DarkBear
חולה על שימי

מעשיות בפייסל פרק 2 מסטול זה

DarkBear 30/07/2022 168 צפיות אין תגובות
חולה על שימי

אח יקר שימי, מובטל שימי, בן 27 שימי, כולם אוהבים את שימי. שימי מגדל קנאביס בגינה, טוב המניאק, מגדל רפואי, כל הדילרים אוהבים את שימי. שימי כל היום דופק ת'ראש, עושה לו ג'וינטים, ביניהם באנגים, רבים הם הבאנגים, חוזר לג'וינטים, נותן שם שמונה, שעות בגינה, שימי מאוהב, נותן אחד עבה, שימי מבין. מאושר מהחיים שימי, אוהב את השמש, מעריץ ת'עננים, נמשך הוא לגשם, איזה ישיבות עושים אצל שימי, תמיד מסטול. מה שימי עושה בתיכון?
שימי לא ישן כבר יומיים. שימי מחושמל. שימי אלוהים, אכל סופגניה, היה באופוריה. שימי ישב בשירותים של המורים עישן לו ג'וינט, עולה לו, ועולה לו, ועולה לו, לא מפסיק לעלות לו, שימי עולה, חוצה גבולות, במימד הרביעי. שימי התחיל לבכות, שימי התרגש בחור רגיש. מי נכנס לשירותים, אוי זה אלברט.
אלברט פופולרי, בקרב התיכוניסטיות, כולן חולות על אלברט, אין מי שלא אוהבת את אלברט. גם שימי אוהב את אלברט, תסביך אב, פאק מי דאדי. אלברט נעמד מעל השירותים והסתכל על הקיר בחיוך, פינטז על תלמידה, בת 30, נשארה כמה כיתות. אלברט פסיכוטי. שימי הציץ מלמעלה, לא יוצא הזרם, למה לא יוצא הזרם, מה קרה אלברט, התבגרת אלברט. אלברט צחקק לו מהריח של הסמים, אוי וובה, כה סטלן וובה, המורה הסטלן וובה. שמזרים תיכוניסטית, מלמד חשבון. רק מזרים. אלברט גנח את שמו של וובה והזרם יצא, כה ממוקד, בדיוק לאמצע. טוב נו אלברט מיומן. שימי יצא מהתא, אלברט ישב לחרבן.
שימי הסתובב לו במסדרון, מדלג, רוקד. איזה מובים יש לשימי. שימי נטרף, את מי יפגוש, את מי יכיר, מה שלום המנהלת, איך הילד, האבא עלה לי"א. שימי הביט לתוך הכיתה בהלם מהופנט שימי ראה אותה. חוה, אשתו של אלברט, המורה של שימי לחשבון, חצי מהמורים מלמדים חשבון, בית ספר מתקדם. שימי נכנס לכיתה צווח קפץ התלמידים מפחדים. בטוחים נרקומן. חוה בהלם. שימי קפץ חיבק את חוה, כה התגעגע, היא לימדה אותו באנגים. עזרה לו בבאנגים, חוה מבינה. שימי הוציא ג'וינט, התלמידים בהלם, חוה רועדת מתפתה היא רוצה את הג'וינט, איזה ריח, שימי גאון, חינכה את שימי, שימי הפך לאלוהים, אחלה רזומה לחוה. התלמידים בהלם לא מכירים את הצד הזה של חוה, תמיד מדברת חשבון, אוהבת חשבון, נמשכת לפונקציות. שימי וחוה הולכים לאמפי לעשן את הג'וינט.
שימי וחוה באמפי מעשנים. חוה בוכה, חינכה אותו כלכך טוב, כה מצליח, חומר טוב. שימי קלט אותו באמפי השאיר לחוה את הג'וינט. זכריה, המורה לספורט, שימי שנא אותו, הוא שנא את שימי. שימי לא היה שם עליו, עושה לו בושות. זכריה מחק אותו מהמקצוע, שנא אותו. אוי שימי זה טוב לראות אותך. זכריה שיקר. מה שלום הכרס, איך גדלה לה הכרס. זכריה הוציא שוקר, נשאר עבריין. זכריה הפיל את השוקר ופחד מילא את פניו, לא, רק לא היא. רק לא תיקי. תיקי עשתה לו רע, גרמה לו לבכות מול תלמידים כיתה ט', הוא לבש שמלה, משהו עובר על זכריה. זכריה בוכה, מתפלל לבורא. שימי לא עונה לו. תיקי הגיעה.
זיקוקים! כל השכבה בפחד! שימי ותיקי התאחדו! שני הסטלנים של מחזור זי"ן, מה עשו לבית ספר, היו פילים, טילים, רקטות, קסאמים, היה מלחמה. והם למדו שם ככה מתחת למלחמה, מחזור זי"ן, ורק שני הסטלנים האלה שימי ותיקי עושים שטויות שוברים ת'בית ספר. חברים הכי טובים. מה קרה, לא היית בישיבות. אוי ידידי אני התפתחתי. אני מנהלת פה גאנג, יש תחתי 40 סוחרים פה בבית ספר מוכרים סמים, עכשיו חזק הבננה קוש. תודה מהדורת חורף שבור קלאסיקה. שימי הודה לה על המחמאה. מי ידע שאפשר לעשות קריירה מפשוט לא לעזוב את התיכון אחרי המסיבת סיום, לעשות סמים עם תיכוניסטים לחנך את דור העתיד. שימי הצדיע לה. יש לנו יום ארוך תיקי אמרה ושימי הוציא ג'וינט, הולכים להדליק את דדו, המורה לתורה.
שימי ותיקי נכנסו לכיתה, דדו מעביר שיעור, קבלת התורה, כל הכיתה בשקט, דממה, מורה כה טוב, כולם מפחדים ממנו, שבור. מה קורה דדו, אח שלי דדו, בוא נשבור ת'מקום דדו, תראה להם מה זה זאב. תוציא את הזאב שבך דדו, תשתחרר את הזאב! מה קרה לך בצבא? אתה שומע צעקות. בוא דדו. הכיתה בוכה. דדו נדפק! דדו רץ ברחבת התיכון, זורק אבנים, צועק. יש לו קריזה, הזאב בחוץ! כולם להסתתר! דדו מרביץ לאיזה חנונית, הוא עדר לה ת'פרצוף. דדו שופך בנזין מסביב לחדר של אליזבת, המורה לביולוגיה, על סף מוות, בת 70. מלמדת את הצעירים, לא מתעסקת עם תיכוניסטים, על סף מוות. דדו שואג בזמן שהחדר של אליזבת עולה בלהבות, הוא זרק לשם רימון, אליזבת בפנים. בום! פיצוץ! האדמה רועדת! אליזבת מתה. דדו תופס את החצי פרצוף שלה ששרד את הפיצוץ. אוכל אותו, דדו נרגע, הולך ללמד את י"א 2. שימי ותיקי כל הזמן הזה עשו באנגים, חוה הצטרפה. שימי הודה לתיקי, על עוד מסע שכזה, שנספר עליו לנכדים, נמסטל אותם.
שימי נכנס לחדר המחשבים הגדול, מגמת פשע, עשה 3 יחידות. אסף הראש של המגמה ישר זיהה אותו, אסף מניאק עשה סטארט-אפ, פיתח מכונת מין, גאון, מכר למדינה, איש טוב, עשיר, לא זורק עצם. נחום ישב שם, הזדקן קצת, דפק פרצוף, עשה קקי בתחתונים. סוהיל ישב שם בצד השני, היה מסתערב בצבא, ישב שם עם כאפיה, חימם קפה שחור בפינג'אן. איתמר היה עם כמה תיכוניסטים, לימד אותם להבריח סמים, איתמר הומו, קירח מכוער, נשוי לאיזה הומלס נרקומן. גידוש הגמד לימד שם אחד איך מתחברים לטלפון של התיכוניסטיות ממגמת תיאטרון לעקוב אחריהן. ככה אם יש להן קקי או משהו. אסף נעמד מול שימי, מאחוריו מגבים אותו נחום וסוהיל, אסף עצבני כי שימי לא מוכר לו מהחומר שלו. בגללך איזה נרקומנית תפסה חמולה מוכרת לי סמים בתיכון. סוהיל התחיל לקלל בערבית, נחום נרדם. שימי חירפן את אסף, אמר הוא נותן לתיקי מגידולי הפרימיום שלו, זה חומר פגז! רק מעטים מעשנים אותו, חבר הכנסת יקותיאל רבינוביץ', פוטין, אליזבת, כשהייתה בחיים. היא כבר לא איתנו פשוט, דדו רצח אותה. אסף התחיל לבכות וסוהיל התחיל לזרוק על שימי כל מני לאפות מהטאבון. שימי יצא משם.
שימי יצא מהתיכון, יום מוצלח, עכשיו ג'וינטים, חמש ברצף, ואז שלוש באנגים, מה שימי מתכנן?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך