Demons
סתם עוד סיפור קטן(ולא אמיתי)

מנוחה

Demons 10/06/2014 609 צפיות 3 תגובות
סתם עוד סיפור קטן(ולא אמיתי)

אני אוהבת אותך אמא,את הכל בשבילי אבל אני כועסת עלייך כי הבאת עלי את הייסורים הנוראים מכל ששמם:"חיים".
אני אוהבת אותך אבא,אתה הבן-אדם הכי מצחיק ומדהים שלמדתי לפחד ממנו במשך השנים,רק שאני כועסת עלייך שקיימת עם אמא יחסי-מין וכתוצאה מכך נוצרתי.
אני אוהבת אותך אחותי,כי את האוצר שלי והדבר היחיד שאני יכולה לחבק כשאני מרגישה אבודה.
אני אוהבת אותך,סבא,אף על פי שאתה זקן ומעצבן ולא יודע מה זה 'גוגל'.
אני אוהבת אותך,חבר שלי,כי היית לידי לכל אורך הדרך אף על פי שכל הזמן הזה לא אהבתי אותך.
אני אוהבת אותך,אהובי האמיתי,כי לא היית איתי אבל מילאת את ליבי ברגש כל פעם שראיתי אותך.
אני אוהבת אותך,מוזיקה שהיית לצידי בכל פעם שבכיתי וניסית לרסן אותי (הצלחת.)
אני אוהבת אותך,גלידת וניל שהיית איתי כשכל העולם היה נגדי והייתי צריכה משהו מתוק.
אני אוהבת אותך,מיטה ששירתת אותי בכל פעם שהרגשתי שאני עומדת למות וסחבת את המשקל שלי בכל לילה.
אני אוהבת אותך מחשב,שנתת לי לראות תוכניות וסיפקת לי תעסוקה.
אני אוהבת אותך,כלב שלי,שליקק אותי כשהייתי צריכה (וגם חירבן לי על הסדינים)

עכשיו,אני רק אקח את הרובה ואלך לישון שינה ארוכה…
"לילה טוב" מלמלתי בזמן שכל הדברים שאהבתי התרחקו ממני יותר ויותר.


תגובות (3)

פשוט מדהים:)
אני מתה על זה ,ומדרגת 5!

10/06/2014 19:46

כשאת עושה סימני פיסוק, תקפידי להצמיד אותם לאות שלפניהם ולעשות רווח לפני האות שאחריהם.
לגבי הכלב – על כולם דיברת בגוף שני. דיברת אליהם. רק על הכלב המסכן דיברת בגוף שלישי♥.
חוץ מזה, נחמד שכזה.
יש כמה דברים שלא הבנתי…
מה רע בסבא שלך בזה שהוא זקן ולא יודע מה זה גוגל?
מאיפה צץ הרובה הזה? עדיף שתכתבי משהו שהוא הגיוני יותר XD
ואממ זהו…
קטע נחמד

10/06/2014 19:52

עדיף סכין מהמגירה במטבח..

10/06/2014 19:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך