Aviya.T

ממלכת בני קדם.

Aviya.T 09/05/2015 729 צפיות 2 תגובות

בממלכת בני קדם חיים אנשים, טוב כך הם קוראים לעצמם היום…אבל פעם הם היו מעבר, כל כך הרבה מעבר…
בממלכת בני קדם ישנה מלחמה תמידית, שקטה אך כל כך גורלית, ואנשיה משחקים ככלי משחק חשובים, והאנשים המודעים לכך בכל רגע מתכווצים ומצפים לרגע שבו ישמע ה'שח-מט', נלחמים במי שמנסה לעכב את הקריאה.
ממלכת בני קדם היא ממלכה קסומה, ורק מעטים יודעים את קסמה האמיתי, וכאשר הם פוצים את פיהם מחשיבים אותם ל'משוגעים', הם לא יודעים עד כמה הם צודקים…
כי לאנשי בני קדם יש שיגעון, שיגעון חיובי, כשהם מתבוננים במראה רואים את עצמם מוגבלים, בעלי שתי רגליים, אילו רק ידעו שהם יצורים אדירים… הם קמים מוקדם לעבודה והולכים לישון כאשר עיניהם מתחילות להראות סימנים של עייפות. ככה בכל יום הם חיים את השגרה, לו רק ידעו שכל יום שלהם יכול להיות אחר מקודמו לגמרי, ועד כמה הם חשובים בעולם ומשפיעים עליו מעבר לארבע האמות בהם הם עומדים.
אך הם שכחו, הזמן שחק את זיכרונם, הזמן העביר בהם צלקות ולכן חלקם העדיפו לשכוח, חלקם בחרו לא להאמין…למרות שאבותיהם צועקים מן האדמה ומראים סימנים במציאות הקודרת, שפעם היה אחרת.
בממלכת בני קדם כולם היו נסיכים, בנים של מלך…מהגדול לקטן, מהזכר לנקבה, מהעשיר לרש, לכל אחד היה תפקיד מיוחד אשר אותו עליו לבצע על מנת שיהיה עולם טוב יותר, שהוא יהיה אדם יותר טוב.
בממלכת בני קדם הייתה שמחה, תקווה, אהבה אמיתית, לא כזאת שמוכרים בסרטים.
ממלכת בני קדם הייתה, ממלכת בני קדם חיה ונושמת, לא מתחת לאדמה אלא אל על בשמיים, מעבר לגבולות.
ואני רק מחכה שמישהו יכריז 'שח-מט' ואז כולנו נחזור למקורות,
ואז יפסיקו לקרוא לי משוגעת,
ואז גם אתה כל סוף סוף תבין שאתה בן של מלך,
ונוכל לשקם את הממלכה בשנית.


תגובות (2)

מאוד אהבתי, הסיפור מרתק וכיף לקרוא אותו מתחילתו ועד סופו. תמשיכי לכתוב.

10/05/2015 12:01

    תודה רבה:)

    18/05/2015 19:19
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך