DarkBear
אחלה דוד

מעשיות בפייסל פרק 1 חזק אחי

DarkBear 28/07/2022 177 צפיות אין תגובות
אחלה דוד

וואלק דוד דפק באנג בחניון ככה הוציא מהתיק, באנג ראשון של בוקר. כה מתוקים הקשישים. דוד פתח את הדלת ונתן לקשישים להיכנס. כה מתוקים הקשישים. דוד הדליק ת'אורות, התוכנות כבר עולות, עוד יום דוד מזכירה בקופת חולים באיזה חור, הרבה מכות, עניות מתוקות, כה מתוקים הקשישים.
זקנה עצבנית ככה דורשת מרשם צועקת, עצבנית צועקת עליו. דוד מבסוט איזה מצחיק זה כמו בסרט פאק אני מרחף!
בום! טראח! המולה! הרוקחת הערביה צועקת, היא צועקת! גבר שבר לה שם את הצוללת. דוד נטרף, בואנה זה חומר חזק.
שוטר הגיע, דוד יצא להפסקה מסטול טילים מבסוט. מתחבא מהשוטר ככה תמותו מנייאק טפיי, פיכסה. דפק באנג למטה במטבח, חומר חזק! וואי וואי.
וואלה לא נעים נפתח לו המאנץ' אכל שם מלא סוכריות שאיזה ערביה הביאה, כולם פה אוזבקים בכלל. אבל שומרים ככה מסורת, אנשים טובים, קצת אלימים, יראי שמיים אבל.
דוד חזר לעבודה, הו חג'ג' הנרקומן, דוד כה התגעגע. וואלק חג'ג' ביקש מדוד לתת לו כסף מהקופה הוא מחוק זה דוד מת. מה לעזאזל דוד אמור לעשות איתה, אישה חירשת, דוד לא יודע את שפת הסימנים. אוי ואבוי נכנס סכיזופרן, למה הוא דופק על הקיר, יש פה איזה 30 אנשים, דוד שם לבד, מבסוט מסתכל עליהם מחייך, מנופף לשמעון לשלום. שמעון מקלל. איזה הודי מתוק נכנס עכשיו עובד זר מתוק, מתוק. דוד מסתכל על הטלפון, שעה ארבעים דקות בהמתנה, איזה זקנה חסרת חיים, לא מתייאשת, אומרת שבועיים אני אשב פה בטלפון. פתאום מישהו זרק עליו מעטפה. דוד פתח. איזה זקנה מתה. דוד בכה חיבק את האיש, אין לו מושג מי זאת, אבל התרגש, עלה לו הירוק. דוד הסתכל על המעטפה, מה לעזאזל דוד אמור לעשות עם זה, כולה חודשיים שם. והם מבסוטים לא מפטרים אותו ההוא בהלם שובר שיאים, העובד הכי גרוע בעולם בנדר. ומבסוט עשה באנג. מה דוד תורם למקום, איך משאירים אותו הוא לא מבין, שולח אנשים עם טפסי 17 לא חתומים לא כלום. ככה אומר לכל הזקנות תבואו שישי הרופא על ארבע, ככה שישי נכנסות 2000 זקנות אומרות חתמו לי התחייבו לי, נשבעו לי נדרו נדרים שהרופא יקבל ברגע זה! ודוד מסטול טילים עושה שלושים באנגים בבית דופק ת'ראש, זוהי משמעות החיים, הוא דופק ת'ראש. דוד לא עובד ימי שישי משאיר את השיא גינס לעזיזה, מסכנה עזיזה מה עשתה, מה מגיע לה, והיא מבסוטה לא אכפת לה, הרופאים לא אכפת להם, אחד בכלל בבית משפט. האחות כל היום זקנים באים עם קקי ככה, למה הן עובדות בזה דוד לא מבין. זה קקי, ופיפי, ופעם אחת מישהו נתקע לו משהו בתחת, שימרית הכניסה לו ככה יד לתחת. פיסטינג בחדר האחות. דוד לא מבין מה מושך בעבודה הזאת למה דווקא זה. לאף אחד לא אכפת, מקום שבור.
איזה צחוקים הרופאה מירנה התקשרה לשימרית, שימרית שמה על קול, וואלק הארדקור שימרית ראתה כבר 30 בולבולים, היא עושה קונצים. עמליה האחות השנייה עצבנית כרגיל, זאת יש לה התקפי זעם. איזה צעקות יש שם בבדיקות דם, המנסרים מטקסס. וואלק צחוקים כל המרפאה איזה 30 אנשים, חג'ג', דוד חושב הוא מסומם. הסכיזופרן עדיין דופק על הקיר, חצי שעה הוא נחוש, שמעון שלום שמעון, עדיין מקלל, נחוש שמעון. ההודי המתוק, אתה כה מתוק. המנקה לודמילה מבסוטה חוגגת, מנקה קקי בשירותים, פעם יעקב חירבן במטבח, סנילי התבלבל, חירבן במטבח.
כולם האזינו לשיחה. אוי הרופאה מירנה רוצה להתאבד, כמה פתאום נהיו שמחים, דוד הסתכל על הדפים, רואה ככה כתוב הרביצו לפריד ברחוב, אוי מסכן פריד, קשיש מתוק, לא יודע עברית, דוד מנסה להסביר לו שהוא לא מבין, אבל פריד עיקש מדבר איתו, מילים משפטים. דוד נותן לו דף, סתם מצא בצד, פריד לא מבין. בלגן.
עזיזה הגיעה, דוד מסטול, 50 אנשים על עזיזה, והיא עובדת, מתקתקת. פתאום נכנס זקן מאופר, שיער ארוך והוא מאופר, מאוד אירוטי בן 70. מתחיל עם לודמילה, נותן לה ככה לתפוס אותו משתין עם דלת פתוחה, פעם גם קקי. וואלק עזיזה יש לה כוחות חצי שעה אין אנשים, בבוקר כאוס, אין אנשים. למען השם שלוש וחצי שעות בטלפון על המתנה, והזקנה עיקשת. עזיזה הלכה, גבריאל הגיעה, האחראית, ודוד מסטול בדיוק עשה באנג במטבח, לודמילה היתה שם איתו ככה צחקו על הרופאה, שתישרף בגיהנום הרופאה.
ככה גבריאל ישבה עמדה לידו יזמה שיחות, צעירה, נאה. ודוד שובב לא נעים, היא אחראית עליו, יחסי מעמד, נחצה פה קו, היא גנחה. סתם ככה גנחה, שובבה. ודוד מסטול לא שולט בעצמו, רץ למטבח, צריך באנג. נדפק הראש. מקבל משכורת. חזר למעלה, הם שוחחו. היא אמא נשואה מה לעזאזל, מראה לו חיבה. אין גבולות שלא נחצים ככה כל יום במרפאה.
ישיבת צוות, כל הרופאים, מירנה שרוצה להתאבד, שימרית ראתה דברים, לך תדע. דוד וגבריאל. יושבים קרוב. גם לודמילה הצטרפה. הרופא ערן, זה שבבית משפט, הוציא דף, דוד מסטול. ערן קרא את המשובון, ניקיון 10 אחיות 10, מענה בטלפון 1.2, דוד מבסוט, מרחף. לודמילה מתרגשת, כל חייה הוקירה לנקות קקי, ולהיות מוטרדת מזקן מאופר, סתם ככה, ורוד ככה על הפרצוף, ועזיזה לא אכפת לה, גבריאל רגילה, לא הסבירו לדוד את הסיפור, מה עובר על הזקן.
הומלס מסומם נכנס למטבח. הרוקחת צועקת! היא צועקת! גבריאל שולחת מבטים. דוד עשה באנג, נוסעים לדירה. דוד הולך לעשות באנגים, לדפוק את הראש. הלילה עוד צעיר בשביל דוד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך