"מספיק". – פרק 7

that girl 22/05/2014 791 צפיות אין תגובות

פרק 7-
"לא, אני לא בסדר." עניתי..
"מה קרה? " דור שאל.
"כלום, הכל נהייה זוועתי.. כל הערב הזה." אני רוצה לספר לו, אבל משהו עוצר אותי.
"אז מה הולך עם שיר? " שיניתי נושא, העדפתי לדבר עליו מאשר עליי.
"כלום, סתם ידידים, את יודעת." הוא הסתכל עליי, ובאותו הזמן עלה על המיטה ונשכב לידי.
"עכשיו את רוצה לספר לי מה קרה?" הוא שאל.
"אם אני אספר לך, אתה מבטיח שלא תכעס? " אני פוחדת שהוא יכעס עליי, על שהסנפתי, אולי פשוט לא אספר לו.. הוא כמו אח שלי, הוא ממש יכעס עליי.
"אם לא תתני לי סיבה לכעוס, אני לא אכעס." הוא אמר והחזיק לי את היד.
"אממ.. " התחלתי לגמגם, ואני לא בן אדם שמגמגם לפחות לא כשאני ברגיל.
"עומרי נישק אותי, והוא רוצה שנהייה ביחד, והסברתי לו שזה בחיים לא יקרה. ואחר כך אור אמר לי שהוא רוצה שנהייה ביחד, ופשוט ברחתי, כי אני יודעת שהוא היה שיכור יותר מידי, וגם אני.."
הסברתי לו בתקציר מה קרה.
"וגם.." אמרתי, אבל באותו הזמן הוא אמר "וואו, לילה מעניין.."
ואז הוא שמע שאמרתי 'וגם'.. ואמר :" וגם מה? מה קרה?!" הוא העלה את הקול.
"גם לקחתי קצת.. " לחשתי. חשבתי שאם אלחש הוא לא ישמע את זה.
"את הסנפת?! עוד הפעם?? " הוא העלה את הקול שלו, ופשוט התחיל לצעוק עליי: "למה את עושה את זה?! מה את מפגרת ?! "
"דור , אל תקרא לי מפגרת בחיים שלך, ואני סיפרתי לך לא בשביל שתצעק עליי, אלא בשביל שתהייה שם בשבילי ! " עניתי לו.
"אני לא יכול להיות לידך עכשיו, מי לעזאזל הביא לך את זה?! " הוא שאל, "אני לא מתכוונת להגיד לך." אני לא מתכוונת להפליל את נועם, הוא כרגע ידיד יותר טוב שלי מדור.
הוא פשוט יצא מהחדר וטרק אותה. אני יודעת שהוא הולך להרביץ למישהו עכשיו.
אני יוצאת מהחדר ורואה חלק מהאנשים שפוכים על הסלון חלק רוקדים עוד בתוך הבית וחלק פשוט מעשנים בחוץ.
אני רואה את דור בא ליעל ולוקח אותה הצידה.
תפסתי את ספיר, ואמרתי לה :"קחי את נועם עכשיו מהמסיבה או שתחביאי אותו באחד החדרים."
"מה קרה??" היא שאלה. "כלום לא קרה, קחי אותו עכשיו. " הסברתי לה.
שתינו בסוף ביחד לקחנו את נועם לאחד מהחדרים, ופשוט השארתי אותם שם, עד שדור ירגע.
"נרגעת??" שאלתי אותו, "לא , לא נרגעתי ברגע שאני אדע מי הביא לך את זה , אני נשבע לך שאפוצץ אותו." הוא ענה.
"דור אלו החיים שלי לא שלך, אני אעשה מה שבא לי בחיים שלי, אל תתערב !" צעקתי עליו מול כולם.
"סבבה, אין בעיה. " הוא הסתכל עליי ופשוט הלך.
הלכתי לחדר , ואמרתי להם לצאת ושהכל בסדר, ושאסביר להם כבר מחר.

"מה היה כל הקטע הזה?! " עומרי נכנס לחדר ושאל.
"כלום, זה לא עיניינך, תצא מהחדר בבקשה תן לי להיות לבד." אמרתי לו בהכי נחמדות שיכולתי.
"אני לא יוצא מפה. " הוא אמר.
"יואוווו ! עוד הפעם אתה?" צעקתי כבר. לא יכולתי.
הוא התקרב אליי, ניסה לחבק אותי, אני מרחיקה אותו ממני, אני נותנת לו בוקסים, ומרחיקה אותו מהגוף שלי.. "תתרחק, די תעזוב אותי כבר! " אני צועקת לו.
הוא תופס אותי ופשוט מנשק אותי, נישקתי אותו בחזרה, ופשוט התנשקנו במשך כמה דקות, אנחנו נשכבים על המיטה, הוא מעליי, מנשק לי את הצוואר, ואז פשוט הרחקתי אותו ממני.
"לא דיי, אין מצב. זה לא קורה שוב, שחר סלחה לי, אנחנו מדברות והכל בסדר איתנו עכשיו."
קמתי מהמיטה, ויצאתי מהחדר, יצאתי מהבית והדלקתי סיגריה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך