ניאן קאט הספרותי
זה מוקדש לכל מי שחשב\חשבה איי פעם להתאבד, אל תתייחסו לזה שזה בלשון נקבה כי כתבתי את זה לחברה שלי .

מכתב למתאבדת

זה מוקדש לכל מי שחשב\חשבה איי פעם להתאבד, אל תתייחסו לזה שזה בלשון נקבה כי כתבתי את זה לחברה שלי .

הכי קל זה למות .
אם מביאים לך מתנה שאת לא אוהבת… את לא בהכרח תזרקי אותה, או תהרסי אותה, נכון? וגם אם כן תרצי לעשות זאת ומה אם המתנה הבזו בעתיד תראה לך מדהימה ושווה הון? ומה אם תהיי זקוקה לה? החיים הם מתנה, גם בעולם החרא שלנו הם מתנה .
יש ילדים בעולם הזה שאין להם בית, אוכל, חינוך משפחה… ולך יש תנאים שאפשר לחיות בהם, את יודעת כמה אנשים היו רוצים מתנה כזאת? יש אנשים עם חיים הרבה יותר קשים ממך, אבל הם ממשיכים לחיות ומצליחים לעבור את זה, אז גם את תצליחי . לא משנה מה, תמיד יהיו אנשים שיאהבו אותך ויהיה להם אכפת ממך . אומנם לך הכל יעבור מהר מאוד ותנוחי לעולמי עד~ אבל מה איתנו? מה אנחנו אמורים לעשות בלעדייך? להתאבד זה אנוכי מאוד אם לא ידעת . אולי עכשיו קשה לך אבל בעתיד הכל ישתפר . תזכרי שתמיד יש מישהו שהרבה יותר קשה לו, וכבר שהכל רע, המצב יכול רק להשתפר . תסתכלי על כמה אבל את גורמת לאנשים שאוהבים אותך . לא תמיד בהכל יש רוע . לכל דבר חייב להיות דבר טוב אחד לפחות, אולי אין לך חברים במציאות, אבל זכית להכיר אנשים נפלאים מהאינטרנט, וללא חברים מהמציאות יש לך יותר זמן חופשי, את יודעת כמה מעצבנים הם חברים מציאותיים? לא? אז עדיף כך . וכשאת נוסעת למקומות כדי להיפגש עם אנשים שהכרת את גם מכירה מקומות חדשים ~ בבקשה תנסי לחשוב על דברים חיובים ולא על כמה שקשה לך, אני אוהב אותך ותמיד אוהב ותמיד אהיה לצידך .


תגובות (4)

אוי ואבוי לי היא רוצה להתאבד!??!?!?!?!

08/10/2013 08:35

צודקת…
היו לי דמעות בעיניים…
תיארת את זה כ"כ נכון..

08/10/2013 08:48

אני מנסה להתאבד…
וגם מנסה להפסיק אבל…
אי אפשר להפסיק…
זה כמו סמים!!!!

08/10/2013 08:53

אני לא מאמינה בכל מה שאת אמרת,כי אהבה זה אינסטינקט,ואנשים שאין להם בית ואוכל,היה להם ללא הדת וללא הפוליטיקה,לא ניכנס לזה.
הכתיבה מאוד יפה,אני אישית מאוד התחברתי,אבל זה לגמרי לא עוזר להטיף מוסר ועוד למישהי שרוצה להתאבד.
להגיד שזה אנוכי,זה לא בהכרח נכון,וזה לגמרי לא עוזר.
ככה שאם את מדברת למישהי בעלת מחשבות אובדניות,ממליצה לך להימנע מלהטיף לה מוסר על זה שהיא עושה דרמות

08/10/2013 08:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך