מחסום כתיבה.

09/11/2014 1019 צפיות 6 תגובות

יש לי מחסום כתיבה כרגע, זה ממש מתסכל אותי, אני מרגישה כאילו אזלו לי כל הרעיונות ואין לי יותר על מה לכתוב, אז בלאת ברירה, החלטתי לכתוב על הדבר היחידי שאני מצליחה לחשוב עליו: מחסום כתיבה.
כשאני מנסה לכתוב בעת מחסום כתיבה, המילים לא זורמות לי ישר, זה מבאס, לכל כותב היה לפחות מחסום כתיבה אחד בחיים, לפעמים הוא עובר לאט, לפעמים מהר, אין לדעת, אז זה מתסכל, זה מתסכל לא לדעת מתי זה יעבור.
בדרך כלל שיש לי מחסום כתיבה להרבה זמן אני מדברת עם חברים, מנסה לצאת מהשגרה, מסתכלת על אנשים, בקיצור, עושה הכל בשביל שלא יהיה לי, הפעם, בניגוד לפעמים קודמות אני מחכה שזה יעבור לי בכך שאני מנסה לכתוב, למרות שאין לי רעיונות.
מחסום כתיבה יכול גם להיות מעודף פרפקציוניזם, שהכותב לא מרוצה פשוט מכל מה שיוצא לו, אצלי אני פשוט לא אוהבת כל מה שאני כותבת, אך אני כותבת בשביל הכיף.
אז אני שואלת אתכם חברים, מה אתם עושים כשיש לכם מחסום כתיבה? איך אתם מעבירים את זה?


תגובות (6)

וואו אני שונאת שזה קורה! אני לא עושה כלום, פשוט כלום. ואם זה לא עובר לי כל השבוע אז בסוף שבוע יש לי חוג רכיבה ואחרי רכיבה תמיד יש לי מה לכתוב כי יש לי מצב רוח טוב. תנסי ללכת לאנשהו אם חברות או משהו שיעלה לך את המצב רוח, לי זה עוזר.

09/11/2014 18:07

אני גם ממש שונאת מחסומי כתיבה!
אם את רוצה לראות איך אני מתמודדת איתו, אשמח אם תקראי קטע שתכתבי שקוראים לו:"הגברת מאחרת" שמדבר על מחסומי כתיבה".
זה קטע שכתבתי בזמן מחסום כתיבה, על מחסום כתיבה, וזה הישג, לא?:)

09/11/2014 19:31

    חבל, חשבתי שאני מקורית, אני אקרא אותו! (:

    09/11/2014 20:16

לי היו "מיליוני" מחסומי כתיבה, והדרך היא פשוט להסתכל על דברים, להפעיל קצת את הדמיון, ולשנות אותם ולראות מה יצא, זה סיפור.

09/11/2014 19:41
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך