירה כמה ילדים כאלה מהשיכבה שלי ששונאים אותם והם חייבים להראות לכולם שהם שונאים אותם (אם הבנת למה אני מתכוונת)וזה ממש מעצבן וסוג של פוגע.
לגבי ההגדרה שלך ל -'לשנוא' את ממש צודקת.
נ.ב.
זה לא כול קשור לנושא אבל אני חייבת להגיד:אני יודעת שאת כותבת סיפורי אהבה עצובים (בין השאר)ואת כותבת ממש ממש יפה ובאמת שמרגש תמשיכיי לכתוב כאלה סיפורים כי את ממש מוכשרת .
♥♥♥

10/08/2013 11:30

תודה רבה לך!! :C

13/08/2013 09:27
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך