מכתב

Someone Like You 15/10/2013 676 צפיות 7 תגובות

אם זה קורה- זה רק בגללכם.
כבר שברתם אותי. כמה כבר אפשר? הבידוד הזה הופך אותי למטורפת. אתם רוצים שיהיה לי עתיד טוב? מאוחר מדי. כבר דפקתם לי את החיים יותר ממה שאתם חושבים.
הלוואי שאוכל לומר שזה רחמים עצמיים או שאני מגזימה. אבל אף אחד לא מכיר אתכם חוץ ממני. אף אחד לא שומע מכם את הסירוב התמידי, הדיכאון והמשפט הידוע "בלי כסף אין אושר".
אז הצלחתם.
קיבלתם מה שרציתם. בלי כסף אין אושר.
ולא מעניין אותי יותר. פשוט לא אכפת. מי שמכיר אותי יכול לראות עכשיו בדיוק מה אני מרגישה. תקראו לזה מה שבא לכם, אבל כבר אי אפשר לחיות אתכם.
אני לא אחת שאקח סכין באמצע הלילה ואשסף לכולם את הגרון. אני לא אחת שתברח מהבית ותסנן את השיחות מכם.
לדעתי, זכיתם.
זכיתם בילדה פחדנית ופראיירית שתוכלו להתעלל בה כאוות נפשכם.
בילדה קטנה לקחת לה את הסוכרייה.
"הבכי שלך כבר לא עובד עלינו"… חבל מאוד. כי אם אתם מסתכלים על הרגשות שלי כניסיון לתמרן אתכם- אל תתפלאו שזה מה שקרה.

ואני מאוד מקווה שזה יקרה. וכשזה יקרה אני ארצה לראות אתכם בוכים. ולומר מלמעלה:"הבכי שלכם כבר לא עובד עליי"…

הלוואי שאני אהיה טיפשה לדקה אחת, כדי שזה באמת יקרה. כדי שתוכלו לראות שכל החרא בעולם שלכם נובע מכם.

מצידי שאף אחד לא יקרא את זה. הרבה יותר טוב. זה יוכיח לי שאתם תישארו באישיות החרא שלכם ותמשיכו לחרבן את העולם…
אני רק מרחמת על אחותי. זה הכל. שתצטרך לסבול אתכם עוד עשר שנים עד שתשחרר לגמרי מהעול הזה.

אני רוצה שתסתכלו אחורה וכל כך תרצו לשנות את העבר. אבל דבר כזה לא יקרה אלא אם כן מה שעלול לקרות יקרה.
איבדתי כל רעב.


תגובות (7)

את יודעת מזה?
צומי, רחמים עצמיים.
את פשוט מרחמת על עצמך כי את רוצה תשומת לב.

15/10/2013 05:13

מסכימה עם קורן, ב100%.

15/10/2013 05:24

יאא תודה שלי [=

15/10/2013 05:48

זה בסדר
אתם לא חייבות להסכים עם מה שכתבתי.. זה מובן שלמישהו זב יתפרש ככנ. אני יותר מחשיבה את.זה כקריאה לעזרה ופריקה. אבל תודה שבכלל קראתן. זה לא היה בתכנית שלי.

15/10/2013 06:10

וסתם שתדעו, אני לא אחת שמחפשת צומי. זה הכי רחוק ממני
אז חבל בשבילכם לשפוט אנשים שפורקים מהלב שלהם סתם… אבל מי אני שאעיר זה הדעה שלכן.

15/10/2013 06:12

חן!
ילדה שהיתה לה תמונה של חתול ירוק!
מה קרה? את בסדר נכון? נכון?
ואני מבינה אותך, עברתי היום כמו כול יום כמעט בירונות.. :/

וקורן יש הבדל בין צומי לבין פריקה.

(אני אחת מחברותיך הוותיקות.. פרשתי.. )

15/10/2013 06:19

למען האמת.זה לא מדבר על ביריונות. זה יותר מדבר על צורה שבה ההורים שלי בוחרים לנהל לי את החיים..אין מה לעשות עם זה כל כך חוץ מלפרוק..ואני זוכרת אותך טוב מאוד אל תחשבי ששכחתי! 3> ויהיה בסדר אבל בינתיים סובלים חח.

15/10/2013 06:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך