מחשבות

Hubabuba57 20/06/2018 433 צפיות אין תגובות

אכזבה.
למה אתה כל פעם סומך ומתאכזב מחדש?
אני חושבת שאנחנו רוצים תמיד להאמין שהבן אדם שאתה סומך עליו בכל כולך עכשיו לא יאכזב אותך. כי הרי למה שהוא יעשה את זה?
הבנתי עם הזמן שמוטיבים של אנשים לא ברורים.
למה הוא התנהג ככה? למה הוא התכוון? מה עשיתי?
לא עשית כלום.
המון פעמים אנשים שמאכזבים אותך ומתנהגים אלייך לא יפה,זה אנשים שרע להם בעצמם.
אולי זה בר משהו ידוע ושחרוש אלף פעם,אבל בן אדם שמתייחס אלייך לא טוב בלי שום סיבה הוא באמת בסוף היום אדם מסכן. למה שאדם יילך מדרכו לפגוע בך? זה רק מראה כמה שהוא שבור מבפנים.
אי פעם זרקו אותך? נטשו אותך? עזבו אותך לבד?
הבנתי עם השנים שזה אנשים שההתנהגות הזאת לא תשתנה להם.
מישהו שבוגד,תמיד יבגוד עוד פעם.
מישהו שנוטש,נהיה יבש ונעלם לך פתאום- יעשה את זה עוד פעם.
ואת בכל כולך תגידי ״הוא עדיין מקסים ומתוק ומיוחד ויעשה את הכל בשבילי״ אז לא.
צאי מהסרט.
הוא התנהג רע לא באשמתך,באשמתו.
ובאמת שזה הכי קשה להאמין אבל הוא לא שווה אותך.
נראלך,שעוד כמה שנים שהוא באמת ימצא את אהבת חייו ויתייחס אליה ככה היא תקבל את זה?
זה יחזור אליו בסוף ובמחזק, ואת תהיי כל כך שמחה שלא היית חלק מזה.
תגידי תודה על האנשים שהחליטו לצאת מחייך,אני באמת אומרת שזה בסוף היום לטובה.
לא רוצה,ממש לא צריך. אני רוצה להיות מסובבת באנשים שאוהבים אותי למי שאני עם כל הפאקים שלי.
לא מעוניין,הנה הדלת. אני לא מחזיקה ואני לא נטלת. אני חזקה ואני עוברת הלאה.
אני כבר לא נותנת לדברים כאלה להפיל אותי.
ברור שקשה לעבור הלאה ולא לחשוב על זה עמוק.
הרי מה עשיתי רע?
אבל לא,את בחיים לא באמת תביני ותקבלי את התשובה.
את יודעת מי שאת וזה כל מה שחשוב,תתפקסי על עצמך עכשיו זה הכי כיף שאין לך מישהו אחר על הראש.
את המרכז וככה זה צריך להיות.
תהני מזה.
את מספיק שווה בשביל יחס טוב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך