MayWriter
כתבתי את זה בהשראה מחברה שלי שחושבת שהיא שמנה כל הזמן- אבל היא אנורקסית.
אני הכרתי אותה השנה.
שתפסיק לחשוב ככה, היא רזה מאוד ואני דואגת לה!

מיומנה של נערה עם הפרעות אכילה

MayWriter 24/10/2013 1240 צפיות 3 תגובות
כתבתי את זה בהשראה מחברה שלי שחושבת שהיא שמנה כל הזמן- אבל היא אנורקסית.
אני הכרתי אותה השנה.
שתפסיק לחשוב ככה, היא רזה מאוד ואני דואגת לה!

"מיקי."
אמרה אמא. היא הסיטה את הווילונות. ברגע שהאור של השמש הגיע אל הפנים שלי, אמא ראתה עד כמה חיוורת הייתי. "מה קרה? את חולה?" היא שאלה. עניתי: "אני פשוט לא ממש מרגישה טוב, יש לי סחרחורת." היא שאלה: "את חושבת שאת מסוגלת ללכת לבית ספר היום?" הייתי ממש חלשה. עניתי: "אני לא חושבת." אמא אמרה: "בסדר, תחזרי לישון.." והחזירה את הווילונות. חשבתי על החברה היחידה שלי, מארין, היא בטח דואגת. פשוט… אני כבר לא רעבה. "מיקי.." אמר אחי הגדול, בן. הוא התיישב לידי. "עוד לא סיפרת לאמא?" הוא אמר בדאגה. אמרתי לו: "אני אספר היום, אני מבטיחה." הוא אמר: "את לא יכולה להמשיך ככה. אם את לא תספרי לה אני אספר. אני רואה איך יורדים עלייך בבית ספר, ושנה הבאה אני כבר עובר לתיכון ואת יודעת שאני לא יוכל להגן עלייך בהפסקות." אמרתי לו: "יש לי את מארין… היא תגן עליי." הוא אמר: "את זוכרת שהיא לא הצליחה. מיקי, אני דואג לך. אם את תמשיכי לא לאכול, אני אדחוף לך פיצה שמנה לפה." אמרתי לו בכעס: "אויש, תעזוב אותי כבר! אתה לא מבין מה זה להיות בעל הפרעות אכילה. פשוט לך, תיעלם מפה!" והסתובבתי אליו במיטה עם הגב. הוא אמר: "מיקי…." "תלך!" צעקתי עליו. הוא קם מהכיסא, הרים את התיק השחור-כחול הישן שלו והלך.
הדמעות התחילו לזלוג לי מהעיניים. אני לא יודעת כמה זמן אני עוד יוכל להמשיך ככה, תחת הקללות שאני מקבלת.
אולי כדאי לסיים את הכל?
-מיקי"


תגובות (3)

כתיבה מדהימה!!!
ולצערי היום יש הרבה נערים ונערות עם בעיות אכילה!!!

24/10/2013 22:43

מאי זה כלכך יפה! בבקשה תמשיכי…. את יכולה לשאול ואתי שאלות בשביל לדעת על זה יותר :) מי זאת החברה שלך? אולי אם אני אכיר אותה אני יעבור אתה הכל יחד…

26/10/2013 07:29

תודה לך ולדידי,
קוראים לילדה הזאת מיקי (שם בדוי) והיא ממש ממש נחמדה…
אבל האמת שכבר כמה ימים היא לא באה לבצפר ואני דואגת לה /:
היא לא מרגישה טוב כבר כמה ימים.

26/10/2013 08:19
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך