מקווה שתאהבו <3 השקעתי...[=

מישהו ששומר עליי ~פרק 2~

28/12/2013 198 צפיות 2 תגובות
מקווה שתאהבו <3 השקעתי...[=

תקציר הפרק הקודם:
לורן ודור תאומים, ילדים חדשים בכיתה, לורן נשלחת לחדר המנהלת ופוגשת נער בשם שחר שמזמין אותה לדייט, בהפסקה דור חזר מהשירותים עם פנס בעין
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"מה זה מה קרה לך?" אמרתי בדאגה ושמתי קרח שקיבלתי ממזכירת בית ספר, "כלום קיבלתי מכה," הוא שיקר, אני יודעת שהוא שיקר, אבל זה מוזר…..אני ודור אף פעם משקרים אחד לשני אז למה הוא התחיל עם זה עכשיו, "טוב" בלעתי את הרגשות שלי, אולי אני אדע במוקדם ובמאוחר, קיבלתי SMS זה היה משחר 'במסעדת ג'וי ב21:00 תהיה מוכנה אני אבוא לאסוף אותך עם לימוזינה," ואז בסוף הוא כתב סמיילי עם נשיקה, אני מתה עליו! "בוא מהר אנחנו מאחרים לשיעור פיזיקה" לקחתי אותו ואת הקרח והלכנו, התנגשתי בנערה אחת, "אאוץ'!" היא אמרה בקול זלזלני, "תיזהרי לאן שאת הולכת קופה!" אני קופה? את לבושה כאילו הקיאו עלייך נצנצים ואני הקופה שבנינו, "אני לא התכוונתי," "אני לא התכוונתי" היא חיקתה אותי, "חושבת שאת משהו רק בגלל שאת יוצאת עם שחר, תהני מזה כי בסוף הוא יזרוק אותך ביחד עם האחרות" "איך את יודעת שאני יוצאת עם שחר, את מכירה אותנו בכלל?" "מה קרה שינית לאנחנו? אומרים לך משהו אז את צריכה להיות יפה ולשתוק, תגידי תודה שאחת כמוני מדברת איתך בכלל?" "למה מי את?" החלטתי לא להישאר פחדנית, "רומי, את תשמעי את השם הזה הרבה אז כדאי שתתחילי להתרגל לעשות מה שאומרים לך!" היא הלכה, מזל שהמורה מאחרת, "אתה יושב במקום שלי" שחר ועוד 2 נערים אמרו לדור, "אבל….." "אין אבל ילד, זה או שאתה הולך או שאני אהיה עצבני, ואתה לא רוצה לדעת מה קורה כשאני עצבני" דור קם, התיישב ליד המקום שבו ישב אתמול שחר, והשפיל מבט. "עזבי אותו סתם נודניק, אבל הכי חשוב שאנחנו ביחד עכשיו נכון?" "נכון אמרתי בקול צרוד. "חבר'ה יש ביטול," ילד נכנס לכיתה, "המורה לפיזיקה חולה," "יש!" נשמעו קריאות מכל עבר, אני לא יודעת מה זה ביטול, אף פעם לא היה לנו את זה בבית הספר הקודם שלי, "מה זה ביטול?" שאלתי את שחר, ,ביטול זה כשאתה יכול ללכת הביתה, להישאר לבית ספר קיצר לעשות מה שאתה רוצה כשהמורה חולה או משהו, ואז לחזור לשאר שעות הלימודים" "אה, מגניב!" אירגנתי את הספרים שלי ובאתי לצאת מהכיתה, "אז את רוצה לעשות משהו? אפשר לקיים את הדייט שלנו עכשיו אם את רוצה….." רציתי לנוח, רציתי לישון, רציתי לעשות שיעורים, הכל חוץ מזה, כי הרי לא הספקתי להתארגן ולא רציתי ששחר יראה אותי ככה, "לא אני ממש עייפה, תכננתי ללכת קצת הביתה, לישון אתה יודע" "אה אחלה, אז את רוצה שאני אלווה אותך הביתה?" "לא לא זה בסדר," חייכתי אליו ויצאתי. "לורן," שחר צעק אליי לפני שיצאתי, "כן מה?" "למה אני מרגיש שאת מתחמקת," "ממה?" "ממני" הוא בא אליי, "אני לא אני פשוט," הוא בא לעברי והתנשקנו <3 "וואו" אמרתי, "ועוד איך וואו," הוא ענה, דור בא, "על מה אתה מסתכל אידיוט? יאללה עוף עוף לי מהעיניים" שחר אמר לו, דור לקח את הספרים שלו והלך, "חכה שנייה שחר," אמרתי לו ורצתי לעבר דור, "דור אתה בסדר?" "לא כלום מזל טוב," הוא חייך חיוך מזויף והלך, "מה קרה דור?" "תקשיבי לורן, אני רוצה שתצאי איתו, אני ממש לא רוצה שתצאי איתו" "אז מה אתה רוצה שאני אעשה?!" "שתסרבי לו בעדינות!" אחרי דקה של שקט דור אמר:"נו?" "מה?" "מה את מחליטה?" "ההחלטה שלי היא….."
תגיבו אם להמשיך ^^


תגובות (2)

ההחלטה ,לי היא שתמשיכי

28/12/2013 13:31

תודה! אני אמשיך בקרוב

28/12/2013 13:42
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך