LULA
אשמח שתקראו ותאהבו, אשמח גם לתגובות.. המשך יבוא:)

מלאה במקומות הנכונים :\

LULA 27/06/2015 1003 צפיות 3 תגובות
אשמח שתקראו ותאהבו, אשמח גם לתגובות.. המשך יבוא:)

"יש לך פנים יפות, אם רק היית יורדת קצת.. "
"את מלאה במקומות הנכונים".
סיפור חיי.
ביסודי עוד מקבלים אותך, הסבל האמיתי מגיע בתיכון, בית ספר חדש אני לא מכירה אף אחד והביטחון לא בשמיים "אבל רגע מה כולם מכירים אחד את השני", חשבתי לעצמי "איך אצליח להתחבר אליהם? אני נראית שונה וגם השמנתי בתקופה האחרונה, גם טיפוח זה לא הצד החזק שלי". יופי! לא רק שהם שופטים אותי אני שופטת גם את עצמי וזה עוד יותר נורא..
מפה לשם, הכרישים שמו לב לדג הזה ההוא כן שם בצד אתם רואים אותו?! הוא חלש ושביר ויהיה נורא קל לשחק בו, לטרוף אותו, הרי אין לו כוחות בכלל..
הדג מת.


תגובות (3)

להיות מלאה במקומות הנכונים זה ממש לא רע!
לא אוהבת את כל הביקורתיות הזאת של כולם, שכל אחד יסתכל על עצמו במקום להעיר לאחרים ולערער לעצמם את הביטחון.
אני נגיד ממש רזה וכל הזמן אומרים לי דברים על זה, אז אני יכולה להבין את ההרגשה שלך כשלך מעירים על המשקל.
מה שכן, אני אומרת לך את זה מכל הלב – תאהבי את עצמך כמו שאת! אין דבר כזה יפה יותר או יפה פחות, יש דבר כזה להיות מי שאת ולהשלים עם מי שאת. זה הכי יפה לדעתי ;).

27/06/2015 02:08

    תודה לך על התגובה, אני תמיד שמחה לשמוע דעות נוספות. זו נקודת המבט שלי של לפני 6 שנים לפחות.. אני מציגה שם את עצמי בתור ילדה בת 15 שצריכה לעמוד בפני העם האכזר הזה. מול נוער ששופט כל אחד בצורה הכי מזעזעת שיש.. כמובן שהתבגרתי מאז ובטח שזה השאיר בי חותם לכל החיים..

    27/06/2015 02:25

בתור מישהי שנמצאת כרגע באמצע של כל הבישבש המגעיל הזה של חוסר ביטחון עצמי, אני מוכנה להגיד לך שאני מנסה. באמת. אני אומרת לעצמי כל הזמן
"מה זה משנה מה 'הם' חושבים? מה 'הם' יודעים? את לא ילדה מכוערת, אז תרדי מהענן הדיכאוני שעלית עליו. אולי את לא מיס אמריקה החדשה, אבל את בהחלט לא מכוערת. תגידי, את סתומה? את ילדה שגרתית. לא מכוערת באופן מיוחד ולא יפה באופן מיוחד. את לא שמנה, ואת לא רזה. את שגרתית."
אבל זה ממש כואב כשאומרים דברים על מראה חיצוני…
אני ממש מזדהה עם מה שכתבת.

28/06/2015 14:35
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך