מלחמה אבודה מראש

נסיכה של שבת 13/07/2015 970 צפיות 20 תגובות
:(

בס"ד

נלחם לבד. לבד. לבד.
במלחמה על החיים שלי.
נגד כולם.
בסיפורים הם היו אלו שאמורים להילחם יחד איתך.
לא שאתה תילחם לבד, כמעט נגדם
ויחד עם זה תילחם כדי לעשות את מה שהם רוצים,
שזה פחות או יותר ללכת לצד השני.
לא מספיק שאתה נלחם לכיוון שלך, בלי עזרה.
אתה צריך בו זמנית להילחם לכיוון השני.
לבד.
וככה כל אחת מהמלחמות קשה יותר,
היא כמעט בלתי אפשרית.
זה כמו לגרור את העגלה לצד ימין ולצד שמאל ביחד.
ואף אחד לא עוזר לך. אף אחד.
רק יש להם טענות למה אתה לא נמצא מאה אחוז בצד שהם רוצים שתהיה.
הם רק חושבים שאתה לא בסדר.
אין להם מושג שאתה מקריב את עצמך, את החיים שלך,
למענם, או בגללם.
לא, אין להם מושג.
הם רק באים בטענות למה אתה לא בדיוק מה שהם רוצים שתהיה,
אלא רק בערך.
אין להם מושג כמה אתה סובל, כמה אתה נלחם,
בשבילך ובשבילם,
במלחמה אבודה מראש.
אין להם מושג כמה אתה מרוסק עכשיו ושבור לרסיסים.
הם רק באים בטענות.


תגובות (20)

המסר שאת מעבירה חשוב הסיפור קצת מבלבל אבל זה הופך אותו למעניין. יכול להיות שהסיפור נכון לגביך? בכל מקרה הייתי מציעה לך להבהיר את כל הפרטים

13/07/2015 22:49

    את האמת אני אוהבת את הלא ברור, את הלא ידוע, זה נותן הרגשה מסתורית כאילו שיש דברים שלא כמו שנראה לנו

    13/07/2015 23:01

    בס"ד
    תודה:) כן, זה עלי.. לא רציתי לחשוף את עצמי מידי, לכן זה ככה לא ברור.
    זה על נושא שקשה לי מאד בחיים האישיים שלי, שהערב הוא התפרץ לי וריסק אותי לגמרי. לא רואים כמעט את ההיסטריה שעברה עלי, דרך המילים שכתבתי. אבל הייתי בהיסטריה וכאב מטורפים,, והרגשתי שאני חייבת לפרוק..
    אני לא יכולה לתאר את זה במדויק, זה סיפור ארוך ומורכב. אבל הבסיס זה שאני נלחמת לבד כדי שיהיה לי טוב, ומישהו שאמור מן הסתם להיות בצד שלי ולהילחם יחד איתי, הוא כאילו תוקע לי מקלות בגלגלים ורוצה שאני אהיה ואעשה דברים אחרים לגמרי, ובגלל שאני אוהבת אותו ורוצה לעשות מה שהוא אומר, אני נלחמת שתי מלחמות הפוכות – אחת לכיוון שעושה לי טוב, ואחת לכיוון ההפוך שיעשה למישהו הזה טוב. מה שיוצא הוא המון כאב מצידי, המון וויתור על עצמי, אני כמובן לא מצליחה להיות במאה אחוז מה שהמישהו הזה רוצה שאני אהיה, אז יש לו טענות. אין לו מושג כמה אני מקריבה את עצמי בשבילו ובגללו, ושבזמן שהוא לא הכי מרוצה ממני, אני כמעט לא מרוצה ולא טוב לי, כי אני לא מצליחה לעשות את מה שאני רוצה ושעושה לי טוב. וזה טונות של כאב. לא יכולה לתאר לך כמה. ובא לי לבכות..
    נראלי שבלבלתי את העסק יותר.. אבל אולי יש עוד מישהו שעובר דבר כזה והוא יבין אותי..
    ממש תודה על התגובה שלך! לילה טוב:)

    13/07/2015 23:54

בס"ד
תודה סופקי! לילה טוב:)

13/07/2015 23:56

וואי את סוחבת עלייך הרבה כאב , אני מקווה שהכתיבה קצת גרמה לשכוח לרגע מהכאב שיחזור בכול רגע אלייך , הגיע הזמן שתעשי מה שטוב לך! אם לא תדאגי לעצמך מי ידאג לך? את חייבת לעשות מה שטוב לך! גם אם צריך לרצות אחרים יש מידה וגבול לזה , תהיי חזקה ותהיי עצמך הכי טוב ככה :) בהצלחה !!

14/07/2015 00:43

    בס"ד
    תודה:) עשית לי טוב! כן זה כאב מטורף. לא מאחלת את זה לאף אחד. זה קורע אותך לחתיכות. כשכתבתי זה לא הרגיע אותי, זה היה ממש בעיצומו של הכאב, עם דמעות וכל זה.. אבל התגובה המתוקה שלך הרגיעה אותי טיפה ועשתה לי קל יותר על הלב, אז תודהה:)
    אוהבת.. לילה טוב:)

    14/07/2015 01:00

וואו אחרי המילים שהגבת לי קראתי דוב את הסיפור פתאום דברים התבהרו וגרמו לי להזדהות איתך אולי אני לא באותו מ

14/07/2015 17:52

מצב אבל יש לי איתל כמה דברים משותפים…

14/07/2015 17:52

איתך*

14/07/2015 17:52

וואו לא קל בכלל תזכרי שאם את עושה משהו שלדעתך זה לא הדבר הנכוו אל ת

14/07/2015 17:59

אל תעשי אותו. תציבי לעצמך גבול בכל

14/07/2015 18:00

בכל מקרה אשמח לעזור לך בכל דבר

14/07/2015 18:01

בס"ד, וואו תודה! ממש ריגשת אותי ועשית לי טוב! שיהיה לך טוב ומתוק תמיד!!

14/07/2015 20:43

מתוקה♥

14/07/2015 20:43

אוואו כתיבה מקסימה ומרגשת!

19/07/2015 13:05

בס"ד תודה מהממת! לילה טוב:) אוהבת❤

19/07/2015 23:19

אני חייבת להגיד שאני מזדהה מאוד עם מה שאת עוברת זה כאב מטורף מישהו מצפה ממך להשתנות ואתה מנסה אבל אתה פוגע בעצמך וגורם לביטול מוחלט של עצמך זה מה שאת באמת מאחלת לעצמך ?? אני לא חושבת ואם הוא לא מבין את זה אולי הוא לא צריך להיות חלק מחייך יותר מאחלת לך שלווה רוגע שהחיוך והשמחה יחזרו אלייך כמה שיותר מהר …ותזכרי שזאת רק תקופה רעה ואני תמיד כאן אם את רוצה לדבר :)

21/07/2015 17:17

בס"ד וואו תודה מתוקה:) זה קצת מורכב כי זה מישהו שאני אוהבת ואני חייבת לו המון. זה באמת כאב מטורף. אני מקווה שאת לא מכירה את זה מעצמך. אבל תדעי שאחרי שכתבתי והוצאתי את זה כאן וקיבלתי את התגובות התומכות מהאנשים המדהימים פה, כולל אותך, הכאב כאילו נחלש טיפה. זה עוזר שמישהו מבין אותך ומזדהה איתך, ולמרות שהכאב לא נעלם לי, הוא נחלש קצת ויותר קל לי. אז תודה לך מדהימה! ואני מאחלת לך המון המון טוב ומתוק כל החיים!! אוהבת מאד❤ יום טוב:)

21/07/2015 19:17

ותודה לכולכם, אתם מדהימים אחד אחד והקלתם לי את הכאב. אין לי מילים תרגישו הכי טוב בעולם!! אוהבת אתכם יפים:)

21/07/2015 19:19

*לכולכן, כנראה..

21/07/2015 19:21
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך